Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 100.000 KM тест за издръжливост

Започната от TourneoRS, 13 Декември 2015 18:48:33

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

TourneoRS

Tест за издръжливост на Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium - 100.000 KM

https://youtu.be/0dbeTaKpdLs

някой ако разбира немски, накратко да каже за какво става дума.
IVECO -  с него не се ходи надалеко .


Иван Вълков

Аз рязбрах че е на второ място в класацията за надеждност на АутоБилд. Има само една наказателна точка но такани не рязбрах за какво е всъщност.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Alexi

теста го четох в аутобилд преди време .. като цяло го хвалят .. но тоя тест за мене е ала бала .. то реално няма автомобил ,който до 100к да даде някакъв сериозен проблем .. проблемите почват после

TourneoRS

#3
То може и да има, но нали са гаранционни и подържани в Европейски сервизи... ако беше В БГ надали щяха да минат толкова тънко  :)) За Дачия става дума в клипа .

Брадва

На 25 000 км смяна на масло в скоростите заради лошо превключване на предавките тире 250 евракис /гаранционно/
На 33000км смяна на скорости тире 2725 евра./гаранционно/
На 33000км пак, предполагам е горивоподаваща помпа и  нещо което не успях да си преведа. 1159евро.
Нa 33000км, смяна на конструкцията на седалката , каквото и да означава това . Гаранционно за 419евро.
На 58000км сменена clutch slave cylinder /лагер помпа лие какво бали го/ 1125евро/гаранционно/.
Теглим чертата на 5678евро. С една дума сме си купили още една Дачия  :D .Представям си да се излъже някой и да си купи тази кола на 100 000 км и тези неща все още да не са сменени.


На 58000 спират да водят статистиката, защото сумата на ремонтите до 100 000км,надвишава две нови коли .  :D
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

pAbLo

Цитат на: Alexi в 13 Декември 2015 21:27:21
теста го четох в аутобилд преди време .. като цяло го хвалят .. но тоя тест за мене е ала бала .. то реално няма автомобил ,който до 100к да даде някакъв сериозен проблем .. проблемите почват после
Пак в АУТО БИЛД - кутия за оплаквания - 1.4ТФСИ ли квато шитня се води - 60000км и мотора тоталка.
Сменят го 1 път,на 120 000 пак тоталка - сметката е 5 и кусур хиляди евра.
Случая не бил единичен,но ВАГ отказват даплатят втория ремонт :'(
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

Alexi

мда винаги има изключения .. и все пак 1.4 си им остана ключов двигател отстраниха му проблемите и си го продават и до сега .. също и кашкавалената кутия май я постегнаха  :D

vesso90

Карах такъв Фокусник със същия мотор 1.0 EcoBoost.Честно да си кажа,количката е много стегната и пъргава.Изключително ТИХ мотор,едва едва се долавя като работи.Супер стегната возия(като всяка нова кола).Във градски условия по борд компа правеше разход около 10-12,което е отвратително много за такъв мотор.Смъквали сме я и до 9-9.5,но трудно.Обаче идва тънкия момент,излезеш ли извън града на дълго,разхода става изключително добър-компа отчете 3,7 извънградско.Във градски условия ползвахме START-STOP системата да видим и при нея как ще е,но така и така си гореше това нещо в града.На борда гледахме компа кога да превключваме предавките за по-икономично горене.Като цяло е супер,обаче цената и според мен е завишена и това е лично мое мнение,с което не ангажирам никой.Честно казано,колата е по-скоро за градски пътища.Във дядо Мондю МК3 е 15 пъти по-удобно за дълъг път от Фокусничето,само дето няма толкова глезотини :).

savagebs

незнам но мисля че турбинирани миксери от форд ще си изкарат гаранция и ще са за скрап

masterOne

Здравейте!
От началото на годината карам Фокус 1.0 125кс Титаниум. Мога да кажа, че е изключително комфортен за пътуване. Много комфортни седалки с добри опори. Добе обезшумено е купето. Колкото и странно да звучи, този мотор е доста динамичен и по нищо не отстъпва на по-големите кубатури. Разхода гориво и обслужване, тотално обезсмислят дизеловите мотори, които са доста по-скъпи като първоначална цена, обсужване и евнтуалните бъдещи проблеми.
Ще се радвам, ако има колеги, които биха споделили опит с въпросната техника!

