Мондео мк3 в авариен режим, но няма грешки

Започната от miki_maus68, 08 Декември 2015 17:55:23

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

miki_maus68

Привет на всички колеги. След като смених ЕГР клапана не направих дори и 500км и отново сме в приключение! Става въпрос за 2.2 TDCI - 2006 г. Направо нямам думи, от правене няма време да я покарам или да и се порадвам! Отново мига индикатора за подгряване на свещите и минава в авариен режим, с тази разлика, че не показва никакви грешки! Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля за съдействие! Започвам да се замислям какво всъщност си купих?! :-X


Dmitarcho

Как влиза в авариен режим, без да запосва грешки ?!? Къде я водиш на диагностика ?
Ръца Пръца

miki_maus68

Цитат на: Dmitarcho в 08 Декември 2015 18:02:17
Как влиза в авариен режим, без да запосва грешки ?!? Къде я водиш на диагностика ?

Запалвам и след около две секунди започва да ми намига реотанчето и няма мощност! Когато купих колата в нея имаше една маймунка която чете грешките и ги чисти. Тази маймунка ми показваше, че ЕГР клапана дава проблем,но сега не открива никакви грешки. Затова бих искал да попитам колегите от София да препоръчат добър диагностик!

Dmitarcho

МП, там ще те диагностицират най-точно
Ръца Пръца

hotblooded

Цитат на: miki_maus68 в 09 Декември 2015 12:23:34
Запалвам и след около две секунди започва да ми намига реотанчето и няма мощност! Когато купих колата в нея имаше една маймунка която чете грешките и ги чисти. Тази маймунка ми показваше, че ЕГР клапана дава проблем,но сега не открива никакви грешки. Затова бих искал да попитам колегите от София да препоръчат добър диагностик!
Палиш и след 2 сек мига реотана - мирише на проблем с EGR - я виж дали буксата контактува както трябва и да нямаш прекъснато кабелче от снопа към EGR-a.... Ако тръгнеш и изгасиш и запалиш  в движение - пробвал ли си какво става? 

miki_maus68

Цитат на: hotblooded в 09 Декември 2015 15:10:28
Палиш и след 2 сек мига реотана - мирише на проблем с EGR - я виж дали буксата контактува както трябва и да нямаш прекъснато кабелче от снопа към EGR-a.... Ако тръгнеш и изгасиш и запалиш  в движение - пробвал ли си какво става? 

За съжаление не съм пробвал нищо защото се ядосах, но ще погледна буксата и ще пиша. Странното е, че ми го направи сутринта веднъж,но угасих колата и пак запалих и всичко беше наред, след което при следващото запалване вече ми намигаше палаво.

hotblooded

 Според мен нещо не прави контакт буксата на EGR-a, но пак би трябвало да записва грешка. Може да пробваш и да откачиш буксата на EGR да видиш дали ще направи същия номер

miki_maus68

Странно, но извадих буксата на ЕГРа и я вкарах пак, след което запалих и о чудеса, нямаше авариен режим. Хм, освен ако не го прави само когато е топла? :-[

miki_maus68

Цитат на: hotblooded в 09 Декември 2015 15:56:12
Според мен нещо не прави контакт буксата на EGR-a, но пак би трябвало да записва грешка. Може да пробваш и да откачиш буксата на EGR да видиш дали ще направи същия номер

Да но ще го от репетирам утре защото днес съм бавачка.

miki_maus68

Каква би могла да е причината буксата да не контактува? Погледнах, идеално чисто е и не видях клеясало или мизерия!? ::)


miki_maus68

Благодаря на колегите Dmitarcho i hotblooded за отзивчивостта и съдействието! Оказа се, буксата на ЕГРа не контактува като хората и сега се опитвам да установя защо! Още веднъж БЛАГОДАРЯ пичове!

