Проблем..

Започната от Vas, 27 Ноември 2011 12:52:35

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Vas

Снощи както си карам с 60км. на прав път и по едно време ми светна тази лампичка на таблото и след 5сек. колата изгасна. Отбих спрях, изчаках малко и после запалих от първия път.
До колкото съм запознат тази лампичка е за подгряването на свещите, а преди 20 дена ми ги сменяха и 4-те! Ходихме в Пловдив, на кино... после се прибирам и пак същата история.
Къде да търся проблема?

Ето я лампичката...


Иван Вълков

Подгрева светва и при грешка записана в компютъра

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Bobi

В темата под твоята се говори за това! Погледния и нея. Дано да се разминеш с евтин ремонт...

Vas

Благодаря колега. Не бях видял темата, във вторник колата отива да я погледнат

Vas

Проблемите продължават  (hammer) (hammer)
Писах в темата на колата ми, но ще пиша и тук дано някой знае нещо по въпроса

ЦитатЧестно казано започна да ми писва от тази кола! Рециклираха дюзите 900лв.
2 дена нищо и нямаше и вчера както карам на магистралата с 140 на два пъти ми угасна ПАК!
Обадих се на майстора и каза да му я закараме в понеделник да я погледне.. да ама снощи паля от първия път пред нас тръгвам и ми светва лампичката за акумулатора (червена лампичка).
Спрях колата и след 2мин. я запалих и пак светна, тръгна до магазина и после я дадох на брат ми я излезе до някъде. След 1 час ми се обажда и ми вика: Брат както карам колата изгасна и не иска да пали!!! Отивам с Астрата при него опитвам се да въртя и се чува някво: Тръъъ под капака. Издърпах го пред нас сменяхме акумулатора, сложихме чисто нов на 1 седмица и пак не иска да пали. Един приятел ми каза да махна + на акумулатора и да изчакам 20мин. компютъра да изчисти грешките. Да ама пак нищо и сега вече незнам къде може да е проблема и какво да правя..........
Моля Ви давайте съвети  :-[

tha22don

Това да работи единия фар, а другия не, CD-то да работи, а плафона не....ми прилича на проблем с токовете....
Не съм специалист, но логиката ме тика в тази посока....
Аз преди месец правих алтернатор - както карах вечерно време на фарове и ми светна лампата, че не ми зарежда акумулатора, но не е гаснала. Ограничих консуматорите и се прибрах, а фаровете ми бяха като свещички.
Спрях на паркинга угасих и до там - не запали. Обаче като заредих акумулатора запали - при мен беше алтернатора.

Дано пичовете да не са омотали нещо покрай дюзите....те май имаха и те някакво програмиране...но дали беше само, ако се поставят от друга кола или нови  ::)

Vas

За какво служи този алтернатор и може ли да се оправя или ще трябва нов?
Извинявам се за въпросите, но не разбирам от коли...

tha22don

#7
Значи ставаме двама  (fri)
Алтернатора зарежда акумулатора - нещо като динамо (ако не е и реално такова) може да се прави - вътре са едни четки, които се зацапват с времето и се износват и намотки до колкото си спомням от обяснението.
Но това лесно се замерва с уред - да се види какво напрежение се подава към акумулатора.
Примерно при смяна на нов акумулатор, техника проверява какво е зареждането и го вписва в гар. карта.
Ако е твърде ниско и не подава достатъчно ток към акумулатора, с времето той отслабва и светва лампата.
Но дори и с проблемен алтернатор и прясно зареден акумулатор, би трябвало да можеш да запалиш - аз поне успях и се движех с повреден алтернатор около 100км. Като нямах консуматори, които да черпят от акумулатора.
Следва проблема да е някъде другаде, но не пречи да се замери и да се елиминира това.
Майсторите да я погледнат пак, че тези дюзи са едни капризни  (angry) Една да не е като хората и всичко отива на майната си...

Иван Вълков

Освен четки при алтернатора, често се износват и колектори, диоди в изправителната плочка, лагери и реле регулатора също. по рядко може да е надран ротор или прекъсната намотка в статора. Общо взето доста джунджурии има вътре. Найстина както е казал колегата преди мен четките са най-малкият дявол, но ако беше алтернатор с новия акумулатор трябваше да си запали от раз.


