Четки на стартера или шалтера му. За да отхвърлиш шалтера като възможност, когато пак откаже да върти, оставяш колата на свободна, задействаш ръчната спирачка за всеки случай, даваш на контакт и с някакво яко желязо даваш на "късо" двете клеми на шалтера с яките кабели. Ако завърти без проблеми колкото пъти съединиш клемите, най-вероятно плочката в шалтера или контактните повърхности на клемите вътре в шалтера са нагорели и не правят добър контакт. А четките са здрави. Ако и с "късото" на шалтера не ще да върти, е много вероятно четките да са свършили. Може и двата проблема да са в комбинация. Случва се и при износени втулки, в които ляга роторът, последният да се заклинва на една страна и пак да не върти, макар четките и шалтерът да са изправни.
Та ако врътне с пробата на "късо", така или иначе ще трябва да го свалиш за проверка на четките и тогава провери дали не са износени и втулките. Те се сменят сравнително лесно.
П.П. Стартерът ти има ли отделна маса? Не е ли самият му корпус масата?