C-Max 1.6 TDCi (B.Stoilov)

Започната от B.Stoilov, 14 Ноември 2013 13:19:22

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

B.Stoilov

Да, защото слава Богу каското ще ги покрие :/ дори след цялостното пребоядисване. Представям си следващата вноска ;(


pAbLo

Следващата година може да имаш +10% завишение заради щети,но не виждам логика да ти го набутат в следващата вноска.
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

B.Stoilov

Готови за лятото  ^-^
P.S: Джантите не са надрани :D Това е от гадната течност, с която мажат гумите като ги слагат.






marti1996

хубава ти е количката,много безгрижни километри.
Да те питам, каква разлика намираш между ц-макс и обикновенния фокус?, и как се чувства самата кола ?, гледам че е по-висока от фокуса.

Dobrin_Todorov

Цитат на: marti1996 в 20 Април 2015 13:14:38
хубава ти е количката,много безгрижни километри.
Да те питам, каква разлика намираш между ц-макс и обикновенния фокус?, и как се чувства самата кола ?, гледам че е по-висока от фокуса.

Ти сериозно ли питаш каква разлика намира между Ц-макс и Фокус !!!!!!!!!???????

(rofl)

marti1996

Цитат на: Dobrin_Todorov в 20 Април 2015 13:49:22
Ти сериозно ли питаш каква разлика намира между Ц-макс и Фокус !!!!!!!!!???????

(rofl)
ясно ми е че е по висок, не съм карал такъв и питам, интерсувах се от към шофиране как е като фокус, или има разлики.

B.Stoilov

#36
По принцип нямам голяма база за сравнение. Карах Фиеста мк6 преди това. Сега мога да го сравня с Фокуса на брат ми, който е мк2, но е 2.0TDCi 136кс Ghia. При него возията е доста по-стегната, ускорението е доста по-добро, все пак и въртящият момент е по-голям. Като разход много зависи от типа на шофиране, но разликата е около литър градско в полза на Макса. Като цяло за града е по удобен и практичен Фокуса, но за дълъг път осезаемо избирам Ц-макса, въпреки, че е 109кс и няма Cruise Control като Фокуса.

B.Stoilov

#37
Да раздвижа малко темата на "маршрутката" :)
Скоро й направих 30к км откакто е при мен. Върви си, всичко е ток, обаче вече са ми толкова слаби тея 109кс, че не е реално  :'( Особено след появата на Фокус СТ в автомобилното ни семейство.

Та скоро влизаме малко да се боядисваме - 2те ляви врати надрани с ключ от един съсед, с който бяхме във война (една вечер, след поредната му простотия, просто направих няколко обиколки с подпрян върху колата му ключ, ключа пареше след като спрях  (rofl) ), задна броня  - нова, тъй като един камион на пътна помощ реши да спре в мен на кръговото на 4ти КМ. Решил съм също така да боядисам пластмасовите лайстни на прозорците на вратите в черен лак, да са като на модерните коли, нали :D. Спойлерът ще става черен лак, мисля, че ще стои по-добре.
Догодина лятото мисля да я кача и на 17ки. (имам обява, че си търся такива :)) )
Абе като цяло май съм се наел (бургаски диалект), да си я правя като Фиестата, която имах, която всички помните, защото беше единствена и уникална *скромност* :D

Имах голям мерак да го продам и да купя една Fiesta ST 2013 от втората ръка на МП, но ме изпревариха. Явно, че не е била моята кола, след като и всичко около нея ставаше с адски мъки.
Продължавам да си го карам, като си мисля, че щом няма да се сменя скоро, искам да си го направя така, че да ми харесва - нали знаете онова чувство като паркираш, заключиш и след това се обърнеш пак да си огледаш колата :D Да си кажеш: That's my b*tch  :-\ 8) ;D

Както казах по-горе - вече ми е доста слаба, да не кажа скучна. Поради тази причина съм замислил съм едно чипосване с декемврийските бонуси от работата  ???. Най-вероятно ще е в DigitalTuning, защото там поне ще ми дадат 5 год гаранция за софтуера им. Показателите, които ми дадоха те са в следните граници:
~ +25-30 конски сили
~ +50-60 Нютон метра,
което значи, че ще стъпи на около 135+ hp и на около 290-300Nm и тъй като в DigitalTuning не предлагат Dyno, за измерване на постигнатите резултати, ще трябва да се качвам някъде другаде след това.
Тук е моментът да попитам ще издържи ли тая печка 1.6TDCi тоя чип тунинг? Oт МП ми казаха, че няма да издържи дълго, защото е с много малка кубатура. Имайте предвид, че няма да го ръчкам, да го вкарвам в червените обороти, да се тръгва с мръсно на светофарите и тн. Ще се кара както досега, само че просто искам сигурност при изпреварване, да усещам, че имам мощ под капака, колкото и минимална да е разликата с досегашната. При нормално каране пак ли се очакват скоро проблеми с турбината? Изобщо какво да очаквам след евентуално чипосване?

