Цъкни реклама - спаси форум

Автор Тема: Съединител на климакомпрезор  (Прочетена 319 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Valio57

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд Фокус lll 1.6 TDCi 85kW
  • Публикации: 18
  • Адрес: Trenčianska 38
  • Форд: Ford FOCUS 1.6 TDCi , 85kW
Здравейте. Имам проблем с електромагнитният съсединител на компресорна за климатика. До него не идва захранване. Демек ток. Бушона е здрав. Не знам обаче къде се намира релето през което се захранва електромагнитна.

Цъкни реклама - спаси форум

Неактивен todoroff

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 22
  • Адрес: София
  • Форд: Focus C-max 1.6 Ti-VCT-115HP
Re: Съединител на климакомпрезор
« Отговор #1 -: Юли 10, 2019, 21:10:49 »
Вероятно нямаш фреон в системата. Без налягане, не се задейства компресора. По тръбите има пресостат, който включва, ако има достатъчно налягане и изключва, когато налягането в системата спадне. Така предпазва компресора да работи без фреон. За пробата можеш да укъсиш кабелите в буксата на пресостата и да включиш климатика за малко, колкото за проба дали ще тръгне компресора( или извади буксата на компресора за да не работи без фреон и провери дали има 12v в нея).

Неактивен Valio57

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд Фокус lll 1.6 TDCi 85kW
  • Публикации: 18
  • Адрес: Trenčianska 38
  • Форд: Ford FOCUS 1.6 TDCi , 85kW
Re: Съединител на климакомпрезор
« Отговор #2 -: Юли 10, 2019, 21:20:06 »
Като натисна игличката на накрайника за пълнене излиза газ. Но не съм сигурен дали е достатъчно количеството и налягането в системата.

Неактивен todoroff

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 22
  • Адрес: София
  • Форд: Focus C-max 1.6 Ti-VCT-115HP
Re: Съединител на климакомпрезор
« Отговор #3 -: Юли 10, 2019, 21:32:29 »
Това с игличката не го прави, че е опасно. Ако системата ти събира да речем 500гр. фреон, и е изпуснала 50-100 гр. пресостатът няма да сработи, от там и цялата система няма да работи. Най- добре отиди в сервиз да те закачат на машината и е ти кажат какво е положението. Отделно ако системата ипуска, ще вкарат оцветител и ще се разбере от къде изпуска за да се отстрани теча.

Иначе ето линк със бушоните и релетата:
http://knigaproavto.ru/shemy/en/ford/focus/38-ford-focus-i-1998-2004-fuses-box-diagram.html
Ако съм уцелил модела, релето трябва да е R11

Неактивен todoroff

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 22
  • Адрес: София
  • Форд: Focus C-max 1.6 Ti-VCT-115HP
Re: Съединител на климакомпрезор
« Отговор #4 -: Юли 10, 2019, 21:37:05 »
Още нещо се сетих, ако в системата има достатъчно налягане и пресостатът е затворил, като махнеш буксата му,измериш двата пина на самия пресостат, трябва да дава пълно късо с мултицета. Ако няма налягане, между двата пина няма да има връзка.

Неактивен ivchotr

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 1605
  • Адрес: София
  • Форд: Focus 1.8 TDDi '00 Focus 1.6 16V '04 Ghia
Re: Съединител на климакомпрезор
« Отговор #5 -: Юли 10, 2019, 21:47:02 »
Включване на компресора с директно захранване ще отговори на всички въпроси.

Неактивен Valio57

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд Фокус lll 1.6 TDCi 85kW
  • Публикации: 18
  • Адрес: Trenčianska 38
  • Форд: Ford FOCUS 1.6 TDCi , 85kW
Re: Съединител на климакомпрезор
« Отговор #6 -: Юли 10, 2019, 22:24:21 »
Това което си  ми дали е за по-старият модел. Моята е 2012 година.  Форд Фокус 3 DURATOQ. Благодаря за съветите. Ще ги приложа.  До сега не съм се занимавал с климатици и тези нови коли са ми тъмна индия. Виж Москвич ,Лада,Вартбург,Трабант тия ги правя. Ама новите съм у дуваро. 😂🤣

Неактивен todoroff

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 22
  • Адрес: София
  • Форд: Focus C-max 1.6 Ti-VCT-115HP
Re: Съединител на климакомпрезор
« Отговор #7 -: Юли 10, 2019, 22:40:41 »
В аватара ти пише фокус 1,6 и затова помислих че е фокус мк1. Мисля че, това е за твоя:
http://knigaproavto.ru/shemy/en/ford/focus/570-20102018-ford-focus-mk3-fuse-box-diagram.html
пак го дават R11.

