Задръстена дросел клапа или колектори?

Започната от miki_maus68, 02 Май 2016 15:42:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

miki_maus68

Привет колеги. След смяна на ЕГР-клапан отново влиза в авариен режим и ми прави впечатление, че падат оборотите на около 600. В Германия съм и диагностиката е много тегава работа, защото тук за всяко нещо искат термин или записан час, който аз не мога да спазя защото съм тираджия   
и днес съм Хамбург,  утре Манхайм, после един господ знае къде. Така че,ще съм благодарен на колегите, които помогнат със съвети и снимки как се демонтирани и почистват дросел и колектори, както и какво ще ми е необходимо като консумативи преди да започна разграбването.   


hotblooded

От колектори няма да влиза в авариен режим колега...  Виж буксата на EGR,  кога влиза в авариен режим - като я напънеш, или при слабо натоварване?

Mondeicho

Клапана нов ли го взе или втора употреба?
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

miki_maus68

Цитат на: Mondeicho в 02 Май 2016 22:02:16
Клапана нов ли го взе или втора употреба?
Клапана е нов, а в повечето случаи влиза в авариен режим при слабо натоварване или на празен ход. Прави номера примерно десетина минути и след палене и гасене на скорост няколко пъти  се оправи. Няколко дена може и въобще да не се обади. Дали има вероятност и дросела да е задръстен и от това да се побърква?

Mondeicho

Според мен е добре да се види на диагностиката каква грешка дава, че така може да си играеш дълго и да не улучиш правилната посока...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Alexi

Цитат на: miki_maus68 в 03 Май 2016 02:27:11
Клапана е нов, а в повечето случаи влиза в авариен режим при слабо натоварване или на празен ход. Прави номера примерно десетина минути и след палене и гасене на скорост няколко пъти  се оправи. Няколко дена може и въобще да не се обади. Дали има вероятност и дросела да е задръстен и от това да се побърква?
кое наричаш дросел при дизела ? такъв няма .. затапи си ЕГР-а за проба да видиш как ще се държи

hotblooded

Свали клапана и виж състоянието вътре,  отвори и механиката му - понякога се събира прахоляк и пясък вътре.

ivchotr

При влизане в авариен режим двигателят откликва ли на педала на газта или не? Щото подобен проблем възниква и заради прецакан реостат на педала на газта.

Dmitarcho

То в авариен режим.....мотора не е много отзивчив на подаване на газ ;)

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Ръца Пръца

ivchotr

Е ми щото малко неясно го е написал. Според мен е добре да си погледне педала, ако е от електрическите.


miki_maus68

Благодаря на всички за съдействието! Оказа се буксата, не можеше да закопча както трябва и от вибрациите се измъкваше  и се нарушаваше контакта.

Mondeicho

Радостно е, че си намерил и отстранил проблема. Дано сега е само безаварийно карането. (ford)
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

miki_maus68

Цитат на: Mondeicho в 06 Май 2016 21:11:11
Радостно е, че си намерил и отстранил проблема. Дано сега е само безаварийно карането. (ford)
За жалост, пак започна с аварийните режими и ще търся начин да я карам на диагностика!

miki_maus68

   Ще ми се да попитам мозъците във форума, дали е възможно да прави  аварийните изпълнения от нафтата за камиони?

hotblooded

Цитат на: miki_maus68 в 07 Май 2016 12:45:22
   Ще ми се да попитам мозъците във форума, дали е възможно да прави  аварийните изпълнения от нафтата за камиони?
Не, ако нафтата е чиста и филтъра е качествен - нищо няма да стане.  Ако е запушен филтъра - ще забива като я напънеш.  Ако буксата на EGR е със счупена закопчалка или някой от кебелите се лигави - може да пробваш да я уплътниш с изолирбанд да не се размества

Mondeicho

Дизела за камиони предполагам, че няма някакви допълнителни добавки и е качествен?
Буксата колкото и да е странно можеш и със свинска опашка или телче нещо да я захванеш с цел да видиш дали ще има промяна в поведението на автомобила.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

miki_maus68

Цитат на: hotblooded в 07 Май 2016 15:23:08
Не, ако нафтата е чиста и филтъра е качествен - нищо няма да стане.  Ако е запушен филтъра - ще забива като я напънеш.  Ако буксата на EGR е със счупена закопчалка или някой от кебелите се лигави - може да пробваш да я уплътниш с изолирбанд да не се размества
За голямо мое съжаление, май не е буксата!

hotblooded

Проблема както го описваш клони към EGR a,  ако клапана е нов - остава проблема да е в кабеляците.  Огледай добре буксата с кабелите,  някоя от кабелните обувки сигурно се ебава,  иди от някоя морга и си резни една букса и после срежи твоята и сложи тази от моргата

miki_maus68

#18
Цитат на: hotblooded в 07 Май 2016 21:11:49
Проблема както го описваш клони към EGR a,  ако клапана е нов - остава проблема да е в кабеляците.  Огледай добре буксата с кабелите,  някоя от кабелните обувки сигурно се ебава,  иди от някоя морга и си резни една букса и после срежи твоята и сложи тази от моргата
По - скоро ще се окаже ЕГР. Дори и нов, майстора се съмняваше, че ще изкара много понеже не е оригинален. Просто не разбирам, как понякога работи, а понякога не.

hotblooded

Аз съм от 4 години с неоригинален, даже и не съм го чистил вече почти 60000 км. 


miki_maus68

Цитат на: hotblooded в 08 Май 2016 10:22:54
Аз съм от 4 години с неоригинален, даже и не съм го чистил вече почти 60000 км. 
Благодаря за съдействието човече.

ivchotr

Щерката си кара дизела повече от година с изключен ЕГР клапан и нямаше никакви драми. Освен буксата обаче беше изваден и маркучът.

hotblooded

Цитат на: ivchotr в 09 Май 2016 22:50:02
Щерката си кара дизела повече от година с изключен ЕГР клапан и нямаше никакви драми. Освен буксата обаче беше изваден и маркучът.
До Евро 3 става,  на 4 и нагоре  - к*рец - трябва и софтуерна намеса...  Колегата е с Евро 4 мотор