Общо взето е това.  Ето и една снимка, да не забравите как изглежда  :D :


Pyrhel

Ще държи, масово така си ги карат. Александър от Форума с чисто новия си фокус от МП го чипоса там, не беше доволен, пушеше много.

Не ти ли се карат 18ки, титаниум х-а седи от мондеото :))
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

B.Stoilov

Взимам ги, ако се разделим парите за летните гуми :D

А иначе ми препоръчват www.adler-auto.bg , но не знам дали мога да се доверя. Доколкото чета по форумите и на други марки, някъв пич прави тунинг в гаража си?! Напоследък има и много недоволни постове, за коли чипосани там, които са имали нужда от ремонт след това.. Дайте някакъв съвет или ми предложете друго място, но държа да ми дадат гаранция за софтуера и също така процедурата да се извършва в професионална среда.


Pyrhel

Не мога да препоръчам никой като съм виждал какво се случва. Масово е проба-грешка, някакво гадаене, баене... :( Адлер е Брезел-а от форумите.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

opex

#41
В Пловдив? Поне имат дино, знаят как се пипа и няма да им е първата в ръцете. Ако действително при всички е относително и проба-грешка, поне при тях би трябвало процента за грешка да е най-нисък. Чипа може да се направи по различен начини, изваждане на макс коне е само един от тях. Аз бих избрал просто "изчистване от боклуци" и хубаво разгръщане в колкото може по-голям диапазон, без да се напъва, пък колко коне ще извади дреме ми (/ти, това е семеен ван, за другото има Фокус :) ).

Между другото, мое мнение, точно типа каране за което говориш ще ти доведе главоболията с турбото - карането в ниски обороти, ранно превкючване на по-висока предавка в ниски обороти и градски условия, върти се по-бавно маслото и се изпича хубаво та да прави ония 'съсиреци' както им казвам, които затлачват цедката и турбото.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

marti1996

според мен тези коне на 1600 кубика са доста, по добре не пипай заводското, впрочем готина количка имаш.

randity

Те "разбирачите" от Мото-Пфое знаят най-добре  (wave) А пък ти вече си прецени дали ще ги послушаш или ще повярваш на някой форумджия, дето знае повече ;)
Моля се един ден хората да разберат, че автомобил се кара с глава, не с крака и ръце.

B.Stoilov

Пичо`e,
някой занимава ли му се, тъй като абсолютно нищо не разбирам от ел. инсталации и прокарването им  :'(, да се опитаме да вържем по някакъв много сложен за мен начин автозатъмняващото се вътрешно огледало, което си взех?   ::)

B.Stoilov

Изгоряха ми задните говорители. Някой има ли идея какъв е честотния обхват на говорителите на C-Max? По принцип са същите като тези на Фокус МК2. Знам само, че като размер са 16.5, помагайте, че не ми се дават по 148лв на колона от МП.  :'(

B.Stoilov

Как ви звучат 135 конски сили и 315Nm? От фабрични 109кс 240Nm

ihovahi

А така... казвай къде какво и защо  :D :D :D
Който фôрка "майстор" си нахôда!


Dmitarcho

Само да издържат стоковите карантии... 100 нютона горница..не са малко ;)
Ръца Пръца

B.Stoilov

Излиза със 240Nm :) 75Nm отгоре


B.Stoilov

ЧНГ  8)
Като се натисне в цял размер се обръща картината






Dmitarcho

Във гаража ли те подредиха така :( Или се радва прекалено много на снега ?
Ръца Пръца

ihovahi

Тцтцтц, че и бронята сцепена... язък. Кажи какво стана?!
Който фôрка "майстор" си нахôда!


Pyrhel

И калника отворил, кофти :(
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

ее ти не я ли прави скоро цялата .. баси късмета ..

B.Stoilov

Витоша, канавка, бетон, челно, скорост - около 30км макс.  (booty)

Dmitarcho

Ръца Пръца

Pyrhel

Там и аз съм го правил тоя номер, но със Сиерата, ама в моя случай май счупих канавката, не колата :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Mondeicho

Нищо, ламарините се правят важото е пътниците да са добре...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

B.Stoilov

Какво ще кажете, манячос?



След удара, са признали и двата фара, защото единият беше пукнат преди това и сега имам много малко време, преди да започнат да правят новите фарове, за да реша дали да боядисам или фолирам блендите вътре.

Според мен ще стане много добре така  ^-^.