Авариен режим във високи обороти

Започната от gromoff, 03 Декември 2012 22:18:40

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Alexi

#30
налягането в рейла не е такова каквото трябва да е ( вероятно е по ниско ) - това означава тая грешка .. причините са описани и ще трябва да ги отмяташ една по една - горивен филтър ,въздух в системата ,клапан на помпата ,самата помпа , износени инжектори ..


gromoff

т.е. не може да се определи от какво е така?!? Ами аз ако почна да сменям всичко едно по едно и чак накрая открия проблема ще я купя още веднъж тая кола. Някакви съвети за по-евтино решение имате ли, колеги?

Alexi

така във форума не може .. виж ако намериш читав майстор може да познае от първия път .. според мен са инжекторите тъй като те са слабо място .. трябва да ги види специалист

gromoff

Да ви кажа какво смених:
- дебитомер;
-датчик за налягането на рейката;
-клапан за налягането на ГНП;
-горивен филтър;
Вече не остана какво да сменям и реших да пробвам с ГНП. Майсторите в пловдив казаха, че щом пали лесно, значи не са дюзи.
...
Някой може ли да ми каже как се сваля ГНП-то, че не успях да намеря никакви материали в нета.

gromoff

Такааа. Всичко вече е ок с моето Мондео. Най-накрая събрах пари и....в АВЕЛ-Пловдив. Оставих си колата във вторник и в четвъртък се обадиха да я взема. Смяна хидравличната глава на ГНП. Цена 1145 с нов горивен филтър. Страшно съм доволен от тия пичове. Не съм предполагал, че притежавам такъв автомобил- на връщане до Сливен 200 по АМ"Тракия". Това е! Ако някой се интересува от подробности- на лични.

Dmitarcho

Защо на лични, пиши тук,да го.има като информация за някой друг нуждаещ се. Браво,че колата най -накрая е добре и си доволен. от тук нататък, само нафта и масло :)
Ръца Пръца

gromoff

Няма проблем и тук да пишем, само питайте, а за пожеланията- благодаря!

koyota

#37
И аз го играх това хоро. ГНП и инжектори!
Паздрави!

muthant

Здравейте изчетох темата с голямо удоволствие,защото аз съм на същото положение. Колата мондео 2.2 tdci 2006 си върви добре до към 2500-2600 оборота на 6 скорост,обаче при настъпване на педала на газта светва лампата на подгряващите свещи и все едно някой ми краде мотора.Колата влиза в авариен режим.Пак си върви,но повече от 2500 оборота не качва.Та въпроса ми е ,освен смяна на горивен филтър какво друго мога да предприема ,защото не съм в страна ,а знаете,че дерат кожи навън за ползване на сервиз.Благодаря.

hotblooded

 Ами за съжаление нищо не можеш да предприемеш. Сменяш филтъра, най-много да можеш да направиш и теста с обратната нафта - но ако положението е "заминали клапанчета" дюзи - може да разгледаш линковете из форума + едно клипче - и да се пробваш да ги смениш сам. Само един въпрос - кога става "аварията" - когато си набил педала до ламарината, или когато ускоряваш и леко върнеш газта - това има значение


muthant

Лампата на подгряващите свещи светва след като дам газ,нормално,за изпреварване на магистрала със скорост 150-160км.Тогава влизам в 2500-2600 оборота и става мазано.След като спра колата,изключа двигателя и изчакам 1-2мин всичко се оправя.

hotblooded

  Ами,положението е "лошо, седларов, лошо", колега.... Ще се наложи диагностика - ако нямаш или не ти се дават пари за сервиз, тотеста с обратната нафта може да си го направиш сам - има и клипчета как се прави. Направи го или иди на диагностика и дай резултатите тук. Ще видим какво ще може да се направи.

Bobi

Да, трябва диагностика, за да се види от какво е проблема, но обикновено подредбата е следната: горивен филтър, EGR, дюзи, помпа.

Nikola

Цитат на: muthant в 02 Декември 2013 16:18:33
Лампата на подгряващите свещи светва след като дам газ,нормално,за изпреварване на магистрала със скорост 150-160км.Тогава влизам в 2500-2600 оборота и става мазано.След като спра колата,изключа двигателя и изчакам 1-2мин всичко се оправя.

Абсолютно същите признаци. Това ми го правеше в началото на проблема. После дори не искаше да пали, а само въртеше, което не ти
препоръчвам да чакаш, както и колкото аз чаках - поне 1 месец след признака я карах още.
Много сервизи се изказваха, накрая ми смениха 4-те инжектора с нови и колата заспа.

P.S. От тогава - горе-долу 1 година само два пъти ми е влизала в авариен режим и то само на магистралата при изпреварване, за буквално 1 секунда само нацупи муцуната, но после спират да светят лампичките по таблото и сама се окопити.
но автоматично си излиза от режим.
"Двеста вдигам - мощност има. Не е лети, не е зима. Зарад тази служба гадна камерата в Монца падна. Тежко карам в моя стил - и немай грижи Форда яко движи!"

gromoff

Общо взето има значение дали пали лесно или не. Ако пали лесно,  то вероятно дюзите ти са ок и проблема е в пимпата...и обратно. Както става ясно по-горе аз изходих целия път от дюзи, клапани разни, ЕГР и т.н.докато не смених хидравличната глава на помпата. Но при мен проблема се усилваше във времето. Колата палеше лесно исе получаваше точно твоя проблем на пета (нямам шеста). След известно време започна да го прави и на по-малки предавки-тя главата се износва все повече. Не е нещо, което ще те остави ма пътя, но трябва да внимаваш много при изпреварване. Успех в диагностиката.  При мен даваше грешка за падане на налягането в рейката.

muthant

Благодаря за съветите,проблема е ,че съм във Франция ,а никой не говори английски или поне не иска.Мога единствено да се опитам да сменя горивният филтър и да се моля колата да ме докара до България.Забелязах,че пали лесно и върви чудесно стига да не качвам над 2500 оборота.Това означава ,че до 140км нямам проблеми.Другото което мисля да направя е да сложа добавка и да се надявам да се прочисти системата.Ако знаете проверена марка добавка,моля споделете,благодаря.

