Ford C-Max Mk1 & Mk2 - Ръководство на купувача

Започната от Bobi, 23 Септември 2011 02:12:06

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Alexi

вече всички го имат ,проблем е особено ако колата наближава или е подминала 200к ( но то по автокъщите са на по 100к така че няма страшно :) )


hotblooded

Срещу 500 лв ги махат, със съответната софтуерна намеса....  Но не е задължително да се запуши,  във форума има С-макс на над 300000 км и неговия още не е дал фира

ceslav

Здравейте!
Ето тези двете ме грабват,но по клоня към графитената,екстрите не са ми много приоритет,но ще се радвам да изкоментирате.То е ясно,че от едни снимки не може да се даде обективно мнение но все пак е нещо за мен!
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11478104597282659&slink=gf5z43

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11477835683857264&slink=gf5z43

Alexi

защо клониш към сивата ? толкова гол С-макс не бях виждал ,екстри - волан и педали :)

Septerra

Без съмнение залагам на черната - само радиото й не е гот, ама се сменя лесно. Другата е по-зле и от служебна кола като оборудване...

niko_nenchev

Черната кола,като оборудване е перфектна,но ми прави впечатление,че антифриза е с някакъв доста тъмен цвят.Има вероятност,да има и масло там... Освен това радиото и тези джанти не ми се струва да са от Ghia.Колкото до двигателя,задължително търси 2.0 TDCi, 1.6 идва прекалено слаб за купето-казвам го от личен опит!

Alexi

това са коли на години и километри ,следва стягане за 1000-1500 лв и тогава каране :)

ceslav

Цитат на: Alexi в 09 Ноември 2016 17:17:47
това са коли на години и километри ,следва стягане за 1000-1500 лв и тогава каране :)

Е ,то това си е ясно.Това бяха да речем примерни варианти,все пак ще сменям марката и всяка информация ми е добре дошла.Доста изчетох по форума и ми се изясниха доста неща ,но комуникацията с вас много ми е ценна.Благодаря за  което.Търсенето продължава!

ceslav

Е, вече съм в семейството на Форд !От вчера съм собственик на Ц-макс 2.0 със 145 кончета.Снимки ще ви покажа следващите дни.Вярно,че разликата със Сценика е огромна.Страшно съм доволен и вече и опънах 400км.

BODURA

Цитат на: ceslav в 24 Януари 2017 16:37:05
Е, вече съм в семейството на Форд !От вчера съм собственик на Ц-макс 2.0 със 145 кончета.Снимки ще ви покажа следващите дни.Вярно,че разликата със Сценика е огромна.Страшно съм доволен и вече и опънах 400км.
Айде да ти е честита и много хубави моменти и много километри да й навъртиш!


dak

Честито ! Това е правилния мотор , сега много ще те радва Фокуса , едно ГИ и заспива   8) Тоя мотор на това купе е супер приятен !

ceslav

Цитат на: dak в 25 Януари 2017 18:08:38
Честито ! Това е правилния мотор , сега много ще те радва Фокуса , едно ГИ и заспива   8) Тоя мотор на това купе е супер приятен !

Благодаря!Записах се за петък за монтаж на ГИ.Много се радвам,колата наистина е страхотна.И се почнаха митовете за неработещи и непалещи  фордове и цигани .Обаче не ми пука,знам какво исках и го получих.Май ще си направя дневник!

dak

Колега , това е не е Форд  :D това е Мазда 3 с по добра ламарина и изолация в твоя случай леко повдигната  ;D Имат си болежки като всички но на фона на останалите котори е приказка ! И да знаеш , че нема такъв ван така да се ди в завойте  8)

Alexi

Цитат
Здравейте,

Тези дни ще се присъединя към голямото семейството на Ford. Колата, която съм избрал е Focus 1.6i 2000-та година.
Искам да попитам след като вече е закупена колата и трябва да се направи пълно обслужване какви са цените приблизително? Гледах стари теми на няколко години(от последната година не успях да намеря) и там пишат, че излиза около 300-400лв.
Имате ли идея колко ще му струват всичките неща, без работата на майстор?


DaMp370

Здравейте!
Нов съм във форума колеги, видях, че има подобни теми, изчетох ги, но не намерих отговор на всичките си въпроси. Предварително се извинявам ако нещо се повтаря!
Дойде време за покупка на нов автомобил. Спрял съм се на Форд Фокус МК2 заради перфектния баланс между качество и цена. От доста време разглеждам обяви, но все още не съм харесал нищо конкретно. Попринцип гледах за бензинов мотор и колата трябва да е комби, но за жалост по тези критерии има много малко обяви, друг е въпроса, че цената им е около 50% по-висока от тази на дизеловите, да не кажа и повече... Другото, което ме притесни, че почти всички бензинови са с газ, повечето дори с фабрична. Кола с газ вкарана от чужбина няма как на 10 години да е на реални 150000 км. Като цяло повече ми се караше дизелов Форд, но доста ме е страх от евентуалните и супер скъпи проблеми, които могат да се обадят (нещо, което при бензина го няма). Но в крайна сметка заради оскъдния избор на бензинови модели, може би ще трябва да се моля да имам късмет при избора на дизелов мотор. Тук идва момента, за съвет на кой мотор да се спра и за какви евентуални болежки да гледам. От гледна точка на икономия мисля да взема 1.6 TDCI 90 коня. Освен това шофирането ми е предимно градско, събота-неделя до село (което е близо) и от време на време за някоя почивка тъй, че не мисля че има особено голям смисъл да взимам 2.0 136 коня при положение, че няма да мога да използвам капацитета му напълно и освен това да плащам висок данък. От друга страна понеже не съм карал такъв Форд 90 коня, не знам за какво става въпрос, но от доста хора чувам, че си има сила и дори пълен и с багаж си върви и можеш да се движиш нормално. Бюджета за колата е сравнително ограничен и гледам да се вместя възможно най-евтино, но не това да е за сметка на качествиото. Какво бихте ме посъветвали при избора на двигател? За какви проблеми да внимавам при избора и има ли познати дефекти, за които трябва да следя?
Мерси предварително!

