FORD ESCORT 1.8td

Започната от pesho, 28 Август 2024 14:39:46

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

pesho

Привет банда има едно запитване относно форд ескорт 1.8тд 90к.с.  става дума за двигателя в кой модели се вгражда .Понеже моят скъса ангренаж и сега търся двигател . До колкото знам се вгражда и в мондеот мк2 ,но не знам дали са еднакви . Ако някои може малко да осветли нещата мерси  ^-^


ivchotr

1.8 ТДДИ 90 к.с. се вгражда във Фокус Мк 1 със сигурност. Ако питаш за същия мотор, де. Който е с верига до ГНП-то и с ремък нагоре. Мисля, че го слагат и на Транзит от началото на века. Ама да го вземеш от лекотоварен автомобил не е много оферта. Сигурно е обиколил 20 - 30 пъти Екватора :D

pesho

До колкото виждам по снимките не са еднакви .screenshot-www.b-parts.com-2024.08.28-18_45_25.jpg този е моя
screenshot-www.olx.bg-2024.08.28-18_47_39.jpgтози е мк1 фокуса

Ozzie

В Мондео Mk1 също имаше 1,8 турбо-дизел със 66 kW. Дали и колко са еднакви с този в Ескорт не мога да кажа.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Pyrhel

1.8 дизел в Мондео няма нищо общо с 1.8 TDDI във Фокус!
Това са 2 тотално различни поколения мотор - Мондеото (Ендура-ДЕ) е с предкамерно впръскване и помпата се управлява с жило, а Фокус (Ендура-ДИ) е с директно впръскване и и помпата е с ел. управление. Съответно различни глави, различни бутала... на ДЕ-то разпределителният се върти от коляновия, на ДИ-то - от помпата, която се върти от коляновия...

1.8 ТД се вижда във Фиеста, Ескорт, Сиера и Мондео 1, а ребрандирания 1.8 Ендура-ДE - отново във Фиеста, Ескорт и по-новото Мондео 2. Дали обаче имат конструктивни разлики между TD и DE - не мога да отговоря.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.