C-Max Бордо на G_o_c_e_v

Започната от G_o_c_e_v, 17 Октомври 2013 20:58:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

mike28

 В Русе има 2 с-макса на части за продан, ако нещо ти трябва свиркай - мога да отида да проверя или да ти дам телефона.
Оказа се, че самото устройство, в което влиза подлакътникът за шофьорската седалка липсва и явно ще карам без такъв.  :'(


G_o_c_e_v

Мерси, но съм намислил да го побългаря :D хем за в бъдеще, ако е сполучливо много хора ще минат на вариант с такъв тип тръби...

Стига да устиска (rofl)
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Alexi

тая тръба дали е маслоустойчива .. трябва да държи и на 2 бара някъде ...

Dmitarcho

Тая самовулканизираща лента е бъгава рабова. Много е еластична и от налягането се измества от дупката.
Ръца Пръца

Bobi

И аз това казвам. В система с такива високи налягания резултатът от опити с алтернативни елементи в винаги един и същ : "-" с парите, дадени за опитите и тези, дадени впоследствие за оригиналните. :)

G_o_c_e_v

:) пари като вестници. Не бойте се, кораба потъва бавно, вода ще има за всички. За сега нещата устискват, ако... аАко нещо не издържи, разбрах къде ми е грешката и при второто навиване ще стане както трябва. Освен това днес игра и щангата и маркуча за интифриза който протри тази тръба вече е с достатъчно място и не опира в тръбата. Хубавото при мен, е че тръбата е пластмасова и ще държи на залепване със самовулканизираща лента, а върху нея лента с оплетка да държи самовулканизиращата.

@Bobi - В моя случай труд, материали не ги считай, като дадени пари на вятъра. Освен изгубеното време, нищо друго не е "-" . Сега поне разбрах как се сваля фара, как пада решетката и къде са навряли казанчето за хидравликата, а тепърва още ще се "ухажваме" с колата и ще се опознаваме.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Така, днес ъБгрейднах оригиналната система за автоматични фарове на Макса. Работата беше проста с добавяне на едно реле и един кабел (мост) и фаровете в позиция авто се включваха още с подаването на контакт, което мен не ме удовлетворява и се стигна до това ъБгрейдване.
Модулче на цена 25лв, което включва фаровете при запален двигател.

Тук се вижда едно кабелче забито при бушона за габарита (в случая десния) и той служи, когато стане сумрачно и габаритите се включат, да изключва подадения + от устройството и всичко си остава на оригиналните "бумаги"

А тук се вижда къде съм взел + (червения кабел) от мястото на оригиналното/дъполнително реле и жълтия кабел, който е след устройството да пуска фаровете.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Така, наложи се още една лека модификация на система. Някой ще попитат защо?
Защото в предишното и положение ми светеха фаровете дори и при положение 0 на ключа за фаровете. Сега с добавянето на едно обикновено реле, в случая 40A си намерих и оригиналното управление на автоматичните фарове, сега работят автоматично само в режим auto, пък в позиция 0 нищо не свети, останалите работи са си както преди... само габарит, и ръчно включване на фаровете.
Ето го и релето...

Как е вързана системата...
Вземаме + от гнездото на силовата верига на оригиналното релето за автоматични фарове и го свързваме към "входа" на обикновеното реле. Изхода от обикновеното реле е "вход" за модула, който сработва след стартиране на двигателя. Изхода от модула включваме в другото гнездо на силовата верига на оригиналното реле за автоматични фарове.
За управление на обикновеното реле свързваме буксите на релето чрез кабели с гнездата от управлението на оригиналното реле.
Така, когато ключа за фаровете е в положение auto и дадем на контакт се пуска ток до обикновеното реле, то сработва и затваря веригата към модула, той от своя страна минава в режим на изчакване, докато двигателя не заработи, когато запалим светлините светват, а когато изгасим двигателя, светлините изгасват веднага, понеже обикновеното реле сме му прекъснали +, а от там и + на модула се прекъсва. Стана дълго обяснението, но мисля, че го обясних опростеничко.
В заключение ще кажа, че поставих обикновеното реле:
1. За да не е включено постоянно, понеже има постоянен + на гнездото за оригиналните светлини.
2. За да гаси фаровете веднага след изгасяне на двигателя, а не както само с модула, до 10сек след изгасяне на двигателя.
3. За да мога да изключвам модула, когато не ми е необходим.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Вчера и днес се занимавах с гайки за тенекетата.
Имаше малко за струговане по конусите, че бяха много утрапени...

Тук вече съм си събрал 20 броя читави и съм ги минал всичките, както конусите, така и резбите...


И колата с железата  (rofl)
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

ihovahi

Дето се вика "отръки ти идва". Браво Гого.  8)
Който фôрка "майстор" си нахôда!



G_o_c_e_v

Нещо Борковия кораб ми се видя близък по "муцуна" с Макса и си викам що пък не?
оп, оп, оп оп, опа Борко стайл...



