Последни публикации

#1
Двигател / Скорости / Re: Кой как мина ГТП след 22.0...
Последна публикация ADiDimitrov - Днес в 07:31:30
Цитат на: perun в Днес в 01:56:53Всичко е нормално с прегледите и така трябва да бъде.Всеки автомобил трябва като минимум да покрие еко нормите зададени от производителя.Който не може да я оправя или на трупчета...
я да ми обясниш как една кола която е излязла преди 14 или 16 години от завода , може да покрие заводските норми!????? И как дърти коли без еко норма ще минават без проблем ГТП, защото по дефолт нямат еко норма, а другите ще ги спираме от движение!! И последно как чипосън дизел без ДПФ и ЕГР също е еко чист и няма проблеми , а бензин на газ е лошо?????
#2
Двигател / Скорости / Re: Кой как мина ГТП след 22.0...
Последна публикация perun - Днес в 01:56:53
Всичко е нормално с прегледите и така трябва да бъде.Всеки автомобил трябва като минимум да покрие еко нормите зададени от производителя.Който не може да я оправя или на трупчета...
#3
Цитат на: ivchotr в 24 Юли 2024 11:00:01Хм. Когато 2 - 3 годишни бензинки не могат да минат през нашенския ГТП със супер завишените изисквания за отделяни емисии, когато в същото време някакви изтърбушени дизели, дето кадят като комин на Марица-Изток 2, минават прегледа без проблем, когато колите на газ не се проверяват за отделяните емисии с това гориво, независимо, че е записано във всички нормативни документи да се мерят емисиите на газ, за какво друго да говорим?!? Ако някой си мисли, че баш нашите управници са се загрижили за екологията, значи е тотален наивник.

https://telegraph.bg/biznes/novini/haosyt-prodylzhava-iskat-180-leva-za-pregled-na-benzinova-kola-ili-plashtash-dvojno-ili-te-spirat-ot-dvizhenie-ustanovi-proverka-na-telegraf-422159
На газ още по-трудно се покриват изискванията за въглеродния двуокис.
#4
Двигател / Скорости / Re: Кой как мина ГТП след 22.0...
Последна публикация dimkaraganchev - Днес в 01:41:53
Цитат на: Ilian Petrov в Вчера в 16:01:40"На превозни средства работещи с бензин и газ се измерва съдържанието на въглероден оксид (СО), както при работа на бензин, така и при работа на газ. Екологичната група на превозното средство се определя въз основа на измерванията при работа на газ."

Спомням си, че на последният преглед декември 2023, двигателя работеше само на бензин.

И не разбрах проблеми имат само тези без катализатори или не само...?
Проблемът не е в оксида, а в диоксида. Т.е., въглеродния двуокис, който всички издишваме. Очаквайте скоро да ни сложат катализатори и на джуките...
#5
Focus / C-Max / Re: Покупка на акумулатор
Последна публикация perun - Днес в 01:35:17
Ами ако акумулатора поради производствен дефект те остави в с.Чепръчане и колата е в гаранция какво се прави?
Караш я с репатрак до МП или те идват на място и го сменят гаранционно...?!?
#6
Всичко останало / Re: Инфо за автомобил по ВИН-н...
Последна публикация perun - Днес в 01:01:49
Абе всичко добре, ама ми е интересно как в мрежата е пълно със сайтове дето с/у заплащане дават информация при положение ,че за тази информация трябва да имаш достъп до дилърската програма/софтуер на Форд...?!?
#7
Focus / C-Max / Re: Покупка на акумулатор
Последна публикация ivchotr - Вчера в 19:38:21
Акумулаторът е лесен. Аз бих проверил и дали зареждането на колата е в норми. Че, ако не е и новият акумулатор ще свърши бързо.
#8
Всичко останало / Re: Инфо за автомобил по ВИН-н...
Последна публикация ivchotr - Вчера в 19:33:58
Бягай от такива търгаши. Щом отказват да дадат информация, значи се притесняват от проверката.
#9
Двигател / Скорости / Re: Кой как мина ГТП след 22.0...
Последна публикация ivchotr - Вчера в 19:31:30
Току-що зам.-министърката на околната среда се изказа, че имало съвсем леко завишение на фините прахови частици след няколкочасовата заря с пожар, взривове и т.н. в Е.Пелин. Какви вредни емисии са отделени в атмосферата, можело да се определи чак когато станело ясно какво е горяло. И това при наличие на две мобилни станции за измерване на замърсяването на въздуха, които са изпратили на мястото на произшествието. Предполагам разбирате за какво става въпрос. А един от репортерите спомена, че са горели черен барут, магнезий, стронций и не знам още какво.
Та ще чакаме да видим какво ще кажат допълнително по въпроса. Дотогава колите ни ще продължават да бъдат третирани като най-големите замърсители, въпреки няколкото измервания и анализи, които казват обратното.

Цитат на: Ilian Petrov в Вчера в 16:01:40"На превозни средства работещи с бензин и газ се измерва съдържанието на въглероден оксид (СО), както при работа на бензин, така и при работа на газ. Екологичната група на превозното средство се определя въз основа на измерванията при работа на газ."

Ами този текст не го спазват от самото обнародване на нормативния акт. Някой умник високо във властта е пуснал разпореждане надолу към пунктовете и те си правят проверките само на бензин. Като ги питам що така, ми отговарят с предишното изречение. А има автомобили, които работят само на газ. Как ли минават изобщо преглед?!? Затова казвам, че тези мърши ще разберат за какво иде реч само след среща със сопите. Иначе няма да има оправия. Вместо да стимулират използването на повече газови уредби, те се чудят как да отказват хората от тях. Все повече се убеждавам, че по-прост народ от нашия надали има някъде по света.
#10
Focus / C-Max / Re: Покупка на акумулатор
Последна публикация To4kata - Вчера в 18:34:57
Не знам дали ще ви изненадам, но покрай вълненията ми за покупка на шкода, разбрах че много хора с шкоди в гаранция си носят масло от външен магазин /ако искат/ при редовното обслужване и Еуратек няма нищо против това и гаранцията им се зачита /стига да съответства по спецификации/. Би трябвало да няма проблем със смяната на акумулатора, щото ако те остави в нищото, както се случи при мен, как точно да търсиш услугата/разрешението на МП. Това е идиотия, ако е така де.