Двигател Форд Фокус 2008

Започната от Ofortuna, 13 Август 2024 14:59:27

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Ofortuna

Здравейте. Имам нужда от огромен съвет. Колата е форд фокус дизел 2008 1.6. Напълно обслужена. На магистралата загуби мощност и при отваряне от два сервиза се оказва, че е за смяна на двигател. Така и никой не може да каже какво е довело до тази повреда. Сега дилемата ми е да сменям ли двигател и изобщо колко струва, при положение, че цената на самата кола по обяви е около 5000лв. От друга страна в това състояние изобщо може ли да се продаде? Колата е с активни, на няма и месец каско и гражданска, след ГТП и с два комплекта нови гуми. Наистина не знам какво да правя и моля за съвет. Изобщо мога ли да намеря двигател и да има кой да го сложи? И има ли смисъл?


Ozzie

Какво значи "загуби мощност"? Има ли някакъв нехарактерен шум от двигателя или не?
Какво са правили в тези сервизи? Двигателя 66 kW или 80 kW e?
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Alexi

уточни каква е точно повредата ,щото двигателя не умира така като циганин по принцип  (tooth)

Ofortuna

Не съм я шофирала аз, когато се случва повредата. Думите са, че е загубила мощност и е спряла да върви. Като се охлади пак заплава. Прилагам снимки на двигателя, както и част от талона, ако нещо ви говори. Не знам дали е от кофти масло - беше обслужена преди месец.
Всъщност не знам как се качват снимки тук :(

Ofortuna


Ozzie

т.е., в момента, двигателя е в насипно състояние?
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Ofortuna

Вече не, сглобена е колата. Подготвям я за продажба :( цената, която ми поискаха да го сменят е почти цената й на пазара. Няма смисъл :(

Alexi

а дали са сменили лагерите ,че са надрани и посиняли .. какъв зор са видяли не знам но ако няма крив колянов вал/надрани цилиндри и такива големи щети останалите неща са поправими

Водниядух1

Търси друга кола. Иначе влизаш във голям филм със смяната на двигателя.Никой не може да ти гарантира,че ''новия'' двигател ще е читав. Майстора така и така ще ти вземе парите,защото все пак човека ще работи. Ако се окаже,че ''новия'' двигател е кофти-ще трябва да даваш пари пак и пак...Пък после КАТ,ЗАСТРАХОВКА...ако решиш да не ходиш в КАТ,ТО при ПТП -застрахователя няма да изплати нищо защото номера е друг...

Ofortuna

Точно коляновия вал е сдал багажа. Да, реших да я продам. Както казвате, не се знае какъв двигател ще се намери и какъв майстор ще я ремонтира. Последния майстор, който я гледа каза това - Проблем с лагерите на коляновия вал
Глава, дюзи, турбина са здрави.

Ако се сетите за някой, който би я взел и да си я ремонтира, ще има супер кола. Ако не, в някакъв момент ще я бракувам.


ivchotr

Цялата история изглежда малко мътна. Ама може и да не съм прав, де.


Ofortuna

Много от нещата водят до проблемно масло, а тя беше обслужена няма и месец преди повредата. Главата ми гръмна от мисли, защо така се получи. Кола в движение, супер поддържана. Но не мога вече да дълбая, че и без това ми е трудно.