Смяна на обикновено с отопляемо предно стъкло при Мондео Мк3 след фейс

Започната от moni74, 02 Януари 2013 23:46:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

moni74

Какво е необходимо да се купи и смени, за да имам отопляем преден джам?
Първо, ще сменя копчето за подгрев на задното стъкло с таково двойно, и за двете стъкла -

 

Второ, при Титаниум Х има ли пусната инсталация по подразбиране? Или да извадя копчето за подгрев и да погледна дали има втора букса?
Трето, мисля че пръскалките/дюзите за чистачките са отопляеми. Защото когато имаше сняг и оставих колата да работи на място, около тях започна да се топи снега. Това дали има значение?
Четвърто, друго какво ще трябва?


----------------------------


Dmitarcho

В този ред на мисли, да се включа и аз с едно въпросче :P Къде на смото стъкло са буксите за нагревателите ? Предполагам и на колегата ще е полезно да знае, да погледне дали има прекарани кабели до там ;) ЧЕтох някъде, че реотаните са раделени на 2 кръга - пред шофьора и пред пасажера ?
Ръца Пръца

moni74



----------------------------

hotblooded

 Най-трудната част ще е да извадиш стъклото здраво и да намериш стъкло със здрави нагреватели втора ръка (ново оригинално ще е "резачка").  Кабели най-вероятно имаш. Успех, ще помагаме!

Alexi

стъклото не е нужно да е оригинално но според мен трябва да е ново щото тия нагреватели си горят един по един .. в Кобрата мисля че е около 250 лв

tropper

За МК3 не съм проверявал цени, но турските в Кобра за МК1 преди време бяха 140лв обикновено и 360лв с подгрев. Голям недостатък на тези стъкла е тонирането. Оригиналното ми старо беше равномерно тонирано цялото съвсем леко - колкото да се вписва в закона. Турското имаше силно тонирана ивица горе при сенниците по цялата ширина, докато в останалата част беше много по-прозрачно и дразнеше светлината.

Ако нямаш пукнатини по сегашното, те съветвам да не го пипаш. Или да "инвестираш" в оригинално, но сумата вероятно ще е дебела. Втора употреба шансът да се свали здраво е малък, а ако са успели все пак, то шансът да му работят над 80% от нагревателите е още по-нищожен !
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

hotblooded

Цитат на: Alexi в 03 Януари 2013 08:52:39
стъклото не е нужно да е оригинално но според мен трябва да е ново щото тия нагреватели си горят един по един .. в Кобрата мисля че е около 250 лв
На турските нагревателите траят от ден до пладне, отделно че може да не съвпадне мястото на свързване на реотаните и става филм, наскоро ми се случи на задно стъкло да не съвпадат.... А китайско - въобще да не пробва, някои път и самите стъкла не стават!

Nebhotep

Наистина е цифра стъклото, в МП е 1199,72 лв., а в магазина на Моторкрафт около 900 лв.


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

Dmitarcho

Ходих да питам в Кобра-та, че и моето не грее цялото. Китайско /според тях хубаво, а и имат доживотна гаранция, казаха, че ако изгори реотан, сменят с ново/, чак човека се очуди колко пари е 210 лв. !!! За Мондео мк2 е 350 лв. КАто стъклото е с датчиците за светлина и дъжд, с бленда отгоре, и някакво фотосоларно.
Ръца Пръца

Иван Вълков

Пак да поспамя ама нормално ли е за дъртата колиба да е по-скъпо стъклото, предвид че няма сензори за осветеност и дъжд. Иначе и аз съм си мислел за тая екстра, ама малко присядат парите.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!


Marlboro

Сега звъннах на кобра в София, казаха ми следните цени. В два от сервизите ми казаха цени, които варираха с по 5-10лв.
Европейско с нагревател и сензор - 458лв.
Европейско с нагревател, без сензор - 420лв.
Китайско с нагревател, без сензор - 370лв.
Китайско с нагревател и сензор - 210лв. ( със сензор е по-евтино, от това без  ??? )
Монтажа е на промоция, плаща се само 10лв за силикон.
Цената за прехвърляне на стикер е 2лв/бр.

Питах за гаранция на реотаните, казаха ми че няма такава, имало само гаранция за монтажа.
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!

Alexi


Dmitarcho

Пак 500 лв. за европейско .. не са като 1200 от МП. Дали ще е голяма разлика в качеството м/у китайските и европейските ;)
Ръца Пръца

Alexi


Dmitarcho

С тея 200 лв. силно ме накараха да се замисля :D Както моите реотани не греят точно пред мен ...
Ръца Пръца

hotblooded

Цитат на: dmitarcho в 03 Януари 2013 17:50:54
Пак 500 лв. за европейско .. не са като 1200 от МП. Дали ще е голяма разлика в качеството м/у китайските и европейските ;)

Не е проблема къде е правено, а как.... Просто невиждам как истински ламиниран триплекс с реотани, "закален" (да не се "нацъква" и надрасква от нищото), ще струва под 400 лв. Все едно да ти продават Мондео Мк4 за 5000 лв... както и да изглежда външно - може да се сетиш какво е. Нелепо счупено стъкло ( изтървана гайка от скеле рикошира по търбите и....) на служебен бус беше сменено с китайско (да не се мине фирмата) - при първия замръз шофьора пусна реотаните и като позагря стъклото само се чу "пук" и на едра сол...  На астролета някои си изтърва пепелника през терасата и задния джам замина, нарочно казах на баща ми да купи от морга (че дано да е оригинален), ама шнур, беше "куча марка" - наложи се да преправям кабелите за реотана.
  Pilkington правят стъкла за първоначално вграждане, имат заводи и в Турция и в Англия - ако стъклото е тяхно - не бих го отказал дори да е турско.

