Цъкни реклама - спаси форум

Автор Тема: Duratec-HE 2.0 Bi-Fuel (145PS) - мнения, съвети, проблеми  (Прочетена 2234 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Ilian Petrov

  • Форд Фен
  • Аз ♥ моят Форд Фокус
  • Публикации: 554
  • Адрес: София
  • Форд: Focus Estate 2.0L Duratec-HE Bi-Fuel
Re: Duratec-HE 2.0 Bi-Fuel (145PS) - мнения, съвети, проблеми
« Отговор #20 -: Декември 19, 2018, 20:32:36 »
Колегата Dragozow така и не отговори. Но предвид, че на веригата й дават живот около 250 хил. км. или повече, то неговата явно е била на доста повече...

Цъкни реклама - спаси форум

Неактивен Ilian Petrov

  • Форд Фен
  • Аз ♥ моят Форд Фокус
  • Публикации: 554
  • Адрес: София
  • Форд: Focus Estate 2.0L Duratec-HE Bi-Fuel
Re: Duratec-HE 2.0 Bi-Fuel (145PS) - мнения, съвети, проблеми
« Отговор #21 -: Декември 30, 2018, 21:58:23 »

Неактивен locke
Форд Фен
Аз ♥ Форд
Публикации: 57
Адрес: Sofia
Форд: Focus 1.6 Zetec '01 LPG
Профил  Лично съобщение (Неактивен)

Все още ли не е решен проблемът със заключената газова и при тези двигатели съществуват ли проблемите от предните фокуси - километража спира да отчита, чистачките понякога отказват, централното се поврежда, прегряване на газ, разход на масло над 1"литър на 10 000 км?
Докладвай     Активен
 Неактивен ADiDimitrov
Форд Фен
Аз ♥ Форд
Публикации: 44
Адрес: Варна
Форд: Focus 2.0 LPG
Профил  E-mail адрес  Лично съобщение (Неактивен)

Re: Focus 2.0 145-съвет за варианти двигател
« Отговор #26 -: Днес в 16:19:45 »
Цитат
Това с заключения комп. няма какво да те притеснява! В най лошия вариант се сменят четирите инжектора за 400 лв. Настройки се правят и при заключен софт. Тия драми с изпращане в Италия са напълно излишни! Друго което може да се смени е изпарителя към 100 и нещо лв. и пак няма драма!
Докладвай     Активен
 Активен Ilian Petrov
Форд Фен
 
Аз ♥ моят Форд Фокус
Публикации: 466
Адрес: София
Форд: Focus Estate 2.0L Duratec-HE Bi-Fuel (145PS)
Профил  Лично съобщение (Активен)

Re: Focus 2.0 145-съвет за варианти двигател
« Отговор #27 -: Днес в 16:31:30 »
ЦитатПромени
E как да се реши въпросът със заключения компютър на газовата? :)
На мен поне, не са ми се случвали изброените проблеми. Да, доливам 700-800 мл. масло на интервал, но за мен това не е проблем. Един литър масло на година да не е 500 лв. егати. И като кажат някой, че бензиновите двигатели на Форд са “маслояди”, все едно на другите марки не горят масло. Всички горят, та дори и премиум марките.
Редактиране на публикация
Докладвай     178.254.209.253
 Неактивен ADiDimitrov
Форд Фен
Аз ♥ Форд
Публикации: 44
Адрес: Варна
Форд: Focus 2.0 LPG
Профил  E-mail адрес  Лично съобщение (Неактивен)

Re: Focus 2.0 145-съвет за варианти двигател
« Отговор #28 -: Днес в 18:29:36 »
Цитат
Цитат на: Ilian Petrov в Днес в 16:31:30
E как да се реши въпросът със заключения компютър на газовата? :)
Това  което ми обясниха от БРЦ Варна е, че единствения проблем с заключения комп. е, че няма как да сменят инжекторите един по един с по евтиния вариант /40 лв. на инжектор/! Така ако имаш проблем с инжектори се слагат комплект оригинални които излизат 400 лв. Иначе няма проблем с настройките в БРЦ си ги правят! Така че не е необходимо да ти отключват компа, цената за тази услуга излиза колкото да смениш четирите инжектора с нови!

« Последна редакция: Декември 30, 2018, 22:09:24 от Ilian Petrov »

Неактивен Ilian Petrov

  • Форд Фен
  • Аз ♥ моят Форд Фокус
  • Публикации: 554
  • Адрес: София
  • Форд: Focus Estate 2.0L Duratec-HE Bi-Fuel
Re: Duratec-HE 2.0 Bi-Fuel (145PS) - мнения, съвети, проблеми
« Отговор #22 -: Декември 30, 2018, 22:04:42 »
Не знам къде е истината. Нали наскоро смених изпарител в БРЦ София, заради богата смес от заминала мембрана на изпарителя. Та момчетата казаха, че не са правили никакви настройки, заради прослувутия заключен компютър. Но ако случайно светне чека отново, с новия изпарител, то тогава щяло да се наложи да се отключва компа!

Неактивен Plamen

  • Новак
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 3
  • Адрес: София
  • Форд: Ford Focus 2.0i GPL 09`
Re: Duratec-HE 2.0 Bi-Fuel (145PS) - мнения, съвети, проблеми
« Отговор #23 -: Януари 11, 2019, 10:28:33 »
Здравейте и от мен!

Нов потребител във форума съм и отскоро си търся същото Фокусче (145PS, 2.0, 09`).

