Цъкни реклама - спаси форум

Автор Тема: 2.0i или 2.5Т S-Max?  (Прочетена 364 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Iliya Vuchev

  • Новак
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 1
  • Адрес: Pernik
  • Форд: Ford escort cosworth
2.0i или 2.5Т S-Max?
« -: Август 06, 2019, 17:27:09 »
Здравейте колеги , бих искал да ми препоръчате кой от 2 та двигателя да избера 2.0 16 v или 2.5 турбо. Кой е по надежден.
« Последна редакция: Август 06, 2019, 20:08:15 от Pyrhel »

Цъкни реклама - спаси форум

Неактивен atanasov_adroit

  • Новак
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 4
  • Адрес: Пловдив
  • Форд: S-MAX 2.0 Duratec HE 2007 Titanium с газ BRC
Re: 2.0i или 2.5Т S-Max?
« Отговор #1 -: Август 13, 2019, 10:30:58 »
Ако вземеш 2.0 Duratec си приготви 900лв за смяна на сегменти, освен ако вече някой не ги е сменил доказуемо. Лично се убедих в това,че горят масло дори и на малко километри. Взех моя S-max на 105 хил.км с прилежно попълнена сервизна книжка.При проверката в МП всички бяха шокирани как такава кола е на толкова малко километри и всичко попълнено в книжката излиза в системата им. Затова и платих на търговеца около 2 хил. лв. повече от пазарната цена на този модел.
Е, разочарованието ми дойде след смяна на маслото като почна да пуши и да гори масло по литър на 1000км.Смених го с друго по-скъпо, че бях сложил някакво наливно  5W30 и все същото.Сега вече е с нови сегменти, а аз съм с 9 стотака по-беден. В сервиза, където я правиха казаха, че този двигател се слага на Мазда и Форд и постоянно го отварят без значение на колко километра е маслените му сегменти спичат.Като още един недостатък е и управлението и самата перка на радиатора.Много често дефектира от което се получава прегряване на двигателя, допринасящо за спичане на сегментите. 
За мен това е най-скапания двигател на Форд правен някога!
Като прибавим и това, че няма 6-та скорост, въртящия момент за да върви добре е малко преди червената скала на оборотомера и трябва да караш като на рали, от където пък разхода не пада под 12л и никой не го кефи това.
2,5Т за жалост са голяма рядкост.Аз не можах да стигна бюджета на екземплярите, който се намираха  и затова си останах с 2.0.
За това тежко купе по-добре да се огледаш за читав дизел, макар, че повечето са луноходи
Пробвах 2.0 TDCI и макар, че е с 5 коня по-малко върви много по-добре от бензиновия 2,0. Работата там е да се намери читава бройка.

Неактивен Ilian Petrov

  • Форд Фен
  • Аз ♥ моят Форд Фокус
  • Публикации: 554
  • Адрес: София
  • Форд: Focus Estate 2.0L Duratec-HE Bi-Fuel
Re: 2.0i или 2.5Т S-Max?
« Отговор #2 -: Август 13, 2019, 13:53:10 »
Ако вземеш 2.0 Duratec си приготви 900лв за смяна на сегменти, освен ако вече някой не ги е сменил доказуемо. За мен това е най-скапания двигател на Форд правен някога!


Моето мнение от собствен опит - Категорично не съм съгласен! На Фокус съм със същия двигател, с фабрична газова, вече четвърта година. Доливам 0,8 - 1 л масло на 10 хил. и поне засега никакви ремонти по двигателя.

Неактивен anikolov

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 71
  • Адрес: Хасково/Варна
  • Форд: Ford Mondeo Mk4 2.0 Duratec/BRC Sequent
Re: 2.0i или 2.5Т S-Max?
« Отговор #3 -: Август 14, 2019, 17:01:52 »
И аз не  съм съгласен! И аз карам такъв, но наистина на млако километри! Ако си видял с очите си в електронната система километрите, съм съгласен, но ако само си чел книжка на кола, която изглежда запазена.... Сещаш се! Другото е,  да е имало зивращения от предишния собственик, някакви. Не върви, като дизел, да! Но това се отнася за всеки атмосферен 4-ри. цилиндров двигател. Има тонове статии за този мотор и е в топ 10 на най-здравите бензинови мотори!

Цъкни реклама - спаси форум