Странна букса...

Започната от Backstage, 07 Януари 2012 02:30:37

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Backstage

Колеги скоро ми се бяха извадили и двете маркучета от помпичката за чистачките та се наложи да свалям подкалник и предна кора за да се докопам до казанчето..както и да е ....бе гледам една клема си виси свободно точно до казанчето...Някой с ghia да има някаква идея за какво е тази клема....намерих и една затапена зад инжекциона в снопа който отива към таблото с релета зад жабката...за кво се тия клеми...не мога да разбера..... ???


Pyrhel

Ако нямаш ксенон (съответно измиване на фаровете), вероятно буксата до казанчето е за втората помпа.
Буксата, която е към релетата - нямам идея. Можеш ли да я снимаш?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Danchev

Тази зад всмукателният колектор би трябвало да е бяла букса затапена със едно сиво квадратче .... ако е така това е октан коректора.
Буксата до казанчето ако е единично кабелче завършващо със кабелна обувка е за клаксон. Ако е нещо различно я снимай наистина и ще я помислим.
How about a magic trick?

Pyrhel

Офф: Аз сега видях, че пише мондео мк2 (facepalm)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Backstage

Колеги извинете нямах време тия дни но утре ще снимам буксата и ще я кача тук...тази до казанчето няма да мога защото нямам време да ходя до канала (трябва да сваля най предната кора...) но съм сигурен че е с 2 кабелчета..

Иван Вълков

Колега ако нямаш фарове за мъгла, буксата на инсталацията им е затапена с червена тапичка и са две кабелчета пак( за буксата която виси става въпрос)

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Backstage

#6
Ванка имам фарове за мгла  :))
Ето я тази дето е горе при снопа от ляво (погледнато откъм двигателя)

http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.php?id=arx1327095414l.jpg
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.php?id=rgh1327095372y.jpg

Сори за втората снимка че е размазана ама без да искам изтрих хубавата...Номера е да се види просто точно къде е буксата

Иван Вълков

#7
 :-[ при мене там няма такова нещо........ в първият пост разбрах че някъде под казанчето на стъкломияча е била буксата  (hammer)

п.п. Оправи ли си ключа за рециркулацията ии степените на парното, очертава се да рецилкирам един такъв ключ на мой познат

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Backstage

Ванка две са бре едната си виси там до казанчето..тая е втората...Бе мойта е ghia но някои екстри ги нямам например подгрева на предното стъкло и подгряване на седалките..и сигурно имам сума ти кабели дето не се използват...
ключа не съм го почвал щото е много студено...засега карам само на външна циркулация и нямам проблеми но с нетърпение чакам маааалко да се позатопли и го почвам...

tropper

#9
На първата снимка е "октан коректора". При Ванката го няма, щото е дизел :)
Сивото представлява мостче. Когато е вкарано в буксата, ЕКУ-то прави по-голям ъгъл на предварението на запалването за A95H. Когато е изкарано - ъгълът е по-малък - за А91H/А92H. Препоръчват го да не се ползва често, да си караш с 95 и да си седи включен джъмпера.
За пробата съм карал половин месец и на газ и на бензин без него и не усетих разлика нито отрицателна, нито положителна.

А другото нещо, за което питаш не го виждам. (Едит: сега видях че си писал че не можеш да го снимаш (fri) )
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/


Backstage

tropper ясно брат...Мерси много  (fri) Аз я карам само на 95 мисля че ще и е малко 92...Даже мисля тия дни да я поглезя с kinitron 100
на ЕКО...да видя дали ще има някаква разлика..