Puma - най-популярният нов автомобил през март '25

Започната от EcoBot, 06 Април 2025 02:04:40

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

EcoBot

1.jpg

Ford Puma дълго време доминираше класациите по продажби на пътнически автомобили във Великобритания, като беше най-продаваният нов модел от този тип както през 2023, така и през 2024 година. Въпреки това, към края на миналата година Puma загуби инерция, отстъпвайки сериозно място на Kia Sportage и едва успя да я изпревари за короната по продажби. През януари 2024 г. Ford Puma всъщност падна чак до седмо място, а през февруари – още по-надолу, до десето място. Въпреки това, през март Puma успя да се върне триумфално.

2.jpg

Според нови данни от The Society of Motor Manufacturers and Traders Limited (SMMT), Ford Puma отново зае първото място в класацията за пътнически автомобили във Великобритания, след като реализира 11 132 продажби през март, което й осигури стабилна преднина пред заелия второ място Sportage с 7 874 продадени бройки. Това бе достатъчно, за да върне Puma на върха и за първите три месеца от годината, с общо 14 930 продажби за януари-март, в сравнение с 12 866 продажби на Sportage.

Що се отнася до общия автомобилен пазар във Великобритания, купувачите са закупили 357 103 превозни средства през март, което представлява ръст от 12,4 процента спрямо същия месец на предходната година. Продажбите на традиционни автомобили с вътрешно горене (ICE) са спаднали с 0,4 процента, достигайки 176 847 бройки, а дизеловите – с 10,1 процента до 20 967 бройки. Междувременно, хибридите са отбелязали ръст от 27,7 процента до 56 161 бройки, plug-in хибридите са се увеличили с 37,9 процента до 33 815 бройки, а продажбите на електрически автомобили са нараснали с 43,2 процента до 69 313 бройки.

3.jpg

,,Радостното завръщане към растеж – и то съществен – е обнадеждаващ тласък за индустрията," каза главният изпълнителен директор на SMMT, Майк Хоус. ,,Още повече, че март беше най-добрият месец досега за регистрациите на електрически автомобили, което дава основание за оптимизъм. Производителите остават ангажирани с декарбонизацията на пазара, каквато изискват страната и околната среда, но е необходим устойчив растеж, а не краткотраен балон, подхранван от неустойчиви отстъпки от страна на производителите и шофьори, бързащи да избегнат повишение на данъците. Без съществена правителствена подкрепа за потребителите, настоящият регулаторен режим е неизпълним. Затова е необходимо бързо реагиране на правителствената консултация – реакция, която да добави гъвкавост, отразяваща естественото ниво на търсене, и да подкрепи индустрията в реализирането на растеж въпреки трудните глобални предизвикателства."

Източник: fordauthority


Ozzie

т.е. заглавието би трябвало да завършва с "март '25"?
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Alexi

ами то дизелите няма как да бележат ръст ,почти не остана марка да ги предлага .. скоро това чака и чистите бензини ,ако влезе евро 7 ,че още се чудят дали да си направят това харакири на собствените производители от ЕУ .. изобщо чепа е пълен .. а по други краища на света си карат 6 и 8 цилиндрови бензини и дизели и не им пука ..

ivchotr

И Тръмп вдига митата на европейските марки, за да направи екомобилите им трудно достъпни в Америката :D