Sierra 1.6(2.0)CL OHC

Започната от Радко, 07 Октомври 2012 00:41:15

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Marlboro

Ще го пребориш каръка, големи мъки са, дано си заслужава! ;)
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!


Радко

Сега ме притеснява едно: дори и на празен ход давам леко гас и увеличава много малко оборотите и започва да работи неравномерно; давам още малко гас - увеличава малко, но пак неравномерно и се стига до един период дето изведнъж увеличава оборотите до към 3000 с мноого малка разлика в гаста и оттам вече всичко е ок. Докато карам преди 2000, дори 2500 няма вървеж един вид. Незнам на какво може да се дължи това някой идея ако има? :)

hotblooded

 Да не си разменил жигльорите на карбуратора? Гърмежи през ауспуха? Ускорителната помпа - "плюе ли"? Или да имаш прекалено голям аванс ( може би най-вероятно) - намали първо аванса и виж какво ще стане ?

Радко

Вече и на бензин движим  ::) Проблема се оправи с нова помпа и импровизирана гарнитура и термален щит(от азбест  :)) ) Иво ... имах предвид на гас че го прави само. На бензин я пробвах сега и направих настройката ... всичко е наред! Работи си ... явно от карбуратора дава разликата, че нали е с по-голями отвори този в сравнение с предишния и явно си му трябват по-високи обороти(по-бърз поток). Колата май върви по-добре от преди, но не е чак толкова голяма разликата. И вече ми чука аванса  ^-^ Оправих и аванса сега е настроена ... остава само да се види разхода и евентуално някоя смяна на някой жигльор или да се бутне гаста малко.
пп Още не съм мерил компресията, но трябва ли сега да слагам по-студени свещи? Отделно мисля и по-студен термостат на 83градуса да сложа и оттам ще ми даде още 1 градус аванс да дам и "хоупфули" да намали малко температурата в камерите :) За сега това е развитието

hotblooded

 По ниската температура ще ти вдига разхода - остави си я на 88-89 градуса.  Свещи - слагай каквито се полагат за двигателя с по-високата компресия. Аз ти казах и преди това чудеса да не чакаш. Ест ще върви малко повече, но "резачка" няма да стане.  Аванса ще го налучкаш. Не от раз, но с каране и малко напред, малко назад - ще стане. Вече при по-високата компресия - на газ ще имаш по-осезаема разлика. Имай предвид че детонациите зависят както от аванса, така и от качеството на сместа (богата/бедна). Ще трябва да си "удариш" два кертика - къде ти е оптималната настройка на газ и къде на бензин.

Радко

 :) За сега аванса е- като дам рязко гас и причуква само и спира. И преди бях така с 1.6цата. А защо ще се вдигне разхода с по-студения термостат? 

hotblooded

 Защо като не е загрял двигателя харчи повече? При по студен двигател просто част от горивото кондензира и реално сместа става малко по-бедна и детонира по-трудно. Освен аванса ще бъзикаш и карбуратора докато намериш оптималните настройки. На газ би трябвало да нямаш проблеми с детонации. А ако можеш прави си настройките на нагорнище като настъпиш педала да ускоряваш - трябва да не глъхне, да не прекъсва и да не чука аванса.

Pyrhel

Тоз матор много палав бе, къде се търкаля сам така... :))
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Радко

#68
Лош матор такъв един  ...  >:(  :D  Иначе по нагорнище гледам на 4та с пълна гас чука аванса на високите обороти!?!?!?! На 5та пак малко ... само във високите при това  :o Да го намалям ли или ... този аванс е от вакуума от карбуратора, че смуче много  :D Че да глъхне рядко да се стигне ... "той си налива" да цитирам един колега  :D Също ... все още не съм сигурен де, но мяза повече като за 2.0 на бензин като е  (popcorn)

vladi tanev

#69
намали малко аванса по сгъстените мотори вървят със по малко аванс това го знам от личен опит,по принцип разликата във авансите е бензина иска по малко аванс във ниските а газта там иска по голям а при високите на газта се намаля аванса а при бензина се вдига.
http://www.acl.com.au/web/acl00056.nsf/0/359683e8a538a3e64a2566c0007bb33e?OpenDocument
http://tuning.mbs.id.au/Tuning/LPG_tuning.htm
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа


vladi tanev


тука е трудната задача да намериш оптималния аванс да нямаш проблеми ако можеш премахни всяка една детонация да нямаш ядове
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Радко

Мерси Влади за темата :) То затова и в ниските няма дян гаста, че аванса е малко тогава. И точно зареди това няма да го намалям ... и да причуква във високите на 4та ... няма да я карам с гаста до доло там де. :) Иначе ясно ... знам, че аванса трябва да е по-малко от преди. Преди беше на 16 преди ГМТ а сега не съм го гледал, но като беше на 16 пак работеше добре, но като дам гас във високите и отново чукаше, но страшно мнооОго.
Незнам на какво се дължи това във високите толкова!?
пп И друго има ... немога да я сваля да работи под 1000 оборота ... дори работи на 1100 някъде с напълно отвит винт за количеството.

hotblooded

  A с положение на дросела при отпуснат педал - пробва ли?