Ще си призная с ръка на сърцето - от коли не разбирам. Търся автомобил, който да вози мен и приятелката ми евтино, удобно и безопасно. Дали ще е комби или хеч, значение няма, стига да е хубав моделът,

но! чета за тези заключени газови (търся си с поставено BRC, но те май всичките са такива) и не разбирам, това проблем ли е, не е ли проблем? Ако нещо се скапе, не може да се оправи в България ли? Само настройки ли не могат да се направят? Едни казват, че може, други, че не може. Колата ще търкаля гуми основно извънградско и по-рядко в града. От Варна съм, но живея в София от 10 години. В София карам рядко, но пък искам да си пътувам удобно, когато ми скимне да пътувам към морето или планината.

Поздрави,
Пламен
« Последна редакция: Януари 11, 2019, 10:43:17 от Plamen »

Неактивен Pyrhel

  • Регионален представител
  • *****
  • Публикации: 10983
  • Адрес: на Софеата
  • Форд: ---
    Prius 1.8 Hybrid
Re: Duratec-HE 2.0 Bi-Fuel (145PS) - мнения, съвети, проблеми
« Отговор #24 -: Януари 11, 2019, 10:36:55 »
Добре дошъл! Моля те, нека като се коментират конкретни обяви да е в темата за обяви (с цел да не се цапат другите с нерелевантна информация и неработещи след месец линкове).

Относно БРЦ-то - не е проблем, а и не е толкова заключено. Извън гаражите ги четат и настройват.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Неактивен Plamen

  • Новак
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 3
  • Адрес: София
  • Форд: Ford Focus 2.0i GPL 09`
Re: Duratec-HE 2.0 Bi-Fuel (145PS) - мнения, съвети, проблеми
« Отговор #25 -: Януари 11, 2019, 10:42:20 »
Извинявам се! Трия частта с обявите, а за газовото - благодаря.

Неактивен mr.stanchev

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 5
  • Адрес: гр. Шумен
  • Форд: Ford Focus 2.0 145 HP газ/бензин
Re: Duratec-HE 2.0 Bi-Fuel (145PS) - мнения, съвети, проблеми
« Отговор #26 -: Май 29, 2019, 11:57:10 »
Добре дошъл! Моля те, нека като се коментират конкретни обяви да е в темата за обяви (с цел да не се цапат другите с нерелевантна информация и неработещи след месец линкове).

Относно БРЦ-то - не е проблем, а и не е толкова заключено. Извън гаражите ги четат и настройват.

Здравей, какво значи '' не е толкова заключено''? Закупих 2.0 с код SYDA, и БРЦ газ, която си фигурира в италианския талон. Регулират ли ги някъде освен МП, в частност в Шумен?

Неактивен ADiDimitrov

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 192
  • Адрес: Варна
  • Форд: Focus 2.0 LPG
Re: Duratec-HE 2.0 Bi-Fuel (145PS) - мнения, съвети, проблеми
« Отговор #27 -: Юни 05, 2019, 08:51:36 »
Здравей, какво значи '' не е толкова заключено''? Закупих 2.0 с код SYDA, и БРЦ газ, която си фигурира в италианския талон. Регулират ли ги някъде освен МП, в частност в Шумен?
Оторизираните сервизи на БРЦ! Такъв има във Варна до автосалоните!

Неактивен mr.stanchev

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 5
  • Адрес: гр. Шумен
  • Форд: Ford Focus 2.0 145 HP газ/бензин
Re: Duratec-HE 2.0 Bi-Fuel (145PS) - мнения, съвети, проблеми
« Отговор #28 -: Юни 05, 2019, 09:53:04 »
Оторизираните сервизи на БРЦ! Такъв има във Варна до автосалоните!
Сърдечно благодаря!

Неактивен ADiDimitrov

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 192
  • Адрес: Варна
  • Форд: Focus 2.0 LPG
Re: Duratec-HE 2.0 Bi-Fuel (145PS) - мнения, съвети, проблеми
« Отговор #29 -: Юли 05, 2019, 08:27:32 »
Да поотупаме малко темата 😀 момчета как сте с разхода на масло? Конкретно каращите на газ?

Неактивен Ilian Petrov

  • Форд Фен
  • Аз ♥ моят Форд Фокус
  • Публикации: 554
  • Адрес: София
  • Форд: Focus Estate 2.0L Duratec-HE Bi-Fuel
Re: Duratec-HE 2.0 Bi-Fuel (145PS) - мнения, съвети, проблеми
« Отговор #30 -: Юли 05, 2019, 09:28:42 »
И преди време съм писал по въпроса - при мен около 800 мл. до 1 литър на 10 хил. Това с Бардал XTS 5W30. Оня ден направих четвърта смяна с него.


Неактивен ADiDimitrov

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 192
  • Адрес: Варна
  • Форд: Focus 2.0 LPG
Re: Duratec-HE 2.0 Bi-Fuel (145PS) - мнения, съвети, проблеми
« Отговор #31 -: Юли 05, 2019, 10:19:41 »
И преди време съм писал по въпроса - при мен около 800 мл. до 1 литър на 10 хил. Това с Бардал XTS 5W30. Оня ден направих четвърта смяна с него.
Явно е нормално просто до сега всичките ми коли не са бутало масло и ми е странно! За сега за 6000 км съм долял около 300 мл.

Неактивен dragozow

  • Форд Фен
  • Публикации: 70
  • Адрес: София
  • Форд: C-max Titanium 2.0 Duratec HE, 2009, LPG
Re: Duratec-HE 2.0 Bi-Fuel (145PS) - мнения, съвети, проблеми
« Отговор #32 -: Юли 05, 2019, 14:56:04 »
Към 0,4 литра на 2 000 км доливам, толкова доливах и в началото като я купих. И аз не бях карал кола пипаща маслото. Иначе колата си е ок и не ме занимава с глупости.

Цъкни реклама - спаси форум