мнение за бензиново мондео мк3

Започната от angel8888, 15 Януари 2017 22:15:07

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

angel8888

Колеги спрял съм се на мондео мк3 2002-2005година 2,0 145кс.Какво е мнението ви за този автомобил поддръжка стабилност комфорт.До сега карах рено клио 2007година но не съм доволен от возия и комфорт и мисля да е сменя.Интересува ме може ли да се монтира метан на този мотор и има ли колеги с метан на мондео мк3.Ще съм благодарен на всеки писал в темата ми.Какво да гледам при покупката къде са слабите места на този автомобил


Mondeicho

Определено скока от реното ще е голям. Мондеото е много по-голямо, комфортно, стабилно. Няма изобщо база за сравнение. Добре си се насочил към бензиновия вариант, модела е здрав, може да се газифицира, съответно и метан да сложиш. Има проблеми с вихровите клапи, има теми за това. Мисля, че най-големия ти проблем ще е да намериш читава бройка, защото масово при този модел са налични дизеловите. Пожелавам ти успех и мисля, че ще останеш доволен от колата.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Alexi

особено след фейса може да се каже че са пълна екзотика

angel8888

Много ми харесва автомобила четох че 2.0 е по добре от 1.8.Като се сложи метан ще е добре.В другия форум на клуб форд българия ме отказаха.Едно хубаво мнение не прочетох за мк3.Търся да е около 2004г дизел не харесвам

Alexi

Mk3 е много здрава машинка особено след фейса когато са изчистени доста бъгове ,особено пък бензин изобщо няма да го мислиш стига да е на някакви човешки км под 300к

angel8888

След фейслифта 2004г ли е или от 2003г.Мислих за фокус от 2005/6г но повечето са хечбег а искам седан за семеен автомобил с метан.Обезшумено ли е мондеото возията как е.Съединитела нали не е демпферен.Хареса ми че и мотора е с верига.Тези вихрови клапи скъпо ли струват да се махнат или сменят.Какви са симптомийте

Alexi

съединителя е с демпферен маховик ; от обезшумяването има доста какво да се желае при тоя модел ; возията е ок с 16ки и по твърдичка с 18ки ; клапите могат да се махнат което влошава работата на мотора ,или да се смени целия колектор ( което пък е скъпо ) .. фейса е от 2004 ,като има втори фейс от средата на 2005 явяващ се последен

angel8888

Това много не ми харесва за съединителя че е демпферен.Понеже при смяна ще е мн скъпо.За гумите 16' максимум даже 15' ако може пак добре

SICKandPROUD

Аз съм с такова Мондео и не мога да се оплача. Здрава машина, махнах вихровите клапи защото бяха пред разпад, разликата без тях - малко е мудна в ниските обороти - преди 2500, но нищо фрапиращо.След това няма разлика. Като ще слагаш газ колега, гледай да е по - модерна, да си чертае сама бензиновата карта, че иначе записва грешка, но ако не те изкарва извън нерви светлината на таблото за "check engine" пак не е болка за умиране. Разход : с МЕГА къткане на магистралата 6.5 до 8 . В Пловдив ми дава разход около 12, може би повече... На бензин.


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

angel8888

Каква ще рече модерна.Исках да е по нова година около 2004.Лампата нямя да пречи стига да не бърка работата на двигателя


hotblooded

Цитат на: angel8888 в 17 Януари 2017 07:01:54
Каква ще рече модерна.Исках да е по нова година около 2004.Лампата нямя да пречи стига да не бърка работата на двигателя
Значи забравяш за кола без демпферен маховик.  Остави и метана - карай си на пропан бутан   няма да спести кой знае колко повече,  на фона на по добрата работа и по добрата отзивчивост на двигателя
Гледам че си пуснал същата тема и в Опел форума,  Мондео Мк3 е по безпроблемна кола от Вектра С,  някога бях пред същия избор и 5 години карах Мк3, без забележки към колата

Alexi

тука обаче има един съществен момент - бензинови мондеота след фейса буквално няма .. докато вектри С с 2.2 бензина има много и то купувани нови с ясна история и на малко км

hotblooded

Цитат на: Alexi в 17 Януари 2017 10:23:09
тука обаче има един съществен момент - бензинови мондеота след фейса буквално няма .. докато вектри С с 2.2 бензина има много и то купувани нови с ясна история и на малко км

Само дето електрониката им е правена в час по трудово и си страдат от това. 

Alexi

Според мен е добре направена кола особено след фейса ,просто лошия имидж от предните модели я "уби" инак в статистиките се представя доста добре (а пък комбито е огромно),за това и смениха името на Инсигния в опит да прекратят лошото реноме на Вектра славеща се като гниеща и горяща масло кола .. 2.2 147 коня който не е с директно впръскване ,и 5 степенния хидроавтомат на Айсин е перфектна комбинация за газ .

hotblooded

Имат някакъв проблем с таблото - дава фира и оставаш без мигачи, чистачки клаксон...  И струва към 900 лв,  втора ръка - не знаеш кога пак ще издъхне.  2.2 да не е директно впръскване, и да е след 2004 - по лесно ще намери бензинова Мк3 от последния фейслифт..  Зафира 2003-2004 със най простото табло и тоя двигател е добра алтернатива

angel8888

Да пуснал съм тема и в опел клуба даже и в ситроен понеже аглеждам мондео вектра и С5 2.0 16в.Оглеждам трите модела и чета какво казват собствениците им.Колата ще се кара на метан

didon80

След като ще взимаш мондео мк3 насочи се след фейслифта. При дизела ще имаш огромен избор, докато при бензина ще трябва да чакаш доста да намериш нещо хубаво. Отделно е голяма и тежка кола и турбиниран мотор повече му подхожда. Разхода на гориво при бензина е двоен на дизела в града имай го в предвид.