п.п. Аз и един колега така от Австрия се прибрахме, единият камион му каталяса алтернатора и сменяхме акумулаторите до България.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Pyrhel

Прочетох и в другата тема, ще бутна инфото и тук, за да може някой, ако има проблем да го намери на едно място, няма смисъл да дублираме инфото:

Цитат на: Vas в 11 Декември 2011 17:18:02
Знам ли?! Снощи като се опитах да я запаля НЕ светеше плафона в колата. CD-то си работи.
А като пуснах фаровете (с ксенон съм) светеше само левия фар другия не искаше.
Също като се опитам да запаля премигват лампичките на горивото и тази на подгревните свещи
Цитат на: Alexi в 11 Декември 2011 17:22:57
в момента ти е паднал акумулатора вероятно от опити да я палиш ,но трябва да се запали и да се закачи да се види какви дрешки записва ,а най добре е тия дето са ти ремонтирали инжекторите да си довършат работата .. няма да ги оставяш на мира .. имам подозрения ,че нищо не са свършили ..
Цитат на: Vas в 11 Декември 2011 17:25:50
Сложих чисто нов акумулатор на 1 седмица е. И пак не иска да пали.
Ако трябва ще ви направя клип с опита да я запаля да видите какво показва

С новия акумулатор пак ли свети лампата за акумулатора?

Иначе за препрограмиране на инжекторите - зависи какво им е подменяно. Ако са рециклирани като хората, задължително се набиват нови кодове. Като ти върнаха колата "оправена" имаше ли вибрации, неравномерна работа, загуба на мощност, трудно палене?

Виж ги тия майстори, стой им на главата и си запиши грешките, които ще прочетете. Това с единия да свети, а другия - не, не ми прилича на проблем с инсталацията и объркване при сглобяване. По-скоро да е страничен ефект от недозаредения акумулатор.

ПС: ЕКУ-то няма да забрави грешките с откачане на акумулатора.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Vas

Не забелязах дали свети пак лампичката. Не нямаше вибрации, и обороти държеше и си вървеше доста добре докато не угасна. Палеше си от първия път дори сутринта на студено.
Но не ми е ясно като не му работа на този УЖ майстор като не може да ми оправи дюзите за какво се съгласява да ги пипа изобщо  (hammer) (hammer) Утре ще ми се обада и ако нищо не е направил отивам в четвъртък взимам си колата и да ми върне парите! *бал съм го! Все пак са 900лв. Ще си намеря някъде другаде (вече знам къде) да ми ги оправят. Писна ми 15 дена да се занимавам само с коли и "майстори"
И как така на един път се умрял този акумулатор не ми е ясно, НО имам снимка на моя с който купих колата и ще вида дали не го е сменил с някав негов стар и ако е така ще го завра на кучето в ....!

Чебурашка

Жалко че са такива сервизите,един съвет от мен - отиди с още някой който разбира за да не са сложили някое ресурсче и пак да те излъжат както направи един квартален със зафирата на познат  (hammer)  (hammer)

Vas

Какво ще рече това ресурсче? Иначе аз му казах, че след като си взема колата ГОТОВА ще я закарам при мой човек да я погледне

Чебурашка

Не съм се изразил много правилно - ресурса е добавка,която знам че се използва на горубляне предпродажна подготовка  http://www.resurs.bg/ има и много други просто за мен тази е най-известната,почти 90 процента съм сигурен че могат да скрият проблем с дюзите   (nut)

Alexi

специално тая добавка се сипва в маслото и няма как да скрие проблем с дюзите .. проблем с дюзите се хваща лесно ако колата се закара на читава диагностика преди покупката .. тая процедура според мен е задължителна за коли с неясно състояние и пробег като тия по автокъщите ..

Vas

А мога ли да бъда сигурен в Мото Пфое? Не ми е проблем да отделя 50лв. и след ремонта да я закарам в Пловдив да видим дали всичко е наред. Или ще ми препоръчате друг сервиз

Bobi

Има ли развитие по въпроса?

Vas

Имаа, имаа  ;) снощи брат ми я докара от Пловдив и дори излизах с нея вечерта
(Уж) Всичко е точно. Само трябва да си взема един нов акумулатор, че този грешния явно хич го няма, а сега съм на един приятел с акумулатора

Bobi

Всъщност от какво се оказа цялата драма? Грешно препрограмиране ?

Vas

До колкото разбирам, да. Днес баща ми беше с нея в Пловдив и ми сложиха азот, а в четвъртък ще слагат фреон