Дисекция на горивен филтър 1.4tdci / hdi

Започната от Bivola, 04 Юли 2017 19:40:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Bivola

Ей така за спорта разрязах оня ден стария ми филтър дето зимата го сменях щото мислех, че е замръзнал.

Вътре е един най-обикновен филтриращ елемент. Не мога да си обясня защо не са го направили с кутия и капак на резба, както е на доста други дизели, за да може да се сменя само филтриращия елемент.


Alexi

то всеки филтър така изглежда вътре ,но в общи линии оригинален за комън рейл не е съвсем обикновен а хваща частици под 5 микрона ,а някои филтри и 2 микрона ..

exclusiveremix

Аз като поръчвах за моята фиеста със същия мотор,такъв филтър ми казаха да купувам възможно най-доброто.MANN,MAHLe,Perflux и т.н. Всички били до 10 микрона,само тези изброените от мен хващали до 4-5 микрона.Определено имаше и разлика в цената.
Бтв само ми е чудно филтрите които заводско се монтират,както при моя фокус примерно,на каква марка са ?
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Pyrhel

Не се знае в повечето случаи, а и през годините се сменят доставчиците на частите за първоначално вграждане. Примерно първите 2 години на производството колата излиза с една марка, вторите две - с друга. Същото е за накладки, рейки, дискове, гарнитури и каквото се сетиш. ФоМоКо и Моторкрафт не са производители, а само брандировка и кой ги е правил - обикновено не се знае.

Цитат на: Bivola в 04 Юли 2017 19:40:43
Не мога да си обясня защо не са го направили с кутия и капак на резба
Значително по-евтини са елементите, но моето предположение за целите е с цел да не се замърсява филтъра при монтажа - повечето, които сменят, са мърльовци и търкалят всичко в прахоляка и боклуците, не спазват указанията кое след кое се разкача и замърсена нафта попада в чистата страна на филтъра. При мен на Ц5 е елемент (25-30лв е оригинален филтър, 15-20 е манн), първо трябва да се откачат тръбите от и към филтъра, после да се източи нафтата в "чашката" на филтъра (100-200мл е и се изхвърля, аз я наливам обратно в резервоара) и чак тогава да се развива. Иначе първо че всичко се омазва с нафта (първия път като сменях направо развих и направих ебаааааахти свинщината по алтернатор, стартер и целия блок), после всички утаени мизерии, вода и т.н. се разбъркват и отиват навсякъде и после към ГНП, инжектори...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.