Цитат на: perun в Днес в 01:56:53Всичко е нормално с прегледите и така трябва да бъде.Всеки автомобил трябва като минимум да покрие еко нормите зададени от производителя.Който не може да я оправя или на трупчета...я да ми обясниш как една кола която е излязла преди 14 или 16 години от завода , може да покрие заводските норми!?? И как дърти коли без еко норма ще минават без проблем ГТП, защото по дефолт нямат еко норма, а другите ще ги спираме от движение!! И последно как чипосън дизел без ДПФ и ЕГР също е еко чист и няма проблеми , а бензин на газ е лошо??
Цитат на: ivchotr в 24 Юли 2024 11:00:01Хм. Когато 2 - 3 годишни бензинки не могат да минат през нашенския ГТП със супер завишените изисквания за отделяни емисии, когато в същото време някакви изтърбушени дизели, дето кадят като комин на Марица-Изток 2, минават прегледа без проблем, когато колите на газ не се проверяват за отделяните емисии с това гориво, независимо, че е записано във всички нормативни документи да се мерят емисиите на газ, за какво друго да говорим?!? Ако някой си мисли, че баш нашите управници са се загрижили за екологията, значи е тотален наивник.На газ още по-трудно се покриват изискванията за въглеродния двуокис.
https://telegraph.bg/biznes/novini/haosyt-prodylzhava-iskat-180-leva-za-pregled-na-benzinova-kola-ili-plashtash-dvojno-ili-te-spirat-ot-dvizhenie-ustanovi-proverka-na-telegraf-422159
Цитат на: Ilian Petrov в Вчера в 16:01:40"На превозни средства работещи с бензин и газ се измерва съдържанието на въглероден оксид (СО), както при работа на бензин, така и при работа на газ. Екологичната група на превозното средство се определя въз основа на измерванията при работа на газ."Проблемът не е в оксида, а в диоксида. Т.е., въглеродния двуокис, който всички издишваме. Очаквайте скоро да ни сложат катализатори и на джуките...
Спомням си, че на последният преглед декември 2023, двигателя работеше само на бензин.
И не разбрах проблеми имат само тези без катализатори или не само...?
Цитат на: Ilian Petrov в Вчера в 16:01:40"На превозни средства работещи с бензин и газ се измерва съдържанието на въглероден оксид (СО), както при работа на бензин, така и при работа на газ. Екологичната група на превозното средство се определя въз основа на измерванията при работа на газ."