Особено чукане при ниски обороти, 2.0 tdci mk3

Започната от Ради Албенов 3541, 06 Декември 2016 17:58:54

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Ради Албенов 3541

Здравейте нов сам и се извинявам ако баркам нещо. Наскоро си купих форд мондео 2.0 тдци 130к 2006г но ме притеснява едно тракане все едно е гнп но само на ниските обороти при подаване на газ се губи и почти не се чува когато я паля на стоден двигател. Благодаря ви предварително


Mondeicho

Ако качиш едно клипче на шума ще можем по лесно да ти помогнем, така само ще гадаем и ще чуеш различни версии...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Ради Албенов 3541

Немога да кача клипа как ми работи двигателя  за първи  път мие  ако може някой дами каже как да го направя ако не някой  даси даде фейзбука или вайбара дамо го пратя благодаря предварително

Rosen_gb

Може да правим и залози, аз първи залагам на маховик :)

hotblooded

Вероятно е маховик,  или преебан обтегач на ремъка. Утре сутринта вдигни капака,  запали мотора и се ослушай от къде идва чукането - дали от шофьорската страна, или от пасажерската. След това пробвай като караш - да включиш 5та предавка при 70 км час и плавно да подаваш газ - после напиши какво се чува   

Ради Албенов 3541

Ако е маховик при натискане на съединителя трябва да се изгуби тракането а то е едно и също. Тракане то  е от пасажерската страна .възможно лие да е заминал оптегача на ангренаж верига

Mondeicho

Качи го клипа например в ютуб и тук дай линка...
Иначе този двигател принципно си звучи като трактор...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Ради Албенов 3541


Rosen_gb

#8
Не се чува добре, но аз което чувам си е маховик. 
Моя като хлопаше, чак хората се обръщаха да видят какво става :)

Alexi

той мотора не работи равномерно за което трябва да се потърси причината за начало .. аз чувам разбит оптегач + някакъв допълнителен шум това цъкане но дали е от маховик не мога да гадая може и верига да е ,източниците могат да са много


Ради Албенов 3541

Ходих при две приятелчета които имат Форд единя има tdci а другия  tddi които са сменяли маховик и казват не би трябвало да е маховик че при натискане на съединител трябвало да смени тракането или да се изгуби а в моя случай е едно и също. Имали вероятност за оптегача на веригата ли става на въпрос и имали начин да се провери Благодаря предварително

Rosen_gb

Маховика хлопа 1-2 секунди след изгасяне на двигателя

Rosen_gb


Ради Албенов 3541

Няма такива хлопания като на клипчетата

hotblooded

Ще сменяш ремъчното задвижване от към алтернатора,  заедно със шайбата на коляновия вал и семеринга който е зад нея.  Приготви 400-500 лева.  И не ходи по далече от колкото желаеш да я теглиш...

Mondeicho

Според мен също трябва да се започне от смяната на обтегача и демпферната шайба. Семериннга ако не тече няма нужда да се смени. Обикновено омеква пружината на обтегача на ремъка и ролките започват да свирят. При мен имаше проблем и с шайбата на компресора на климатика, може и него да погледнете за една ревизия, така и така ще разглобявате от тази страна.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Ради Албенов 3541

На първо ще тръгна от пистовия ремак +  Ролките  от тази страна защото оптяжната ролка ми се разбила поръчал сам целия комплект след това ще търсим другите причини Благодаря ви

Ради Албенов 3541

здравейте тракането се изгуби била паразитна ролка която се беше разбила смених оптяжната ролка  целия комплект +пистовия ремак сега двигатела не се чува  никакви др шумове благодаря ви за помоща

Mondeicho

Хубаво е, че всичко вече е наред. На този двигател това си му е специфично и лечението е да си подмениш всичко за да ти е мирна главата, както си направил.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.