Шумна скоростна кутия на C-Max 1.8 бензин

Започната от Raka77, 17 Декември 2024 10:03:27

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivchotr

Aко е крив, да. Ама, ако е разбито карето между двете му части, се случва точно тресене при ускорение и затихването му при движение без да се подава газ. На дизеляка два пъти му сменях този полувал. След втората смяна се закрепи положението. Марки не помня.
Има и нещо друго - при смяна на тампоните не всички "майстори" оставят основите им в положението, в което са били старите. И двигателят застава след монтажа в положение, в което полуваловете започват да работят под напрежение дори при движение направо. Това износва каретата по-бързо. И съответният тампон се скапва по-бързо. При определени операции някои майстори разкачват тампона за по-лесен достъп и при монтирането му обратно пак не го поставят където е бил преди това. И те ти го проблем. На моята така ми бяха оставили единия тампон с около сант разлика от предишното му положение и бяха започнали да се чуват нехарактерни звуци. Като върнах тампона на мястото му, нещата се оправиха.


Raka77

Не знам какво имаш предвид "майстори" ::)

ivchotr

Ами имам предвид хора, дето вземат пари да правят неща, които или не разбират или претупват докато си вършат работата.

Raka77

А Аз си мислех че бъзикаш мен (rofl) , определено са доста сервизи където работят така.това е една от причините да се опитвам да си правя колата сам.но най голямата е че ми доставя удоволствие да поправям.

ivchotr

Като в онзи виц, дето клиентът казал: "Ще ти викам майсторе, щот' ти не зная името"  :D

По принцип повечето чисто нови коли не се нуждаят от подобни занимавки. Ама само по принцип и не всички :D Така, че ако ти писне да се занимаваш с тази, предварително се информирай обстойно за следващата.