От коя бензиностанция да зареждам?

Започната от Pyrhel, 17 Септември 2011 11:59:58

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Ozzie

Цитат на: Жоро Петков в 05 Ноември 2024 18:16:23..фактите показват, че всеки който напусне територията и разхода му се понижава...
Не забелязах такова нещо. Юни месец направих едно пътуване към 3500-3600 км. Веднъж заредих в Хърватия (INA, от скъпия дизел,  без да искам), веднъж в Босна и Херцеговина (Газпром) и веднъж в Черна Гора, на някаква горивопродавница дето не и запомних името. Общо- взето, целия маршрут го минах със среден 4,7-4,8. Толкова ми харчи и с тукашните горива.
Миналата година едни момчета ходиха към Германия (в частност и Северната дъга) с Пежо 205 (бензин / LPG) - наблюденията им бяха същите. Колкото харчи в България, толкова харчи и в чужбината.
За мен това с ниския разход в чужбина са митове и легенди, пък кой каквото иска да мисли и казва.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...


Alexi

Цитат на: Жоро Петков в 05 Ноември 2024 18:16:23Абе вие хубаво спорите ама фактите показват, че всеки който напусне територията и разхода му се понижава, колата става по-тиха, ускорява по-добре.
щото навън всеки си наляга парцалите и спазва ограниченията ,че там глобите са малко по дебели .. а това смъква и разхода  :D

Жоро Петков

Не знам ама в чужбина не съм чувал някой да му светне чек-енджина заради лошо гориво.
А тука масово и на коли и мотори имам случки... ма нищо де - те доказаха, че храната ни е 2ро качество в ЕС пък ние вярваме, че горивото ни е същото.
Важното е да сме живи и здрави!

ivchotr

В Сърбия, в Черна гора, в Хърватия и в Италия бензинът е с по-добро качество от този в повечето тукашни вериги. Принуден съм да дам пак пример с моторетката ми, не за друго, ами щото е с карбуратори. Няма компютър да прави корекции и да се нагажда към горивото. Минахме през съвсем малка част от Босна и Херцеговина и не сме зареждали там, затова нямам преки наблюдения за тамошното положение с бензина. Но определено двигателят работеше по-тихо и с повече мощност, съответно с по-нисък разход отколкото с бензина у нас. Хем се и разработваше на практика след ремонта. У нас докарвам почти същия разход с по-леко каране и с бензин А95 на Еко.

Колкото до бензиностанциите, на мен лично ми харесва идеята да се ограничават до минимум възможностите да се кръщава горивото, защото скапаното гориво е в състояние да счупи двигателя сравнително бързо. По едно време обаче използваха горната схема и с влаковите цистерни. Не знам сега дали там има онлайн свързаност с НАП, ама ако няма...

saggy

За моите пътувани в чужбината - най-вече Балканите - не съм виждал разлика в бензин и дизел нито като разход, нито като вървеж. Не намирам и разлика между Еко и Круиз-а, но това с помпата беше неочаквана "изненада" и ще сменя бензиностанцията, пък и тая шумяща помпа. Оказа се, че няма много избор от качествени (по-скъпи) помпи. Питах в два сервиза какво могат да намерят по мрежата си от доставчици, в общи линии ниски класове и липса на избор. Класиците от Мото-Мое предлагат скромната сума от 1700лв за малката помпичка в пластмасов кош - ще се въздържа.

ADiDimitrov

Никога повече Лукойл!! Цял месец бедна смес, докато се усетя че не в колата проблема! Минах на Еко и о чудо, няма грешка бедна смес! Незнам какъв бълвоч докараха братушките, ама е много зле!

Водниядух1

Ти,пък какво-да не мислиш,че ЕКО зареждат гръцки горива-всичките са от Лукойл...

ivchotr

Отделните вериги си дооправят това, което са купили от "Нефтохим"-а. И има разлика, определено.
Ама почваме да се повтаряме. Възможно е в дадения обект съответният меринджей да е докарал някоя цистерна от някъде другаде.

Alexi

няма как да дооправят газта специално  :D

ivchotr

Имах предвид по принцип бензина и дизела. А за пропан-бутана, както вече съм писал неведнъж, пак има начин да го бъзикат. Как става не ми е съвсем ясно, но е факт.