Парт номер-помощ

Започната от ffmk1l, 07 Юли 2014 20:45:16

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ffmk1l

Здравейте, нужна ми е помощ, трябва ми пластмасовата втулка на жилото за ск. кутия (МТX-75), това което премества зъбните колела, общо са две жила-едното е за преместването-1-ва, втора и т.н., второто е за страничния ход (ляво-дясно). От тукашен магазин ми изкараха два номера- 1069050 и 1069048. Това е пластмасовата втулка, която фиксира жилото в ябълката да не мърда. ВИН номера на колата е WF0AXXGCDAXC04924. Благодаря!
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...


pantata

Единия е за едното жило другия за другото



7412A   ТЯГА, FOCUS   1       15/08/1998   15/08/1999   1069048XS4R 7412-FA
7412B   ТЯГА, FOCUS   1       15/08/1998   15/08/1999   1069050XS4R 7412-GA

ПП: 7E395   ТРОС УПРАВЛЕНИЯ РЫЧАГОМ СЕЛЕКТОРА, FOCUS   1       15/08/1998   15/08/1999   1069377XS4R 7E395-GE

whaaazp

Аз съм с IB5 кутия и случайно видях, че само 1/4 от втулката е на мястото си - нова не успях да намеря. Предполагам при теб е сходно: http://youtu.be/d7I3eKIpfqs

Dmitarcho

Егаси пича :D Вени, дано ти помогне това Видео. И ще пада голямото търсене на такава гумичка :)
Ръца Пръца

pantata

В МП ги има, значи и навън ще се намерят на прилична цена

ffmk1l

Цитат на: pantata в 07 Юли 2014 21:27:41
Единия е за едното жило другия за другото



7412A   ТЯГА, FOCUS   1       15/08/1998   15/08/1999   1069048XS4R 7412-FA
7412B   ТЯГА, FOCUS   1       15/08/1998   15/08/1999   1069050XS4R 7412-GA

ПП: 7E395   ТРОС УПРАВЛЕНИЯ РЫЧАГОМ СЕЛЕКТОРА, FOCUS   1       15/08/1998   15/08/1999   1069377XS4R 7E395-GE

За това става въпрос, само че от картинката не мога да преценя кое жило какво прави.
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

vladi tanev

Вени не съм много сигурен че и снимките малко са объркващи но мисля че е 7412А
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Иван Вълков

Венко до колкото разбирам ти трябват тампончета/втулки който уплътняват между жилото и осичката за превключване. Аз проблемът съм го решил като съм си рвзнал две парченца горипроводен маркуч ( вътрешно 8мм външно около 12мм. Може да е побългаряванване но върши работа вече 2 години.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

vladi tanev

При фокусa нa Венко не е тaкa кaкто е нa клипa по горе неговото жило нaкрaя не е със кръгъл отвор a е прaвоъгaлен и е достa по широк отворa.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

martin1977

#9
Колеги, при мен положението беше същото ... като взех колата, лоста се движеше много хлабаво и една от тези втулки се беше счупила и аз я свалих и с нея в един магазин на Симеон намерих същата оригинална с щампа на Форд - една оранжева на цвят, но струваше около 30-ина лева. Да, ама няколко месеца по-късно лоста си остана на втора и очевадно нещо се беше откачило или счупило /не знам/, но си ходеше свободно навсякъде, а колата на втора скорост. Не ми се занимаваше тогава и закарах в един сервиз и там момчето не знам какво е правил, но със сигурност нещо го е побългарил и ми даде колата, като каза няма вече втулки-мулки, всичко направил както трябва /по български/ и гарантира че ще изкара много повече от самата кола. Не знам наистина какво е правил, но тази оранжевата втулка не се вижда вече, сигурно я няма, но вече колко месеца наистина няма проблем и скоростите са си много стегнати и си влизат супер. Карам понякога агресивно и вкарвам рязко скорости, но да чукна на дърво, много хубаво се държи лоста сега .... дано да е прав и да не си остане пак някъде на втора, трета скорост ...... /и да вметна само- взе ми 20 или 30 лева - не помня/