Обезвъздушаване на S-max 2,0 tdci!

Започната от Nebhotep, 09 Април 2014 14:28:52

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Nebhotep

Много е тегаво обезвъздушаването на този двигател при смяна на горивен филтър, а вечи си в патова ситуация ако изгасне посред пътя поради въздух в системата. Пежо много грамотно са се справили с този проблем с вградената круша за обезвъздушаване:

https://www.youtube.com/watch?v=O7r_Z1dN104

Има ли според вас конструктивна възможност за вграждане на тази круша и при S-max?


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!


hotblooded

 Ако изгасне насред пътя поради свършване на горивото - така и така ще ходиш с туба - просто напълваш и филтъра. По същия начин и при смяна. Пр 407 PSA дават крачка назад, на 406,307,806 бяха с ел. помпи, имаше малко коли които бяха с ръчно обезвъздушаване..

Alexi

мда можеш да напълниш чашката на елемента преди да го сложиш . даже ми се вижда много лесно на мк3 трябва с малка фуния да пълниш филтъра ,бавно става и ако не го напълниш добре си носи въже :)

hotblooded

 Аз го пълня със една "конска" спринцовка, при Мк3 и други коли има още един "пиниз" - преди да разхвърлиш колата - откачи обратната нафта и я закачи на новия филтър - запали и сравнително бързо ще се напълни, после внимавай да не го обърнеш :)

Nebhotep

Даже и при напълване на филтърната кутия подкачването към ГНП трябва да става с помпичка и даже пак пали с доста въртене.
Аз не говоря за случай на свършило гориво в резервоара, а например ако имам малка разхерметизация на горивната система и след спиране например за почивка колата не запалва. Ако имам ръчна помпа като на Пежо напомпвам хубаво паля и даже и да влиза въздух в системата макар и в авариен режим ще успея да стигна донякъде. А сега какво се получава, зависим съм от пинизите на модерните мотори. Затова питам за тази круша, дали може да се направи и за Форд?


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

К.Методиев

Не виждам какъв е проблема да се монтира, отивате в авточастите купувате една и монтирате, най-много да трябва някой накрайник от морга да се ползва.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Nebhotep

Цитатоткачи обратната нафта и я закачи на новия филтър - запали и сравнително бързо ще се напълни, после внимавай да не го обърнеш

Забравих да спомена, че при мен филтърът е елемент и подкачването става по- трудно от на мондео МК3.


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

hotblooded

 Знам, за това изрично споменах за Мк3...  Странното е че Мондео Мк3 ТDdi има електрическа подкачваща помпа, a ТDCi - не, няма и ръчна... не знам какво си мислят че пестят :(

Pyrhel

Много сложен го правите живота :))

Трябва ви 60тина см прозрачен шлаух. Закачате филтъра за резервоара и обратната нафта, завирате шлауха на щуцера към помпата, изсмуквате въздуха, докато в шлауха не влезне нафта.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

е то и с непрозрачен ще стане тогава :))


hotblooded

С каква помпа изсмукваш въздуха? Щото с тая на двигателя не става :)

Alexi

и с уста ще стане ако няма нищо подръка

hotblooded

Предпочитам да го напълня с обратна нафта при работещ двигател, при 2 мкм филтър смукането с уста не е приятно занимание, а и филтъра вземаше към 600 мл :)

marek3435

И при мене проблема с обезвъздушаването на горивния филтър след смяна е много тегав. >:( :-[
При всяка смяна майсторите не могат да запалят Макса.Стига се до палене със спрей.
Вече съм решил следващия път да си сложа главата на дръвника  (sd) и да я закарам в Мото Пфое!

hotblooded

Цитат на: marek3435 в 22 Април 2014 22:51:49
И при мене проблема с обезвъздушаването на горивния филтър след смяна е много тегав. >:( :-[
При всяка смяна майсторите не могат да запалят Макса.Стига се до палене със спрей.
Вече съм решил следващия път да си сложа главата на дръвника  (sd) и да я закарам в Мото Пфое!
Там как мислиш че ще я запалят? Това палене без да се напълни предварително филтъра бърка в задника на помпата, която в един момент остава на сухо.

Alexi

според мен в МР пълнят филтрите ... не пускат да се гледа но моята като я обслужвах там я запалиха от първия път и без да загасне ,само че подават яко газ в началото

baibradar

В магазини Вилаз се продават ръчни вакум помпи за гориво с прозрачни маркучи. Струват 5 лв. Още не съм е пробвал мойта но скоро ще и дойде времето.

Pyrhel

Можеш ли да удариш една снимка на тия помпи? От колко време си търся някаква, с която да обезвъздушавам спирачките сам :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Dmitarcho

В Габровското МП пълнят горивните филтри .... със спринцовка :D В друг специализиран сервиз за смяна на масла ... си използват една машинка с вакуум - голяма колкото 100 литров варел ;)
Ръца Пръца

baibradar

Ето снимка на вакумпомпата все още не разопакована. Представлява гумен мех за помпане като на апаратите за кръвно налягане и има маркуч за вход от едната страна и изход от другата.



raikkkonen

Здравейте, някой може ли да ми препоръча сервиз със сръчен майстор в Пловдив или София, който да монтира помпичката преди филтъра на Фокус 2.0 tdci 2006г. Аз имам временно решение на проблема. Като глътне въздух подкачам помпата, но е малко криво слагането и, и капака не се затваря. Пипкава работа е, но може да се направи, а 2ма майстори решиха, че било "сложно".

G_o_c_e_v

На Ц-макс ползвах шприц за масло, за да изтегля въздуха от филтъра и когато почна да излиза нафта, бързо му закачих маркуча за помпата и когато я запалих я форсирах за да преодолее малкото въздух, който беше в маркуча.

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Plamen214

Става с обикновена вакум помпа.По важното е ,че не трябва да се върти без гориво ,което всъщност и смазва ГНП то ,а когато върти на сухо шанса да се получат стружки в нея е голям и от там проблеми много