Грешка при натискане на спирачките

Започната от jrgong, 04 Октомври 2024 11:59:06

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

jrgong

когато натисна или отпусна спирачката ми излиза триъгълник с удивителен и пищи някъква аларма колата е форд фокус 2008 2.0 тдци комби. При диагностика ми излезе модул или чип (не знам кое е по правилно) на спирачния педал, след смяна продалжиха алармите   :-[


ivchotr

A колата спира ли нормално? ABS-ът работи ли? Някое колело загрява ли след по-продължително движение с епизодично ползване на спирачките? Ръчната спирачка държи ли?

И е добре след направена диагностика да се посочва поне кодът на записаната грешка. С повече конкретика ще се хвърля по-малко боб :D

Ozzie

Ако автомобила е с темпомат, добре ще е да се види датчика на спирачния педал как е. Дали не е мръднал от мястото си или пък да му се е извадила буксата.

И както каза ivchotr, без код за грешка, колкото и боб да хвърляме, вероятно ще е напразно.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

April

И аз си ги държа фокусите на вражески език :)

jrgong

Тези грешки ми излязоха

ivchotr

Тя колата затова пищи за проблем в двигателя. Ако сигналите за грешки не са заради случайни събития, а е повтарящ се проблем, трябва да си оправиш налягането на турбината. За този проблем има сума причини, повечето от които са свързани. Като начало някой с по-остър слух да се ослуша дали не съска отнякъде докато работи двигателят. Не знам при твоя модел как се управлява турбината, но в повечето случаи управлението ѝ минава през вакуум магистралите. А, ако има проблем с вакуума, освен турбината ще страдат и спирачките. Щото и техният усилвател работи с вакуум. На Хлопела на щерката имаше пробив на две места - в радиатора на кулера и в сервото на спирачките. Малки пробиви, но достатъчни да бъркат работата на турбината. Но недостатъчни да набиват грешки и за спирачките. Трябва да се увериш, че не се губи вакуум, за да продължиш да търсиш причиниата по датчиците и окабеляването към тях и модулите.

Датчикът за ъгъла на завъртане на волана едва ли има връзка с проблема със спирачките.

За грешка В2976 огледай окабеляването и буксата към МАП сензора. Някъде има късо, ако може да се вярва на кода за грешката.

Датчикът за дъжд също едва ли има връзка със спирачките, ама знае ли човек?

A грешката Р0504 е свързана със стоп-машинката в повечето случаи, като не е изключено да има проблем в кабелите и буксата към нея. Ако самата машинка не се е скапала, проблемът ще е около нея, бушон и т.н.

И не е лошо да отговаряш на зададените въпроси, щото тук екстрасенси почти липсват :D Например да стане ясно дали колата спира нормално, светят ли стоповете и други, за които питах по-горе.

jrgong

Благодаря Ви за отговора !!!
Колата си спира нормално и стоповете вече светят след като смених джиджавката на педала на спирачката, Ръчната също държи а колкото до загряването на допир ми се струва еднакво

ivchotr

Да разбираме ли, че вече не се появява грешката за стоп светлините? Ако да, не е лошо да се оправят и другите проблеми.

jrgong

не грешката си остана но поне стоповете светят когато трябва

ivchotr

Не сте я изтривали или се появява периодично?


nogopechen

Не е сложно да се проверят показанията, на спирачният превключвател, чрез диагностика. Модул на двигателя, АБС, Централна електроника. Да се проверят, по схема, сигналите (токовете ) на буксата. Да се провери всяка от "жиците", от пин до пин. Вероятно има прекъснал проводник за ЕДЦ-то. 

jrgong

изтрих грешката обаче след всяко натискане на спирачката се появява пак

nogopechen

Това беше предвидимо. Препоръчвам да осмислите предишното ми мнение по темата. Такива дефекти се случват често.

jrgong


jrgong

след 1600 километра до българия спря да свети грешката след натискане на спирачката, но пищи при отваряне и затваряне на вратите е те това е фокус

ivchotr

Пищи ли когато контактният ключ не е в гнездото си?

jrgong


ivchotr

При отваряне на вратата с ключ в гнездото му е най-вероятно да сигнализира, че може да го забравите там и при евентуално самозаключване на колата да възникне проблем с отключването ѝ. За пищенето при затваряне на вратата не ми идва нищо на ум, освен, ако не е някакъв сигнал за констатиран проблем в самото гнездо на контактния ключ. Ако примерно се вади или върти с някакво затруднение. Или просто да съобщава, че ключът е там и да не ровите по джобовете да го търсите.

jrgong