Защо се изкривяват спирачните дискове?

Започната от Pyrhel, 16 Октомври 2012 22:34:54

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

supertorr

Цитат на: moni74 в 27 Май 2013 23:28:35
Кое е по-добре - да взема комплект предни дискове + накладки Pagid или Mintex? Или дискове Zimmermann от Косер, а накладки TRW от другаде?
Mintex, Pagid & Textar са дефакто на една и съща компания. Първите са по-евтини / ниско качество?/ другите две са почти едно към едно / качество- цена/

Цимермана е на доста ниски цени на някои места в Бг. /съмнително ниски/, и е по-добрия вариант, разбира се с качествени накладки.


varby

На 30к км. сменям комплект дискове и накладки-задължително.Един автомобил друго има няма,но гуми и спирачки трябва да има.Досега съм залагал само на" Делфи "и не съм имал проблеми.

amplified

Е ти пък... то направо докато се завъртиш да смениш диска от другата страна и става време да сменяш новия :D :D

moni74

30к не ме устройва - ако всичко е нормално, правя ги за година. В сервиза ще ми се смеят ако ходя ежегодно да сменям дискове и накладки :) Ще ме бъзикат на тема "Форд" :)


----------------------------

Alexi

не знам за Делфи ,но оригиналните дискове спокойно изкарват 100-120к ,едва ли са 4 пъти по скъпи ..

amplified

Аз съм на 76к и още съм с оригиналните накладки... Имат още хляб, но на следващото масло ги сменям.
Дисковете по преценка колкото казва Алекси ще догонят и ще подминат малко.

Alexi

моите ги смених на 140к ,не бяха криви и имаха още хляб но между ребрата изгниха от солта която хвърлят по улиците зимата и изглеждаха много грозно ..

hotblooded

Цитат на: Alexi в 28 Май 2013 17:35:48
моите ги смених на 140к ,не бяха криви и имаха още хляб но между ребрата изгниха от солта която хвърлят по улиците зимата и изглеждаха много грозно ..
При мен беше същото само че на 103 к.... Ако беше само износването можеха да изкарат още едни накладки.. Май си гният за 5-6 зими...

ffmk1l

Аз съм с Цимерман и Текстър една година вече. Първата комбинация, която не съм изкривил още. Препоръчвам.
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

supertorr

Оригиналните смених на над 160к. Тамън им беше момента.Едвам излезоха...


Pyrhel

Под тоя повод е хубав момент да се каже, че на новите, за да излизат лесно главината се маже с грес. ГЛАВИНАТА, НЕ ДИСКА (rofl)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

supertorr

Цитат на: Pyrhel в 28 Май 2013 18:59:39
Под тоя повод е хубав момент да се каже, че на новите, за да излизат лесно главината се маже с грес. ГЛАВИНАТА, НЕ ДИСКА (rofl)
Ето защо затварят завода, където са правени повечето ни коли- сложили издържливи дискове, ама не сложули грес :P:D

Alexi

тая грес няма да стои там 4-5 години ,но и моите ги мазнах леко

trololo

Цитат на: varby в 28 Май 2013 13:28:36
На 30к км. сменям комплект дискове и накладки-задължително.Един автомобил друго има няма,но гуми и спирачки трябва да има.Досега съм залагал само на" Делфи "и не съм имал проблеми.

Ба, не знаех, че във WRC се ползват Delphi! ???

Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.