Alexi

ЦитатЗдравейте приятели!

Спешно се нуждая от вашето мнение относно 2 фокуса на които съм се спрял.

1. Ford Focus 2.0i LPG Duratec-HE Bi-Fuel (145PS) 173 500 км. Двигателя е SYDA1P
https://www.mobile.bg/11568032290798294

2. Ford Focus 1.6 Duratorq TDCi (110PS) 122 000 км.
https://www.mobile.bg/11560177206822848

И двата фокуса са на реални километри които съм проверил в Италия по Интернет по номера на колата, а по VIN проверих и екстрите.
Първата се оказа, че няма автопилот така, че да не се смята за екстра.
Търговците бяха така добри да ми изпратят снимка на талоните и двете коли са от област Милано.

Предварително ви благодаря!
TonyZ пиши в правилната тема

Искрен И.

#106
Здравейте, купих си Форд ц Макс 2004г 1.6 109к.с. И съм си записал час за четвъртък в мото пфое за диагностика/компютърна/ на двигател. Ще искам също и да ми засекът свещите от 2ра до 4та работят ли нормално или не.

Та ако някой може да каже слаби места където да им кажат да гледат и проверяват понеже ми е първа Форд кола

Ozzie

По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Антония

Здравейте, искам да си сменя радиото на колата (форд фокус 2003г.) прикачвам снимка на сегашното ми радио. Иска да попитам колко инча е това радио и дали ще мога да си сложа като това радио то може да е DVD Pioneer Мултимедия за кола 5 инча, 4.1 инча, 3.3 инча / втората прикачена снимка/. Благодаря много ! ^-^ ^-^ ^-^ Ако това не става може ли да ми предложите радио, на което да има място за флашка и AUX.

zloster

Този модел на Форд се води с височина 2 DIN. Ширината им е стандартна. Има главни устройства с височина 1 DIN, 1 1/2 DIN, 2 DIN. Проверява се в спецификациите на новото устройство каква му е монтажната височина. Тя обикновено е указана явно. Трябва да се намери преходна рамка, ако височина на старото и новото устройство е различна. Също така трябва да се проверят буксите за захранване и сигналите до тонколоните от какъв тип са. Буксите налични в автомобилната инсталация може да са с различна форма и размер от тези на новото радио. Не е трудно да се намерят преходните букси, но трябва да се проверят.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/


ivchotr

Колежке, и аз от известно време разглеждам разни тъчскрийн джидавки, ама още не ми е дошла музата да се захващам сериозно с това. Та докато разглеждах вариантите установих, че се продават декоративни панели за конзолата с различни размери на централния отвор, в който да влезе новата мултимедия. Ако си обърнала внимание на нашите устройства горните два ъгъла са заоблени за разлика от долните два. Това, което си харесала, е почти двойно по-ниско на височина от заводското радио. Което ще наложи добавянето или на ниша под/над него или на затваряща хартисалия отвор капачка. Има мултимедии, които по размери на централния панел са почти еднакви с тези на заводското радио, но се различават да речем с някой и друг милиметър по височина или ширина. Или по двете. Та китайците в Алиекспрес предлагат няколко варианта за да се реши този проблем. На теб ти остава да си избереш мултимедията и съответно да избереш подходящата по размери декорация на конзолата. За съжаление не съм правил измервания на моята, за да съм по-полезен.

Разгледай ТУК. А пък ако направиш нещо преди мен, пусни обяснения в темата. Ще е полезно и на други предполагам, защото за нашия модел нещата са по-сложни, отколкото за следващите модификации, където в общи линии май само вадиш заводското радио и набиваш другото, без да сменяш панели и т.н.

Момчил

Здравейте,
извинявам се предварително ако пиша не на правилното място. Търся Сервизно ръководство ( Service manual) и Ръководство за поддръжка ( Maintenance Manual)  на английкси или българкси за FORD C-Max II (DXA/CB7, DXA/CEU). В Амазон има само за първата генерация.  :'(

Моята е 1.0 ЕcoBoost 125hp бензин води се модел е 2016.

Ozzie

@Момчил
Една сборна тема, с файлове и връзки към всякакви наръчници за разните модели на марката -> https://fordbg.com/forum/index.php?topic=9884.0
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...