Въздушен филтър за многократно ползване

Започната от escobar, 05 Юли 2012 19:29:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

escobar

Имате ли наблюдения над така наречените "спортни" филтри, но не "гъби", а такива които влизат на мястото на оригиналния, но на определени километри ги почистваш с разни масълца.
K&N са едни от най-популярните и имат за всякакви модификации.

Или направо да бодна едно такова - http://www.j1automotive.co.uk/ourshop/cat_506007--Ford-Fiesta-Mk7.html
и да не си играя на кестени.


Pyrhel

Взимай панелния (тоя дето е за в кутията на мястото на оригиналния). Не се подлъгвай с оригиналните почистващи комплекти, взимаш си само масълцето и една бутилка обезмаслител, който става и за памучни тъкани - K&N-а е памучен по спомен.
http://fordbg.com/forum/index.php?topic=12.msg16972#msg16972
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

road runner

Другия варянт ти е Хед Ауто :) Те предлагат JR и са малко по евтини :)

BIGFORDFAN


V.Buzev

Я да съживя малко темата - става ли нещо от ТОВА?
Не ми се дават 100+ лв. за K&N а това излиза на добра цена!

Mondeicho

#5
Сега видях, че има такава тема. И аз се загледах по тези филтри, но май няма много потребители тук, които да споделят опит. От чуждите форуми има различни мнения, всеобщото е, че не се усеща някаква промяна и големия плюс е това, че не го сменяш повече и можеш да си го миеш по-често. Също така не трябва да предозираш маслото за да не ти цапа мафа и т.н. Преобладават мненията, че JR и Pipercross са по-некачествени от K&N. Аз като гледах и цените в ибей първите два не са и много по-евтини.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

didon80

С Анатоли скоро обсъждахме темата. Аз имах JR на старото мондео, а той K&N на неговото мк3. Реално и според нас разлика с нов хартиен филтър не се усеща. По-добре всяка година или с всяка смяна на маслото да си взимаш нов хартиен филтър за 20 лв отколкото да дадеш на веднъж 150 лв за филтър и отделно още 50 лв за масло и обезмаслител. Отделно си прав че маслото може да попадне върху МАФ-а и не се знае какъв ще е крайния резултат. Ако се търси повече мощност и въртящ момент най-добре ремап!

TourneoRS

https://www.youtube.com/watch?v=mJW29eDZXzg

Гледал съм го на живо. На ежедневка реалния ефект няма да се усети според мен, ако е напомпана турбо кола.. по- може.
IVECO -  с него не се ходи надалеко .