Студен старт

Започната от Charlito_kn, 31 Януари 2024 23:06:26

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Charlito_kn

Здравейте колеги. От скоро време когато паля сутрин не вдига по-високи обороти. Все едно времето е топло. Трябва да държа педала на газта леко натиснат иначе двг-то гасне. Фокус МК1. Дали е от датчика за температура на охлаждащата течност, или?
Благодаря на отзовалите се.


perun

А какви са оборотите при студен старт, и съответно нормално ли мотора стига до работна температура.
Наблюдаваш ли друго нередно с оборотите....

ivchotr

Оборотите на двигателя се влияят по-скоро от данните, получавани от датчика за температура на двигателя. При Фокус Мк1 този датчик е забит в цилиндровата глава. Често се случва да му се прецака окабеляването. Та на първо време огледай дали кабелите, които влизат в капака на клапаните между 2-ри и 3-ти цилиндър (ако не ме лъже паметта), не са прекъснати. Огледай и буксата. Чак най-накрая се занимавай със смяна на самия датчик. Някъде имаше данни как да бъде измерен самият датчик, та ако ги намериш ще можеш да разбереш и дали датчикът е за смяна.

F Focus

Писал съм по темата, че при мен-Фокус-2, 1.8 бензин от около година, когато температурата падне под около + 25С при стартиране на студен двигател същият пали веднага, вдига 1100 об./мин., като вероятността да загасне е много голяма. Ако се задържи педала на газта за 3-4 секунди проблем няма и не съм се задълбочавал в проблема, ами продължавам да ползвам добичето с него (това да е! ^-^ ). Оборотите се заковават на 1100-1200 и постепенно падат според загряването на двигателя до 800.

ivchotr

Oще един колега си реши проблема и изчезна яко дим :D

F Focus

#5
Нищо ново, нали?
Аз затова си правя "черен" списък с такЪви и не ги отразявам изобщо занапред, което горещо препоръчвам и на Вас!
След време същият ще "изреве" за друг проблем....

Charlito_kn

Цитат на: Charlito_kn в 31 Януари 2024 23:06:26Здравейте колеги. От скоро време когато паля сутрин не вдига по-високи обороти. Все едно времето е топло. Трябва да държа педала на газта леко натиснат иначе двг-то гасне. Фокус МК1. Дали е от датчика за температура на охлаждащата течност, или?
Благодаря на отзовалите се.

Проблемът се оказа в регулиращия клапан на свободния ход, така нареченото стъпково моторче.

Charlito_kn

Проблемът при мен се оказа от регулиращия клапан на свободния ход, така нареченото стъпково моторче.
Чак днес отстраних проблема, затова не писах нищо. Иначе старото го свалях, чистих, промивах, регулирах го с болтчето, но си беше заминало и го смених.

ivchotr

Настоящият клапан за свободния ход на моя дръгел е правен от братския китайски народ и работи без проблеми от има - няма вече 7 години и нещо.
Твоят нов чие производство е?

Charlito_kn

Цитат на: ivchotr в 14 Февруари 2024 11:52:34Настоящият клапан за свободния ход на моя дръгел е правен от братския китайски народ и работи без проблеми от има - няма вече 7 години и нещо.
Твоят нов чие производство е?
Не знам. Пише си Форд на него.