Ангренаж Мондео МК4 1.8 TDCI

Започната от IvayloGoranov, 18 Октомври 2016 18:12:06

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

IvayloGoranov

Здравейте!
Може ли някой да ми помогне с инструкция за смяна на маслен ангренажен сет между колянов вал и нафтова помпа.
Или инфо от ЕТИС.
Предварително Ви благодаря!


Alexi

Здравей ,въпроса ти не е тривиален и няма писано за него във форума до колкото знам .. тоя мотор 1.8 оригинално е конструиран с ангренажен ремък и верига задвижваща нафтовата помпа .. но по късните версии са с назъбен ремък задвижващ помпата и потопен в масло който подлежи на смяна на 200к км . Докато веригата не се пипа ,поне според масовата информация . Първо трябва да установиш дали си с ремък или с верига задвижващи помпата . Другото интересно е ,че 2те са взаимозаменяеми . Ето едно клипче в което се прави стъпка по стъпка точно тази замяна :
1.8 tdci

IvayloGoranov

Здрасти благодаря за отговора но да поясна това с клипа го знам но нищо ново и конкретно много общо.
първо в нета пише 4е се сменя ролката на разпредалителния вал с инициали АВ НА АС защо?
Второ трябва ли да се сменя планката с семеринга на коляновия вал?
колега много са въпросите затова търса инфо но заводско ниво или сервизно но примерно Etis.
и да поясна зависимост от кода на двигателя се разбира вси4ко за него моя е FFDA които по дани е с ремък.
много модификации има на Дуратек м4 както и инфо ,но за 1,8tdci  :-\



Alexi

тия въпроси от моя гледна точка не са важни ,хвърля се на сервиза и да се смени всичко по график което дават и това е :) ролката предполагам се сменя щото се износва и тя ,семеринга не е зле да се смени ако си разхвърлял всичко там профилактично тя е евтина ..