Alexi

пробвай нещо на Бардал или Лики Моли .. ама не вярвам да помогне

muthant

Здравейте колеги,днес бях в Мотопфое и закачих колата за диагностика.Даде ми грешка P1211
injector pump fuel metering control malfunction
This DTS may be caused by
there is a fuel rail pressure control fault
no fuel in tank
restriction between fuel and pump and fuel tank
blocked fuel filter blocked kinked or crushed fuel lines
fuel metering control valve / wring
injector fault
for additional information refer to
TBS No.46/2005
perform the fuel pressure and leak back test
FIP malfunction
От МП казаха да сменя помпата,но аз мисля,че може да имазапушване на сондата в резервоара или горивният филтър ,а може и двете.Моля за съвет ,че сумата за нова помпа е голяма.Благодаря

hotblooded

 Колега, имам един резервен филтър, дай да пробваме само със смяна на филтър, особено ако караш със "куча марка"... Но няма да е сефте тея от МП да искат да смениш помпа или дюзи, а да е нещо дребно...

Alexi

смени горивния филтър .. следва тест на обратната нафта на инжекторите и ако са ок чак тогава се гледа помпата като трябва да и се види налягането на празен ход и в движение ,има си сервизен мануал колко трябва да е при определени условия .. колата знае ли се на колко км е ?


muthant

Цитат на: Alexi в 11 Април 2014 17:46:15
смени горивния филтър .. следва тест на обратната нафта на инжекторите и ако са ок чак тогава се гледа помпата като трябва да и се види налягането на празен ход и в движение ,има си сервизен мануал колко трябва да е при определени условия .. колата знае ли се на колко км е ?

здравей,направиха проба за обратна нафта и прегледаха дюзите,всичко е в граници.при работа на колата в движение има спад в налягането на рейла.за това си мисля,че може да е филтър и сонда.

hotblooded

 Дано да е филтър,  може да купиш един от 10 лв и да покараш с него 1 седмица, мога да ти дам един оборотен (оригинален) за пробата...  но това с падането на налягането май клони към помпа

Dundee

Сменяш филтъра с нов и марков. Изчистваш грешката и караш. Ако отново влезе в аварийния режим ще трябва да правиш помпата. В този случай не отлагай дълго ремонта, защото стружки от помпата ще повредят инжекторите и ще трябва да вкарваш още пари в колата. И още нещо - източи нафтата от сегашния филтър в прозрачен съд и гледай за метални парченца вътре. Хубаво се взирай, защото са наистина малки. Ако има такива, нещата са ясни - ГНП е за ремонт. Не ползвай Мото-Пфое, цените им са нечовешки.

G_o_c_e_v

Въпрос! Метални частици във филтъра от къде, след като е преди помпата? Евентуален отговор - от обратната нафта? (shy)
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

hotblooded

Цитат на: G_o_c_e_v в 11 Април 2014 23:16:33
Въпрос! Метални частици във филтъра от къде, след като е преди помпата? Евентуален отговор - от обратната нафта? (shy)
Правилен отговор!

muthant

Благодаря за съветите,ще покарам 1 седмица с нов филтър, имам дълъг преход и ще сложа добавка в горивото .но какво правим после,дайте ми някакви съвети ,моля.Къде да ремонтирам помпата.От МП ми искат 2000 лева за помпа и да върна моята.

hotblooded

 Да се е*ът МП!  Гадове!

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-INJECTION-PUMP-MK3-2-0-TDCi-ORIGINAL-EQUIPMENT-DELPHI-/251259870785?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo&hash=item3a80415e41 

ето ти помпа за 1100 лв, без да връщаш твоята.  На колегата Dundee са му ремонтирали неговата за 1200 лв  в Пловдив.

Dundee

Ако сам свалиш помпата и я занесеш до Пловдив цената ще е още надолу, под 1000 лв.

koyota

Защо не пробваш да смениш датчина на рейла и или клапана на помпата? Просто да си сигурен. Говорил с доста хора за common rail двигателите и всички ми казват че си е до голяма степен проба-грешка. Имам един IMV клапан мога да ти го дам да пробваш ако имаш желание?

muthant

#59
Цитат на: hotblooded в 12 Април 2014 01:28:50
Да се е*ът МП!  Гадове!

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-INJECTION-PUMP-MK3-2-0-TDCi-ORIGINAL-EQUIPMENT-DELPHI-/251259870785?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo&hash=item3a80415e41 

ето ти помпа за 1100 лв, без да връщаш твоята.  На колегата Dundee са му ремонтирали неговата за 1200 лв  в Пловдив.

благодаря за линка и едно питане.помпата трябва ли да се опознае от компютъра на автомобила или сваляш -слагаш.благодаря