Радко

Не те разбрах точно? Имаш предвид да не съм дал гас ли и тогава? Щото жилото за гаста не е затегнато попринцип.
Е сега мерихме компресията - подминава леко 12 бара в сравнение с преди дето беше леко под 10 (до колкото е верен уреда), но поне на всички цилиндри е приблизително еднакво налягането.

hotblooded

 Нямаш ли на карбуратора винтче което да регулира колко да се затваря дросела когато пуснеш газта? 
Компресията - цилиндрите трябва да са "събрани" в рамките на 1 атм.

Радко

В рамките на 0,5атм са събрани дори :) Иначе имам ... точно за това винтче говорех, че е напълно отвито. С една дума дроселовите клапи са затворени максимално

hotblooded

Цитат на: Радко в 30 Април 2013 12:36:34
В рамките на 0,5атм са събрани дори :) Иначе имам ... точно за това винтче говорех, че е напълно отвито. С една дума дроселовите клапи са затворени максимално
Оооо, значи сегменти и цилиндри са в перфектно състояние!  Колкото до винта: Мисля че не трябва да е така, има и още един винт - за качество на сместа, но като не гледам карб.-а на живо - няма как да кажа повече...  А сега де, не съм пипал карб от почти 10 години...  мисля че номера беше с винтчето за дросела го навиваш до край (затваряш) и връщаш малко (0.5-1 об,). назад (на винта) и с другия винт (за качеството на сместа)  настроиваш така че като дадеш рязко газ да не глъхне, а ако са високи оборотите връщаш малко дросела. Сигурно го обяснявам по най ужасния начин, сори. Важното е че трябва да се прави когато антифирза е загрял до 80-88 градуса.

Радко

Попринцип карбуратора знам как да си го настройвам и мисля, че съм го направил както трябва, но немогат да паднат оборотите. Просто работи добре на празен ход с отвит докрай винт за количеството. През ауспуха отзад се чува двигателя отпред как работи един вид. Ако затворя винта за качеството ще паднат и оборотите, но ще тресе и няма да работи добре. Единия вариянт е да смуче въздух от някъде, но мисля, че не е това проблема. Мисля, че е зареди 2рата камера, защото не затваря тя добре и оттам си смуче въздух и явно му е достатъчен този та за това така :) Както и да е де мисля, че не е толкова сериозен проблем това за сега

Радко

Вече е с 83 градусов термостат. Ето къде държи стрелката сега в сравнение с преди, когато я държеше между Р и О сравнително в средата.


Радко

#79
Ето и новата придобивка


Малко прикрихме иначе грозния звук от ОХЦто(за мен). Звука който вади ми харесва. Не е грозен пърдящ а си е що годе плътен  ::)
пп Предварително се извинявам, че е мръсна  :D


Pyrhel

Тоз теглич ако е розАв ще й отива ^-^
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Радко

Е знаех си, че някой ще се хване за теглича... ама толкова груб коментар протсоо :Х  :)) И на теглича ше му дойде времето ::)

vladi tanev

Цитат на: Pyrhel в 22 Юни 2013 01:23:05
Тоз теглич ако е розАв ще й отива ^-^

Напълно съм съгласен и малко допълнение ако се поставят и жАлти точки напраоооо ще стане супер  :D

много добре се е получило а и му бяга  ^-^
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

hotblooded

Цитат на: Радко в 22 Юни 2013 02:17:48
Е знаех си, че някой ще се хване за теглича... ама толкова груб коментар протсоо :Х  :)) И на теглича ше му дойде времето ::)
Не махай пернишкия парк-троник, поне докато не монтираш друг :)

Pyrhel

Стреляш ли, стреляш ли, дядо попе :))

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Радко

Е сега като се прибирах го пробвах, но не в пълния си потенциал   :-[   :)) А за теглича ... вършел е рабора пернишкия парктроник 1-2 пъти да  (rofl)
пп Направи го вече черно и незнам дали си е нормално?  (popcorn)

Радко

#86
Днеска изпрасках веждите с гумено чукче( по идея на Данчев-благодаря за която  ^-^ ) та станаха добре и за отрицателно време. Ето и снимков материал:
Преди
След
Дано не опират вече :)
пп Докато се ровех видях ръждичка до мястото дето се повдига колата отпред и се разрових и изкопах чак до мокета  :'( Ръждата е по цялата дължина на шева там дето са наслагвани ламарините ...   

Радко

Ето върху какво стои вече  8)



Пружините са Apex модел 40-3000 Имаше на къде да ляга още. Лично аз очаквах повече да падне надолу.
Ходих на стенд да видя окачването ... 3градуса вляво и 2,5х дясно. Разликата нямам идея откъде идва. Не съм оправял наклона ако яде гумите ще го правя 

Bobi

Супер стойка е извадила, Радко! Както се казва - "намерила си е мястото" !

Радко

Намерих време и за купето поне отвътре. Закърпихме дупките дето ги имаше. 

Сдобих се най-накрая със седалки от ескорт(фиеста), но преправянето си беше доста. Имаше рязане на пластмаса обилно  :D
За съжаление снимах какво се прави само за шофьорската седалка. При пасажерската е малко повече рязане.
Тези ушета се наложи да ги махна.

Ето какво трябва да стане за да легнат релсите и да се захванат. Малката дупчица е за уше от захвата на релсите.

Днес я завърших само седалките щракнах.

Единствено не ми харесва, че стоят по-високо и шоферската седалка максимално смъкната пак ми идва високо  :-[ Трябва да си пренастройвам обичайната поза зад волана  :D