Скърцане фокус МК2

Започната от airfan, 10 Ноември 2016 14:07:51

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

airfan

Здравейте на всички. От няколко месеца съм с форда и не съм имал никакви грижи. Днес обаче започна от лявата страна да скърца и то изведнъж. Вчера имаше голям дъжд и си мисля да не би нещо , някой тампон да прави тоя звук. Може ли да е от тампон на стабилизиращата щанга? Като излезна навън и натисна предницата от ляво и се чува скърцането. Ще съм благодарен, ако някой ме насочи кое да проверя първо  ^-^


airfan

Проблемът е ясен. Скъсана лява пружина... :'( Искам да попитам някой сблъсквал ли се е с това, трябва ли да купувам две или само тази мога да сменя.

envo

Можеш да си купиш само едната пружина

Изпратено от моят F3211 с помощта на Tapatalk

Focus MK2.5 1.6TDCi 109к.с.

Mondeicho

Ако вземеш едната да знаеш, че понякога има вероятност (макар и малка) да има разлика между двете страни на колата във височина. Зависи на колко амортизирана пружина ще попаднеш...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

To4kata

Ето в този клип можеш да видиш разликата между новата и старата пружина - https://www.youtube.com/watch?v=pkwdBJ7dfT8

airfan

Смених си и двете пружини с "Каяба". Като наложих старата, която беше цяла и новата, имаше два пръста разлика. За сега всичко е ок, да видим  ;D

Mondeicho

Мисля, че си взел правилното решение.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

airfan

Тъй като от 3 месеца и 3000км се кефя много на фордчето, ми стана интересно къде са слабите му места по ходовата част. Вярно пътищата ни са перфектни, ама все пак...  ;D ;D На рендака на година му сменях тампоните на стабилизиращата щанга, външните накрайници два пъти също. 

Alexi

рейката е слабо място

Mondeicho

Принципно форда издържа на нашите ,,хубави" пътища. Знаеш, че зависи къде се кара, катери ли се по бордюри и разни подобни фактори. Караш я колкото се може по внимателно из траповете, а като чуеш някакви по особени шумове гледаш да установиш къде е проблема и го отстраняваш навреме за да не се натрупват и така.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.


Chr81

Ходовата част е здрава и надеждна. Не да я праскаш по дупките нарочно, но е един от най-добрите избори в класа си и за годините си. Нищо общо няма с френски и италиански коли, които са трошливи.

peterpetroff

Радвам се като чуя, че някой прави нещата както трябва, а не 'на парче докато изкара'. Що се отнася до ходова част и окачване всичко се прави х 2. (както е направил автора на темата). За мене няма такова нещо като 'смени единия шарнир, а другия доколкото изкара'. Това с ходовата част и окачването са особено важни неща, които не търпят никакви компромиси. Аз лично в тези възли сменям всичко с TRW, но ако имах възможност бих ползвал Lemforder. Въпрос на избор, от който зависят човешки животи. Браво на колегата!

Mondeicho

Хубаво е да са по качествени частите за да не се прави по няколко пъти и накрая да излезе и по скъпо като се тегли чертата.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

peterpetroff

Именно, ходовата част + гуми са нещата, които са в най-пряк контакт с пътя. Компромиси никакви не трябва да се правят тук. ДВГ, ск. кутия и всичко останало по задвижването също е отговорна част, но прекия контакт със ʼмайката земяʼ не понася компромиси- качествени части и прецизен монтаж и последващ реглаж.