помпа за TDDI

Започната от braneli1234, 31 Май 2013 21:44:32

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

braneli1234

колеги можете ли да ми кажете колко може да струва платката или цялата помпа за мондео TDDI


Alexi

платката както и цялата помпа подлежат на ремонт .. нова е много скъпа а втора употреба ти си имаш

К.Методиев

Освен, че е скъпа нова трябва да мине на стенд за да бъде програмирана по механиката, а електроника от една помпа на друга много често не работи коректно и има проблеми, сменява се комплект помпа с електроника, иначе електрониката се ремонтира успешно срещу около 200-300лв.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

wolf

Здравейте!

Ровейки се намерих тази стара тема, която е свързана и с моят проблем.

Докато се движа, колата започна да "забива" нос след което угасна - без дим, без светване на индикатор за двигателя. Опитах да запаля, но не успях. Колата пренощува на пътя, а след като се върнах сутринта запали веднага. Оставих я да поработи около 20 мин докато достигне температура, перката така и не се включи (външна темп беше -2). Колата работеше нормално на свободен ход, без прекъсвания или каквито и да било ненормални звуци. След като я изкарах за тест и понатоварих двигателя, около 2500 оборота започна отново да прекъсва. Изгасих, опитах да запаля, случи се но много трудно.
Днес сутринта бях в Супер Дизел и след като тествахме безпроблемно около 10 мин с един от техните механици по околовръстното, проблемът се появи отново и автомобила започна за "забива" предницата, неравномерна работа на двигателпя и се чуваше много отчетлив метален звук. Момчето ми каза че софтуера не отчита никакви грешки, EGR клапана работи нормално, оборотите са нормални...След като паркирахме, оставих колата да работи, а работата на двигателя се нормализира. Отново на място газ и отново около 2500 оборота се получава едно прекъсване.
Констатира че най-вероятно имам проблем с помпата - необходимо е демонтаж и след което точна диагностика на проблема и необходима подмяна - грубо: помпа 1200 лв, платка 1000лв.

Можете ли да ме посъветвате къде мога да разбера какъв е точно проблема - помпа или платка и още по-важно къде може да се ремонтират?

Предварително Ви Благодаря!

Alexi

първо си смени горивния филтър

wolf

Благодаря за отговора!
Филтърът е сменен преди 3500 км. но ще опитам с това като за начало