Цъкни реклама - спаси форум

Автор Тема: C-max 2.0 LPG (Дуратек) проблеми след премахнати вихрови клапи  (Прочетена 1034 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен anikolov

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 20
  • Адрес: Хасково/Варна
  • Форд: Ford Mondeo Mk4 2.0 Duratec
Имам един колектор ако ти трябва.Мислех, че проблема е в клапите но се оказа,че е в соленоидите а бях избързал и го купих.
Колега я сподели, какви бяха симптомите на тези соленоиди и на кава цена ги купи и килко са на брой? Поздрави!

Цъкни реклама - спаси форум

Неактивен ekstremniat

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 276
  • Адрес: София
  • Форд: Fiesta 93 1.3;Mondeo 2.0 TDCI 131;Focus MK2 2006 2.0 145
Колега я сподели, какви бяха симптомите на тези соленоиди и на кава цена ги купи и килко са на брой? Поздрави!

Здравей.Оригиналните като се споминаха си ми светна чека и си отчете грешка в компютъра и след изчистване(имам си кабел и фоком) и каране около 5 километра пак палеше чека.Та взех от алиекспрес китайче за около 30 лева при цена в МП около 200 и в началото на първо палене всичко 6 но след две седмици единият се предаде и вече взех моторкрафтски от ибей за почти 90 лева със планката и всичко заспа.На китайчето мерихме съпротивление и уж всичко окей ама не работеха както трябва и пак ебаваха клапите и го хвърлих соленоида

Неактивен Bizu

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 28
  • Адрес: София
  • Форд: Ford C-Max 2.0i 145Hp LPG
Колега dch, отстрани ли проблема?

Неактивен dch

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 13
  • Адрес: Varna
  • Форд: c max 2.0 145Hp LPG
Не съм, колега! Възможно е да няма оправяне без нов колектор.  :-\

Неактивен Bizu

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 28
  • Адрес: София
  • Форд: Ford C-Max 2.0i 145Hp LPG
Защо, нали Фордманияк от другия форум ти беше казал че клапите от Фокус и Мондео със същия мотор пасват и на този? Аз бих пробвал може би с 1 клапа и ако пасне сменям и другите.

Неактивен dch

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 13
  • Адрес: Varna
  • Форд: c max 2.0 145Hp LPG
Фордманияк беше писал, че колекторите от фокус си пасват и че той ги бил поръчвал и за ц макс. Наистина съм в дилема кое да направя.... Твоят ц макс на колко км е? Минавал ли си през този "ужас" с колектора?

Неактивен Bizu

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 28
  • Адрес: София
  • Форд: Ford C-Max 2.0i 145Hp LPG
Само за инфо: клапите са по около 30лв(трябват 4) , ама има и едни лагерни втулки по около 100лв(трябват 2). Иначе аз също съм се занимавал с тея вихрови клапи, но тогава взех цял колектор втора употреба, избрах го уж запазен. Не знаех че клапите от Фокус и Мондео пасват и за Цмакс.

Неактивен dch

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 13
  • Адрес: Varna
  • Форд: c max 2.0 145Hp LPG
Благодаря, Bizu! Ще опитам и този вариант да ги потърся на бройка, но от МП няма да стане (вече опитах при тях и искат по рама да се поръчват частите). Ще търся някой друг доставчик на части или ще търся някой колектор на старо и аз. :)

Неактивен Bizu

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 28
  • Адрес: София
  • Форд: Ford C-Max 2.0i 145Hp LPG
А ако има дадеш оригинален номер на частта няма ли да ти ги продадат в МП? Иначе такива клапи на друго място не знам дали ще намериш, аз търсих на няколко места но от всякъде ме пращаха в МП.

Неактивен ekstremniat

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 276
  • Адрес: София
  • Форд: Fiesta 93 1.3;Mondeo 2.0 TDCI 131;Focus MK2 2006 2.0 145
Бях обяснил на колегата по телефона но да спомена и за останалите.Нов колектор можете да си поръчате от алибаба като аз успях да го спазаря за 50 долара и 70 долара за доставка.По номера на колектора излизат доста производители в поднебесната държава и колекторите са си окомплектовани със задвижващите механизми и за двата комплекта клапи.

Неактивен Bizu

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 28
  • Адрес: София
  • Форд: Ford C-Max 2.0i 145Hp LPG
Бях обяснил на колегата по телефона но да спомена и за останалите.Нов колектор можете да си поръчате от алибаба като аз успях да го спазаря за 50 долара и 70 долара за доставка.По номера на колектора излизат доста производители в поднебесната държава и колекторите са си окомплектовани със задвижващите механизми и за двата комплекта клапи.
Колега, колко км си минал вече с този колектор от алибаба и имаш ли някакви забележки по него?

Неактивен ekstremniat

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 276
  • Адрес: София
  • Форд: Fiesta 93 1.3;Mondeo 2.0 TDCI 131;Focus MK2 2006 2.0 145
Колега, колко км си минал вече с този колектор от алибаба и имаш ли някакви забележки по него?

Нестигнах до покупката на този.Драмата при мен беше от соленоида който командва клапите.Не работеше коректно и първо се насочих към клапите със колектор втора употреба от колега с мондео 4 от Бургас.

Неактивен Bizu

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 28
  • Адрес: София
  • Форд: Ford C-Max 2.0i 145Hp LPG
Колеги, има ли начин да се тестват вихровите клапи дали са ОК, без да се сваля колектора?

Неактивен dch

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 13
  • Адрес: Varna
  • Форд: c max 2.0 145Hp LPG
Според повечето колеги става по слух, след като се окачи едното вакуум маркуче от соленоида и ако звука от двигателя стане по тих, значело че има дисбаланс при клапите. Поне при мен така го диагностицирах, впоследствие наистина се оказа че 1 и 4-та са леко разбити леглата на пластмасовите втулки в краищата на клапите и тогава ги махнах. Въпросът е дали след отстраняването и запушването на дупката на оста и маркучето, което остава от управлението на клапите се прави нещо друго, за да не се получи моят "ефект" с тресенето и хлопането докато е студена?!?   

Неактивен dch

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 13
  • Адрес: Varna
  • Форд: c max 2.0 145Hp LPG
Здравейте, колеги! Някой с опит след премахването на вихровите клапи - изолират ли се соленоидите по някакъв начин? Днес тествахме, откачих последователно захранването на соленоида за контрол на клапите, след това и този за променливият обем на колектора. Нито при първата, нито при втората отчете грешки на Делфи, да не говорим че по никакъв не се промени работата на двигателя. Очаквах при откачането на соленоида за регулиране на променливият обем на колектора по някакъв начин да се влоши работата, но нищо! Със или без соленоиди си работи все така зле на бензин - при форсиране на място се замисля.

Цъкни реклама - спаси форум