YaSkAwA

Цитат на: dmitarcho в 03 Януари 2013 17:53:42
С тея 200 лв. силно ме накараха да се замисля :D Както моите реотани не греят точно пред мен ...

Погледни буксата под шофьорската чистачка.
реотаните най вероятно са здрави.
Поздрави!

Dmitarcho

Аз отдавна се каня да я гледам тая букса ... но много ме съмнява да е от нея )
Ръца Пръца

whaaazp

С мултицед може да се премери дали е изгорял реотана. Миналата година сменях предния прозорец в Кобра. За Фокус предни с подгряване имаше само на Pilkington, то такъв исках и аз, че китайските се чупят много по-лесно и често изкривяват като гледаш през тях, а като добавиш и реотаните в тях, който допринасят за заслепяването..
Не че след като сложиха на Pilkington подрегва му работеше, лявата част въобще не тръгваше - но го поне го смениха без много разправии (наложи се да покажа на еладжията им как да провери дали стига ток до буксата).
p.s. Правят отстъпка ако имаш каско в ДЗИ.

chokolino771

Мони в крайна сметка какво стана получи ли се това което си беше наумил.И аз мисля за такова нещо и сега се чудя имаме ли пуснати кабели оригинално или трябва да местя инсталацията.Прозореца го имам но не смея да започна смяната заради кабелите.


dtrifonov

На предната си кола слагах Европейско и се оказа с дефекти в стъклото, които много дразнят. Така, че гледай и за това!

chokolino771

Аз го имам като резервно , просто още не съм го слагал от мързел общо взето , но сега ми се ще да го монтирам ама моето е без подгряване и затова се чудя дали ще си отворя само работа и няма да стане нищо.Инсталацията я имам имам и копчето и всичко каквото ще трябва , но предпочитам да местя само прозореца с кабелаците не ми се рискува , затова питам дали имаме пуснати кабели заводско.

Bivola

Проблем ли ще е да я снимаш тая допълнителна инсталация, която имаш.Аз от известно време се обмислям такава процедура и съм намерил европейско стъкло Норд глас за 290 лв с монтажа. Масата, доколкото разбрах се хваща на двете предни колонки, съответно за левия и десния кръг. Плюса минава през две релета, но не знам колко ампера са тия релета , както и след толкова четене не разбрах с каква мощност е нагрвателя. Аз понеже съм и без ел.огледала подочух, че инсталацията за стъклото е комплект и с кабелите за ел.огледалата и за това се чудя дали да не търся като теб цяла инсталация или просто да сложа стъклото и да си го окабеля както си знам. Другото ,което не знам е нужен ли е по-мощен алтернатор, защото примерно при Фиестите с доп ел отоплител задължително се слага и 150амперово динамо. Ще се радвам ако успеем да разнищим поне част от. тези въпроси, засягащи една от най-хубавите екстри.

chokolino771

Тези дни ще разглобя другия Форд и ще снимам кабелите , само релетата не знам кои са точно.Ако някой ги знае да каже къде са за да снимам и какви релета трябва да се сложат.

Dmitarcho

Релето е в бушониерата при двигателя ... трябва да го има на картинка ;) Bivola , погледни дали под пластмасовите кори под чистачките, имаш букси, там се връзва подгрева на предното стъкло.
Ръца Пръца

Bivola

Няма за съжаление.Все пак колата е Фиеста, по-нисък клас от Мондеото е и са рядкост бройките с преден подгрев.

Dmitarcho

Аз пък не погледнах изобщо, че става втпрос за Фиеста - извинявай :) Това, че твоята фиеста няма .. не пречи да са пуснали окабеляване в завода ;)
Ръца Пръца

Mondeicho

Хайде малко да повдигна темата - значи спука се моето предно стъкло и сега сложих Нордглас (полско) с подгрев. Момчетата са вързали подгрева, преди това проверих и си имаше букси. Бушоните при двигателя си бяха сложени (общо са три, два по 30А и един 3А, който не знам какво управлява, предполагам копчето в купето). Добавих релето, което ми липсваше отново при двигателя и копчето в купето. Но подгрева не се включва. Всичко по инсталацията монтирах преди поне месец. Подгрева на задния прозорец от новото копче си работи. На пръскалките и страничните огледала вече не работи защото би трябвало да се пускат с бутона за предното стъкло, мислех че трябва да монтирам стъклото и тогава да тръгнат нещата. Не съм проверявал дали има ток по кабелите за подгрева и не знам как да го проверя (предполагам, че не би трябвало да е постоянен ток). Къде е проблема, кое да замеря и как? Възможно ли е на копчето да не му работи предния подгрев и как мога да го тествам без да взимам друго за момента?
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

didon80

Провери дали идва напрежение на буксите при включен подгрев и работещ двигател. Ако има значи проблема е в стъклото или по-скоро в буксите.

Mondeicho

Там е работата, че като натисна копчето то не светва, съответно не знам дали ще има ток в буксите. Като остане време ще направя опити да измеря.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.