Съединител 1.6 zetec 2001г.

Започната от ivoshaklev, 27 Май 2017 08:38:33

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivoshaklev

Как се регулира педала на съединителя на Фокус 1.6?  Педала отделя много високо . Съединителя е здрав не заминал.
Когато разумът спи се раждат чудовища !


К.Методиев


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Mondeicho

Те отдавна са саморегулиращи се, за да се избегнат проблеми с правилното регулиране. ???
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

ivchotr

Така си отделят - високо. Свиквай  :D

ivoshaklev

Цитат на: ivchotr в 28 Май 2017 00:33:16
Така си отделят - високо. Свиквай  :D


Ужас, все едно се качвам за първи път на кола когато и направих сефтето.
Когато разумът спи се раждат чудовища !

ivchotr

И аз така. След нея като седна в служебната и се случва да я угася като пръв новобранец  (rofl) Принципно високото отделяне говори за износване на съединителя, ама стари фордаджии ми казаха да не се филмирам. И аз си карам така. Като се окучи някой ден, ще го сменям и те така.

OL DiRTY

И при мен бяха едни филми, само че с Лагуната, след като я купих и си я покарах около месец ми се стори, че отделя доста високо, спрямо служебните автомобили ( и сега педалът отделя доста по високо от Фокуса ), започнаха се едни  компетентни предположения от кибици, колеги и майстори, че съм за смяна на съединител, а смяната е доста солена за комплект съединител и двумасов маховик! Е, аз понеже съм инат човек, си казах, като си отиде съединителя тогава ще му мисля. И така 6та година все още не му дошло времето, все така си отделя горе от челото ми, нито приплъзва, катеря си се по  тротоари и разни баирчета бе проблеми !
Така че и моето мнение е да му свикнеш на педалът!