Фокус! Дневния километраж се занулява сам.

Започната от sashocus, 24 Март 2016 12:59:59

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

sashocus

Здравейте, от два дена имам фокус мк1 и вече започвам да разбирам защо са го кърстили така :). Когато загася колата и след един час запаля пак, дневният ми километраж се е нулирал сам. На какво може да се дължи това ? Копчето за зануляване се натиска без абсолютно никакво усилие, но се съмнявам само да дава контакт и да се занулява когато колата не е в движение.
Интервала не е задължително да бъде точно час, понякога е много повече, понякога по-малко


Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

sashocus

Искаш да кажеш че е слаб и няма ток да захранва таблото постоянно? Защото колата я карам всеки ден, паля по 10тина пъти на ден, слушам музика на загасена кола по повече от 30 минути и освен това ми помни станциите на радиото.

Pyrhel

Предполагам, че в момента на паленето напрежението му пада много и таблото тогава си забравя километрите.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

ihovahi

Явно е акумулатор. Пробвай с някой друг, за да си сигурен.
Който фôрка "майстор" си нахôда!


Dmitarcho

Ако пада толкова напрежението, няма ли да обръща стрелките ?
Ръца Пръца

V.Buzev

Възможно е и постоянния + към таблото за паметта да се губи.
Ако пада напрежението ще рестартира цялото табло и стрелките ще се обръщат :).

sashocus

Как да се обръщат ? Като тръгнеш да палиш всичките да отиват до краино положение и да се връщат ? Защото те така и правят...мислех че е някакъв вид чек, като това когато дадеш на контакт да ти светнат всички лампи за да си сигурен че работят.

sashocus

Да..вече се убедих сам, точно след като прочетох коментарите, тръгнах да излизам и си останах само с тръгването, както всичко уж си беше окей, така сега въобще не успях да запаля. Много благодаря за мненията.  (beer)

Dmitarcho

Стрелките се обръщат така, когато си свалял акумулатора, или когато акумулатора е тръгнал да си заминава ;)
Ръца Пръца


Mondeicho

На мен ми го прави много рядко това и не мога да го хвана от какво е, тук очевидно е ясен проблемът.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

dak

Залагам на слаб акумулатор , имал съм същия проблем и дълго се чудех от какво е .

Manolcho78

Цитат на: Dmitarcho в 25 Март 2016 06:14:08
Стрелките се обръщат така, когато си свалял акумулатора, или когато акумулатора е тръгнал да си заминава ;)
ха, а при мен след слагането на акумулатора, стрелките не се обръщат, само се разтреперват и се чува някакво като леко бръмчене от таблото. след запалването всичко си е ок. Така ли трябва да е?
Свят - шарен, шматки - бол :)

Dmitarcho

Попринцип - не :) Но щом всичко работи коректно...

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Ръца Пръца

Manolcho78

Сега се зачетох в книжката за фокуса :) и там пише само, че "ако акумулатора е бил свалян, автомобилът може да демонстрира някои нетипични динамични характеристика в продължение на примерно на 8 км след свързването на акумулатора. Причината е автоматичната пренастройка на системата за управление на двигателя, на което може да не обръщате внимание."
Превода е от руски. Гадините от форд нищо не пишат за стрелките на таблото :)
Свят - шарен, шматки - бол :)

Dmitarcho

Аз си мисля, че е някаква калибрация...или де да знам на какво на стрелките. Аз колкото пъти съм свалял батерията /и на мондеото и на фокуса/ все ми е обръщало стрелките.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Ръца Пръца