На живо е доста по обещаващо ^-^
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Bobi

Малките лайсни нямат място там. Приличат на котешки мустаци и стоят като подарени. Ако ги махнеш и боядисаш веждите на халогените в цвета на купето, ще стане трепач.

G_o_c_e_v

Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

mitakinen

G_o_c_e_v Боби е прав. По-добре вземи и боядисай черните пластмаси в цвета на купето. Или пък се поразрови из Ибей и дебни за оригиналните добавки. И на мен не ми харесва така. Сложи един антистатик отзад и ще ме убиеш напълно  :D
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

amplified

Халогените да си останат черни, над тях пластмасите в цвета на колата, долната част на бронята също.
Другият вариант за халогените е целите да станат светло сив мат, без горната част.
На мен решетката ми харесва.  ^-^

G_o_c_e_v

Цитат на: amplified в 19 Декември 2013 20:34:52
Другият вариант за халогените е целите да станат светло сив мат, без горната част.
Това за мен е най оптималния вариант, но вече на пролет :)
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

ihovahi

На мен ми харесва с изключение на хрома по халогените. И двете решетки трябва да се оеднаквят. Продължавай все така Гого  (fri)
Който фôрка "майстор" си нахôда!


hotblooded

На вкус и цвят приятели няма.... Гоцев на теб да ти харесва....и не забравяй че си я купил да я караш а не да я гледаш :)

G_o_c_e_v

#78
На снимката се забелязва, как има празнота в под калника на Макса... от там може да попаднат мръсотии по ремъка или да се мокри датчика на коляновия вал...

Аз реших да попълня тази празнота и за целта използвах ламарина, която си изрязах горе долу на око, съвсем свободно без някакви особени размери...

Пробих дупка в горния край, където ще се държи от видата на под калника, а в долния край направих прорези, където пък ще се фиксира от пластмасата на под калника...



И поставена на мястото си... без възможност да мръдне на някъде...


Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Иван Вълков

Браво супер си го измислил, само че тая ламаринка ще стане на г*с точно след една зима. Аз бих взел от някоя морга парче от подкалник или кора под мотора и така поне ръждата няма да го изяде. Другият вариант е да го обработиш и боядисаш. Иначе мераклия си ти..........давай в същият дух (wdo)

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!


G_o_c_e_v

Колата временно ще е извън пътя. Нещо с пренадуване на системата... ще се търси причината...
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Bobi

Дано не е от турбината. :(

G_o_c_e_v

Колата е готова. Чаках цяла седмица за да я вкарам в сервиза, а след 2 часа ми я върнаха готова.
Проблема: Нямаше тяга в диапазона от 2000 до 3200, а като влезе в авариен, няма тяга никъде...
Причината: Боклук е пречел на управлението на турбината, джаджата, която движи лопатките в турбината е била блокирала заради този боклук.
Почистено е и в момента съм в тестов период, но с тези заснежени пътища, единствения тест, който направих беше на 4-та с 2000 оборота, да подам гас и почва да боксува веднага. На 5-та не боксува веднага, но пък почва да тегли, а преди не теглеше изобщо.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Dmitarcho

Добре, че е бил "боклук" ... а не нещо сериозно. Но от къде може да влезне този боклук и да стигне до турбината ?!?
Ръца Пръца

G_o_c_e_v

Днес си поиграх малко с колата... взех си това...

Двечки за огледалата, и едно за плафона на задния ред седалки.

Първоначално едното огледало го бях направил така...

Другото така...

Но естествено не се получи желания ефект и се премина на този вариант...
Намерих си пласт маса на нужната дебелина из "Архивите"

Изрязох си я с необходимата форма...

Залепих диодната плочка с пластмасов поялник...

И ги монтирах на огледалата...




Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Nebhotep

Браво за работата. За този тип плафони в купето най- подходящи са диодите с чип 5630, които отдават 36 лумена на чип, за разлика от тези твоите с чип 5050 и 19 лумена на чип. Също може да направиш като мен и да сложиш рефлетор от фолио в плафоните и ще имаш поне 10% повишение на светлинния поток. Успех!


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

G_o_c_e_v

Те и двата ми са с фолио. Но на задния ред толкова не ми трябва да е силно, защото чат пат малкия заспива в колата и да не му свети много нощно време. А за предния ред си ми е силна светлината...
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Dmitarcho

Ам какви са тези болтове на оглеалото е !?!
Ръца Пръца

G_o_c_e_v

Моментно решение с тенденция за постоянно (rofl) от мерак да ги поставя ги изтрясках с видийки, във времето ще търся по приятно решение за закрепването на светлинките.
п.п. Ей все кусури намираш ей (batter)
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

ffmk1l

Айде малко критика и от мен.  ;D Идеята за светлини в огледалото ми допада, тези видии...със силикон да беше го залепил, по-добре.
Плафона вътре също не ми допада, по-добре плафон като на Боби.
Иначе имаш мерак, но като че ли в бързината да го направиш, леко претупваш нещата.
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...