Утечка на ток при Мондео мк3 дизел

Започната от moni74, 19 Януари 2016 14:15:19

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

baibradar

И как тази ролка влияе на напрежението? Тя или се чупи и не зарежда изобщо или заклинва и престава да е със свободен ход.


Pyrhel

Е тя ролката за свободния ход трябва да работи на обратната посока, като пуснеш газта и на мотора му паднат оборотите, алтернаторът да продължи да се върти по-бързо, а да не се спира със сила от ремъка?! Т'ва са глупости с ролката според мен...

Според мен дай на някой с истинско (и мощно) зарядно да зареди акумулатора хубаво и си карай с него.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

акумулатора се качва на товарна вилка и става ясно какво му е състоянието веднага

ihovahi

Монка, защо не вземеш за малко от някой друг акумулатор и пробвай. Просто пада при палене за мен е голям...
Който фôрка "майстор" си нахôда!


Mondeicho

Аз през седмицата съм с подобен режим на каране- чести спирания, малко разстояние, но проблем с акумулатора нямам.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

hotblooded

Цитат на: Mondeicho в 29 Януари 2016 05:18:05
Аз през седмицата съм с подобен режим на каране- чести спирания, малко разстояние, но проблем с акумулатора нямам.
И аз съм така, но миналата зима като ме нямаше 12 дена и като се върнах - нямах ток да светнат лампите на таблото. Ако я карам всеки ден - няма проблеми, единствено като паля при температури около и по нулата - присветва лампата на ABS-а и гаснат дисплеите на таблото и радиото...

Mondeicho

На моята нищо не и свети и не гасне. Поведението й е нормално.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

moni74

Цитат на: Alexi в 28 Януари 2016 19:34:12
акумулатора се качва на товарна вилка и става ясно какво му е състоянието веднага

Бях във фирма, продаваща акумулатори, на мой познат. Мери го с товарна вилка, всичко е ОК.
Днес се прибрах от с.Баня. За 6 дни там колата я палих веднъж. Днес си запали без проблем, все едно не съм имал ядове. Но през нощта не падаше под нулата, а през деня +14 до +18! Явно съм го изтормозил акумулатора с многото палене и недостатъчно време за възстановяване в студените дни.


----------------------------

Mondeicho

Надявам се всичко да е наред и да си я караш...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Туни

Здравейте.Зачетох се предварително свързано с проблемите за утечка, за да не досаждам излишни въпроси,но за съжаление не успях да разреша проблема си.
Всичко започна преди 5 месеца.След замерване установих,че утечката  идва от подгрева на предното стъкло.Махнах 3-те  броя предпазители свързани със стъклото.
Цитат на: Mondeicho в 03 Февруари 2016 21:31:07
Надявам се всичко да е наред и да си я караш...
Утечката спря.Така карах 5 месеца докато утечката се появи отново.Бях при техник,който ми каза,че е от генератора.Каза ми,че генератора понякога точи ток,но понякога него прави.Трябвало да го заменя с нов.При търсене да закупя нов ми се предлагат два вида генератори-заряден ток на генератора 90А и 115А.Кой от двата е за мен. Благодаря предварително.


hotblooded

В случая тока не е зареден, а максимален. Няма значение кой ще сложиш...  Само че защо ще сменяш алтернатора-обикновено този проблем се решава чрез смяна на диодния блок, не на целия алтернатор? 

Mondeicho

Не ми е ясно как така генератора точи ток ???. Нали той го произвежда най-лесно казано. И наистина как майстора реши, че си за нов без да го е разглобил? Иначе в случай, че се стигне до нов винаги е по- добре да вземеш с по- големия ампераж.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Туни

Техника откачи  един кабел от генератора,които най вероятно е свързан с акумулатора и утечката изчезна.
Закачи го отново и на мултицета  се появяви 4.00.
не знам на технически език как се казва,но е било много. Времено  докато си разреша проблема монтирах ключ маса и междувремено намерих втора употреба генератор и смятам да го монтирам на мястото на проблемният. Всичко това се налага защото съм далеч от България и като се върна да го покажа на някой майстор.Надявам се да ми препоръчате електротехник.

К.Методиев

Ако е откачил дебелия кабел и е изчезнала консумацията има пробил управителен диод в алтернатора.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Туни

Благодаря и ще следваме съветите ви.Ще ви пиша по късно за резултата.При отговора ми е възможно да отнеме време,но ще ви пиша.Поздрави.