Разлика в мощността, 2.0 Duratec Bi-Fuel

Започната от nixel, 03 Август 2016 21:32:32

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

opex

При някои коли секунда-две изсъскване след гасене е нормално.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique


nixel

#31
Цитат на: opex в 14 Август 2016 22:44:45
При някои коли секунда-две изсъскване след гасене е нормално.
При условие, че след като ги стегнах със свински опашки и звука изчезна - значи не е нормално. А щом сега пак се появи, ще се ревизират вакуумните маркучи. Много е вероятно точно това да е причината понякога да е леко спъната колата (сякаш се дави) в ниските.
Не съм пускал климатика, за да не влияе на теста.

Честно казано преди да оправя кабелите към соленоидите, нямах никакви проблеми. Бях предоволен от колата и поведението и.
Това пусто любопитство защо след 4200 оборота ме изстрелва като самолет ме докара до тук. Но ще разнищя докрай за какво иде реч.

ceslav

Да се вместя и аз в темата.Излезна ми грешка Р2008.Колата като е студена си хвърка,но изгася ли я и след време пак запаля ускорява до около 1800 -2000 об. и забива.Наистина след 4000 като че ли се отпушва но не е колата от преди седмица.Три пъти чистих грешката и пак се появява.Явно и при мен тия соленоиди са се прецакали.Какъв е варианта с Ладовите и какво точно да търся в магазина.

ekstremniat

Да ти помогна поне да не хвърляш много пари.Тези соленойди ги има в алито за 32 лева с безплатен шипинг.Монтирани са на моят двигател от няколко месеца и работят коректно.Идват си с планката и можеш да ги намериш по ОЕМ номера като в другите сайтове.При мен ми светна чека и след като се прочетох и изтрих грешката след известно време пак светна и беше ясно.

ceslav

#34
Руския човек е голяма работа !