Mondeicho

Погледни си добре кабелчетата, да няма някое напукано или прекъснато, особено ако е имало масло върху него. Малко е неприятна работата по тези снопове, но поне си открил причината.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

miki_maus68

Може ли някой да каже какви са симптомите на педала за газта. Влиза ли в авариен режим  заради него и само когато подадеш газ ли или и без да подаваш?

Alexi

а с какво се чете ЕКУ-то че няма грешки ? не може да няма ,иди в официален сервиз или там където имат софтуер като хората

redchampions

Имам чисто нов педал за газта. Имах студена спойка на таблото и един "майстор" направо ме набута да си купя нов, защото изкарваше грешки за TPS-а. Ако от МП ти кажат педал (не на теб, за колата   :D   ) ще ти дам  да пробваш първо с моя. Ето го:

http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=86&t=71813

miki_maus68

Качват я на тестер в сервиз на Форд, и нищо не откриват. Алекси спомена за датчика наразпределителния вал. Къде стои той?

miki_maus68

А за педала благодаря колега, но моя милост е в  Германия.

redchampions

Лелееее... не знам да те съжалявам ли, че си далеч от педала, или да те поздравя, че не си в България   ^-^

доницети

Като започне да мига лампата и след неизвестно време гасне ли двигателя? Ако е така, много вероятно да е датчика на разпределителния вал. При това май не записва и грешка, защото при даване на контакт няма индикация.
Датчика се намира отпред, някъде на нивото на подгревните свещи, около 1, 2 цилиндър. Държи се с едно болтче торкс- сменя се изключително лесно. Буксата е с 2 кабела.

miki_maus68

Най-накрая, диагностиците казаха, че има лоша комуникация между мотора и турбината, което можело да се дължи на нарушени кабели или турбината се развъртала по трудно или затяга и затова влизала в авариен режим.  Било нормално защото Форда е на 235000 км. Не знам дали е така, но нещо ме съмнява. Преди да я диагностицират успявах от време на време да я излъжа и турбината работеше, но сега съм като тролейбус. Някакви съвети от по-вещите?


miki_maus68

Цитат на: доницети в 19 Май 2016 15:21:24
Като започне да мига лампата и след неизвестно време гасне ли двигателя? Ако е така, много вероятно да е датчика на разпределителния вал. При това май не записва и грешка, защото при даване на контакт няма индикация.
Датчика се намира отпред, някъде на нивото на подгревните свещи, около 1, 2 цилиндър. Държи се с едно болтче торкс- сменя се изключително лесно. Буксата е с 2 кабела.

Двигателят не изгасва, просто влиза в авариен режим.

miki_maus68

Ново двайсе.Сега пък съмнения за запушен катализатор. Наистина на края на ауспуха излизат много горещи газове  и не знам нормално ли е и почиства ли се това нещо или нов?

redchampions

Изтърбушва се или по-добре се маха и се заменя с резонаторно гърне.

miki_maus68

Цитат на: redchampions в 26 Май 2016 09:00:07
Изтърбушва се или по-добре се маха и се заменя с резонаторно гърне.

Да, но не и в Германия. После няма минаване на преглед.

redchampions


miki_maus68

Цитат на: redchampions в 26 Май 2016 12:04:00
Значи нов, не се почиства.
[/quote

На там вървят нещата.  Любопитен съм като пари колко струва.

V.Buzev

Ако не се е натрошил а е запушен може да се пробва саляне, накисване с обезмаслител и яко водоструйка.

Alexi

от това не може да влиза в авариен

miki_maus68

В понеделник съм на поредната диагностика, да видим там какво ще ми сервират.

miki_maus68

Това което ще кажа звучи нереално и нелепо, но за пореден път ми прави впечатление, че когато температурата на външните е до 27 градуса, много рядко влиза в авариен режим. Ако е над тези градуси-примерно 30 и нагоре си върви нормално и забравя за аварийните режими. Това много ме обърква и не знам какво да мисля! Какво би могло да се влияе от външната температура? Ошашавен  съм....!!!