Гасне и прекъсва като е студена, проблем

Започната от Gruev, 14 Декември 2017 00:26:46

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Gruev

Здравейте, колеги някой имал ли е такъв проблем с бензинов s max 2.0 145k 2009g. Проблема ми е следния при първо палене сутрин гасне веднага след това пали не гасне ама леко прекъсва и като решиш да тръгнеш гасне трябва да я изчакаме да загрее и тогава няма проблем върви . Ходих във Форд казаха не добра диаграма на горната ланда сонда. На една година е и Мерифийлд майстори казват че не е от това. Ако на някой му се е случило и ма решение моля да сподели, че сутрин е зор докато загрее. Благодаря предварително!


ivchotr

Що не сложиш една добавка в горивото?

Gruev

Каква, пробвах една ама много резултат нямаше. Днес бях при един майстор приятел той мисли че от центровката тъй като не върви и за 145 кончета. Търсим варианти като прекъсва патка в ауспоха явно има не изгорял бензин.

Pyrhel

Ламбдата не трябва да оказва влияние първоначално, докато се загрее, но все пак - защо не пробваш да я откачиш и ще видиш дали е от нея.
От там нататък - я бобини, я инжектори, дросел... Трябва да се гледа какви данни показва на диагностиката.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

ivchotr

Добре, де. Някой направи ли си труда да отвие свещите и да ги погледне в какво състояние са?

Gruev

Свещите са добре съмняват се в центровката дали от там може да е проблема ?

ivchotr

Под центровка предполагам имаш предвид зацепването на ангренажа? Ако е от него, обикновено се колебае работата при загрял двигател. Когато е студен, компът така или иначе го държи в по-високи обороти, което му помага да преодолее лошата центровка.

nor4ik

Здравей,
имаме служебно Мондео със същия мотор, проблема бе в инжекторите.И в момента си е така, 25лв. е бройката в Мегапартс, ако имаш излишни 100лв., рискувай.Трябва да ти гарантират че автомобила от който са свалени не и мал газ.уредба.