Mondeo TDCI Auto на momo76, вече на tropper

Започната от momo76, 21 Октомври 2011 09:30:42

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

amplified

 А няма ли да ти е по-лесно просто да го навържеш към задната и да му сложиш реленце 10-15 секунди?


tropper

Не винаги като паркирам напред съм включвал задна, затова ;)
Иначе ще е малко по-лесно, но не много, че да си струва компромиса. Вариантът със спирачката ми харесва повече ;)
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

amplified

А няма ли да се активира и на светофар тогава? Или и това си измислил ;)

tropper

Не съм го измислил още :D
Така като казваш ... може да е дразнещо да пиука на всеки светофар....
Освен ако не го направя да сработва на под 50см, но това вече ще е допълнително усложнение ;)
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

amplified

#34
Аз ти казвам веднага... търсиш си бутонче за парктроника от мк4 - те са еднакви. Там вместо един бутон за ЕСП ще имаш и за парктроника. Като паркираш напред ще си цъкаш от бутона както аз правя ;) и отделно го връзваш и към задната.


momo76

#35
За лампите на таблото - с PWM командва подсветката. Миро е специалист по вадене на таблото, тука той ще помага. :))

За парктроника - както споменах на старото ми Мондео имаше преден парктроник. Сработва при натисната спирачка и работи 10 сек (или малко повече), взема сигнал от стопа отзад, че е най лесно. Гадното е да се прокарат кабелите от предната броня до модула в багажника. Задължително с ключе за изключване - на светофарите не е толкова дразнещо, освен ако не спираш на 50см от предния, гадното е при дъжд и кола отпред която вдига водна пелена, тогава при всяко натискане на спирачката и започва едно пищене. Най лесния вариант е да си вземеш същия парктроник, но с 8 сензора и да смениш само модула и предните сензори. Дисплея мисля няма нужда, комуникацията май им е еднаква. То аз скоро май ще купувам са джипката и може направо да взема един с 8 сензора и да ги поразменим модулите.

За мултимедията - и аз имах такава идея и единственото което ме спря е радиото. Така и не измислих лесен вариант за него. То си има таблети с радио, но качеството е съмнително, а и няма чувствителността на оригиналното. Другия проблем (поне за мен) е непълноценния RDS, нямат функцията да прехвърля автоматично на друга честота на едно и също радио.

tropper

^
Супер! Поръчай си направо 8-сензорен, аз ти плащам разликата в цената между двата и черпя, че както Миро и Валери казват - без почерпка не може  :))

Относно радиото - така е, затова ще мисля някакъв вариант да го запазя отзад и просто да го интерфейс-на, ама как точно ще се случи още не съм измислил ;)
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

G_o_c_e_v

Сега ми хрумна идея за предните датчици. Може да ги активираш с мигач или аварийни и да работят 10 сек при подаване на мигач или постоянно при работещи аварийни, защото масова практика стана, когато някой иска да се натика на тясно място да пусне аварийните (за да го изчака задния) и да се намести. Та когато искаш да влезеш на заден, задните датчици се активират при включване на задна. А пък когато ще се наместваш на пред при подаден мигач за отбиване ще работят предните 10 сек. А за наместване, като хората на тясто място си пускаш аварийните и предните ще работят през цялото време, докато аварийните подават сигнал....

Размисли и страсти :))
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

hotblooded

 А не може ли да го активираш от лостчето за чистачките - така и така нямаш задна чистачка - ползвай позицията

tropper

Задна чистачка си имам :)
А зорът е че искам да го направя маклсимално автоматизирано за ползване. Иначе варианти за бутони има, ама ми се иска да е автоматизирано :P

С авариините идеята не е лоша, ще я оставя да отлежи в главата малко  (fri)

Аз даже по-рано си мислех дали при включване на задна авариините автоматично да се пускат ;)
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/


hotblooded

 Паркирането (напред) обикновено е на първа, не може ли да си вземеш сигнал от ел.магнитния клапан за 1ва скорост на кутията?