Поздрави

Pyrhel

Не се радвай, за евентуалните бъдещи проблеми, екобууст-а е турбо мотор с директно впръскване и има същите компоненти, които и дизела :D Разходът за жалост не е като за "сбогом дизел", ако го сравняваме с по-новия 1.6д (от годините на еко-то). Най-големият минус за мен е невъзможността за газова. Иначе наистина - приятно върви и е доста тих.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Alexi

абе с около 4000 лв е по евтин от еквивалентния дизел ,по спомен .. това зор се избива от разход

Pyrhel

При нов ако е такава разликата (не съм проверявал от доста време насам) е така, съгласен съм, а и не се мисли дали ще замръзне нафтата или колко бавно ще почне да духа топло зимата.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

masterOne

Аз така или иначе ще го върна след 5 години, а той има 5 години гаранция без ограничения в пробега, така че евентуалните бъдещи проблеми след това ще ги пропусна. Хубавото е че единствените разходи са обслужването на всеки 20к километра. Вече минах едно обслужване, разходите бяха 350 лева за масло, маслен филтър, въздушен филтър и филтър купе. Както знаете ангренаж не се подменя или поне аз няма да го подменям за този период, понеже е вътре в мотора, потопен в маслото. Бил много корав с кевларени нишки и т.н.
Така че за сега освен приятни емоции, друго не мога да споделя.
Колега Pyrhel, не си прав за разхода, пък газ е просто ненужно на такъв тип малолотражка! Тези дни имах нервите да направя замерване на разхода  до Пловдив и обратно със скорост 120км/ч на темпомат. Разхода е засечен само на магистралата. София-Пловдив 5.3л/100км, Пловдив-София 5.6л/100км Тоест средно 5,5/100
По принцип бях сигурен, че ще купя Октавия 3 комби, но след тест драйв се разочаровах малко. Доста шумове в купето има при скорости над 130км/ч, другото беше голямата разлика в цената спрямо Фокуса, към 7к лева. Имаше и доста технически разлики в полза на Фокуса, като независимото окачване на заден мост, за разлика от "винкела" при Октавия. Да не говорим, че и всички системи за безопастност са включени и в най-евтиния Фокус, двузоновият климатроник е стандарт и по едно време плюсовете станаха доста за Фокуса. Не казвам, че Октавия е лош автомобил, просто е ненужно скъп.

Dmitarcho

Я карай и със Фокуса със 130+ да видиш тогава какъв е разхода :) Важното е на теб да ти харесва автомобила....ние можем да го плюем до утре :)

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Ръца Пръца

masterOne

Ще има още замервания, мога да кажа със сигурност че със 180 на темпомат до Бургас за 2:20 мин. дава 9-10/100  :D

Alexi

абе разхода е горе долу като на мойта печка :)) а откога климатроника е стандарт ,като излезе модела базовия дори нямаше климатик ( може би единствения в класа си без такъв )

masterOne

Сега базата на Фокус - Тренд е с климатик, и нагоре са само с двузонов климатроник.

п.п.
Миналата седмица покарах тестовия RS, страшна машина е! След 150 км/ч не е много динамичен за конете си, но това е заради теглото.

Septerra


Alexi

според мен няма нищо изненадващо .. даже до 200к не очаквам проблеми ,след което до около 250к новия вече собственик да си я купи още веднъж с ремонти :) важи за всички по нови коли в тоя клас ..

TourneoRS

Трябва да издържи, ако му излезе лошо реноме - нЕма продажби. Мога да кажа за служебното добло, 120к.с. мултиджет, с 6 скорости ... Купено ново на 8 януари тази година в Германия. На 20 декември беше на 56000+ км без да е тропнало нищо.Смяна масла филтри /консумативи/на 30 000км. Колите се правят безпроблемни за 3-4 години или 150-160 000 км. След това на късмет , кое колкото изкара.. 

Ама ми се искаше един такъв тест да направят на кола карана по БГ пътищата....
IVECO -  с него не се ходи надалеко .


hotblooded

Цитат на: TourneoRS в 23 Декември 2016 17:05:18
Трябва да издържи, ако му излезе лошо реноме - нЕма продажби. Мога да кажа за служебното добло, 120к.с. мултиджет, с 6 скорости ... Купено ново на 8 януари тази година в Германия. На 20 декември беше на 56000+ км без да е тропнало нищо.Смяна масла филтри /консумативи/на 30 000км. Колите се правят безпроблемни за 3-4 години или 150-160 000 км. След това на късмет , кое колкото изкара.. 

Ама ми се искаше един такъв тест да направят на кола карана по БГ пътищата....
Моята е на 160 к км,  от тях поне 130 к са в България...  Единствения проблем - на 90000 км даде фира EGR-a.   При това имам сериозни съмнения че въпреки кампанията да се сменя тоя тип клапан,  Мото Пфое където може сам се скатали...