Неактивен Valio57

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд Фокус lll 1.6 TDCi 85kW
  • Публикации: 18
  • Адрес: Trenčianska 38
  • Форд: Ford FOCUS 1.6 TDCi , 85kW
Re: Съединител на климакомпрезор
« Отговор #8 -: Юли 10, 2019, 23:35:42 »
Включване на компресора с директно захранване ще отговори на всички въпроси.
В аватара ти пише фокус 1,6 и затова помислих че е фокус мк1. Мисля че, това е за твоя:
http://knigaproavto.ru/shemy/en/ford/focus/570-20102018-ford-focus-mk3-fuse-box-diagram.html
пак го дават R11.

 Това е моята кола. По данни от аутодата ми даде предпазите   F12 и се намира в багажника при левият калник. А това което си юи пратил е под жабката. Както и да е. Няма да го издребняваме. Много благодаря за съветите. Още в събота ще проверя че жената е с колата на работа и се разминаваме в смените. Още веднъж благодаря.

Неактивен ivopolr

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 172
  • Адрес: Балчик
  • Форд: Focus 1.6 TDCi '06, 90к.с.
Re: Съединител на климакомпрезор
« Отговор #9 -: Юли 11, 2019, 11:56:55 »
До сега не съм се занимавал с климатици и тези нови коли са ми тъмна индия. Виж Москвич ,Лада,Вартбург,Трабант тия ги правя.
Те - Москвич ,Лада,Вартбург,Трабант имат страхотни климатици, направо фризер!  (rofl)

Неактивен ivchotr

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 1605
  • Адрес: София
  • Форд: Focus 1.8 TDDi '00 Focus 1.6 16V '04 Ghia
Re: Съединител на климакомпрезор
« Отговор #10 -: Юли 11, 2019, 21:10:34 »
При този Форд климатикът не е ли постоянно зацепен ::)

Неактивен Valio57

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд Фокус lll 1.6 TDCi 85kW
  • Публикации: 18
  • Адрес: Trenčianska 38
  • Форд: Ford FOCUS 1.6 TDCi , 85kW
Re: Съединител на климакомпрезор
« Отговор #11 -: Юли 11, 2019, 21:22:23 »
При този Форд климатикът не е ли постоянно зацепен ::)
Не е. Не знам на коя кола е постоянно залепен компресора. Мисля че няма такъв модел. Чел съм и съм гледал много клипове на Ютубе . Навсякъде е електромагнитен съединител.

Неактивен ivchotr

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 1605
  • Адрес: София
  • Форд: Focus 1.8 TDDi '00 Focus 1.6 16V '04 Ghia
Re: Съединител на климакомпрезор
« Отговор #12 -: Юли 11, 2019, 22:09:24 »
По-новите модели на почти всички марки са с постоянно зацепен компресор. Форд ги въвеждат по-масово след 2010 - 2012 г. според механика, дето ми обслужи климатроника миналата седмица. Аз не съм се ровил специално да проверявам това твърдение, щото на човека това му е професията и би трябвало да е наясно.

Неактивен Valio57

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд Фокус lll 1.6 TDCi 85kW
  • Публикации: 18
  • Адрес: Trenčianska 38
  • Форд: Ford FOCUS 1.6 TDCi , 85kW
Re: Съединител на климакомпрезор
« Отговор #13 -: Юли 11, 2019, 22:40:04 »
По-новите модели на почти всички марки са с постоянно зацепен компресор. Форд ги въвеждат по-масово след 2010 - 2012 г. според механика, дето ми обслужи климатроника миналата седмица. Аз не съм се ровил специално да проверявам това твърдение, щото на човека това му е професията и би трябвало да е наясно.
Климатроник не знам как е. При мен е климатик. Ръчно включване,изключване. Няма регулиране на температурата. Пише в книжката че се регулирано от копчето за топло-студено духане. Не знам. В събота като го види доктора ,след това ще пиша каква е диагнозата.

Неактивен Valio57

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд Фокус lll 1.6 TDCi 85kW
  • Публикации: 18
  • Адрес: Trenčianska 38
  • Форд: Ford FOCUS 1.6 TDCi , 85kW
Re: Съединител на климакомпрезор
« Отговор #14 -: Юли 13, 2019, 11:58:24 »
Готово,вече има студено. Просто системата била празна. Контрола за течове и пълнене  75 €. Плюс йонно чистене на въздуховодите. Излишно се панирах. Благодаря на всички отзовали се на моя "проблем".

Цъкни реклама - спаси форум