Демонтиране на задните седалки на Мондео мк3

Започната от miki_maus68, 22 Декември 2016 09:31:49

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

miki_maus68

 Моля кажете как се демонтират задните седалки за да стигна до резервоара! На болтове ли са или просто се обръщат. Навън е кучи студ, а и времето ми е ограничено защото трябва да отида на работа и затова питам колегите, които имат опит вместо да откривам топлата вода.


Pyrhel

Седалището се повдига отзад напред и в предната страна има по една щипка от всяка страна.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

miki_maus68

Цитат на: Pyrhel в 22 Декември 2016 20:18:42
Седалището се повдига отзад напред и в предната страна има по една щипка от всяка страна.

Гоуем си.

Pyrhel

Човек, чета и другата тема - закачете я, виж какви грешки е набила и тогава се хвърляй в разглобявания и ремонти... Недей на сляпо да сваляш резервоар (сваля се отдолу, под седалката нищо няма да откриеш), сензори да сменяш и тн. Безмислен труд и пари на вятъра са това според мен...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

miki_maus68

Цитат на: Pyrhel в 23 Декември 2016 01:38:58
Човек, чета и другата тема - закачете я, виж какви грешки е набила и тогава се хвърляй в разглобявания и ремонти... Недей на сляпо да сваляш резервоар (сваля се отдолу, под седалката нищо няма да откриеш), сензори да сменяш и тн. Безмислен труд и пари на вятъра са това според мен...

Виж сега. Тук за всяко нещо записваш час, което означава че два пъти минаваш по 50км до съседен град. Веднъж да запишеш час и веднъж да те диагностицират. Физически не разполагам с това време-работата ми не позволява, а и не мога да намирам всеки път кола с която да ходя до там. Двата датчика струват 72 евро, а диагностиката ти започва от 70 до 100 евро, това едно. Писна ми с тази кола постоянно да я ремонтирам и диагностицирам!  Сервизите спокойно могат да не приемат други клиенти, мойто Мондео се грижи за приходите им. Двата датчика ги смених, но не знам дали няма някоя особенност при монтажа на този на коляновия вал, по-близо или по-далеч трябва да е до и от маховика? Подадох и нафта директно на помпата от буркан и видях че, дърпа и през маркуча за обратното гориво напълни филтъра. Дори опита да запали но явно акумулатора не му стигнаха силите защото бая я ръчих преди това.

Pyrhel

Просто си мислех, че 72+ евро залудо не е по-добре от 80 и да знаеш откъде е проблемът.
Ти си знаеш. Ако искаш свържи се с човека, може да обмените опит:
Цитат на: artman в 03 Ноември 2016 23:28:01
И така..стойността на ремонта достигна 4000 лв и  подобрение няма
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

miki_maus68

Цитат на: Pyrhel в 23 Декември 2016 19:45:50
Просто си мислех, че 72+ евро залудо не е по-добре от 80 и да знаеш откъде е проблемът.
Ти си знаеш. Ако искаш свържи се с човека, може да обмените опит:

4000лв. ги подминах отдавна. Утре свалям резервоара и да видим какво ще се случи след това.

miki_maus68


hotblooded

EGR-a с втора ръка ли го смени?  Ако е така - затапи го и пробвай

miki_maus68

 
Цитат на: hotblooded в 24 Декември 2016 18:00:30
EGR-a с втора ръка ли го смени?  Ако е така - затапи го и пробвай

Нов е. Всичко което съм сменял по колата е ново. Не знам дали датчика на коляновия вал съм го монтирал както трябва, по-близо ли трябва да е до маховика или не?


ivchotr

Не трябва да опира със сигурност. Тези датчици имат обхват и извън него не действат. Виж и дали самият маховик е наред, дали не е зацапан и т.н.

miki_maus68

Честито рождество Христово на всички колеги!