Спукан кулер - как се подменя?

Започната от V.Buzev, 19 Юни 2016 18:32:17

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

V.Buzev

Заглавието си говори доста за какво иде реч! Спукан ми е кулера и си закупих друг, но идва въпросът как да го подменя - трябва ли да се сваля бронята или има по лесен начин. Всякаква помощ съвет или снимков материал ще са ми от полза.
Благодаря преварително на отзовалите се!


Pyrhel

Може и без да се сваля бронята, но ако си с голямата добавката под бронята като тази на Ttianium-а, покрай нея по-трудо излиза, но пак става. Мисля, че болтовете се достъпваха по-лесно отгоре, трябва да се свалят фаровете и средната решетка... За последното не съм особено сигурен, не помня как точно беше закрепването.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

V.Buzev

Аз това с фаровете и решетката между тях го направих и болтовете са абсолютно достъпни ама скобите за тръбите не са. Айде тях ще ги срежа със секачките и ще сложа нови ама кулера ще можели да излезе нагоре това е въпроса? Ако не, как се откачва добавката под бронята - междинния фейслифт е!

Pyrhel

Моя го извадих надолу и от под колата зазвих скобите. Добавката не я свалях, дръпнах зцялата броня, защото не бях на подемники новия кулер не можах да го пънна. Но беше далеч по-голям от оригиналния, той си влиза отдолу без сваляне.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

V.Buzev

Разбрах - ще я вкарвам на канала!

V.Buzev

Не съм подменял още кулера че не ми остава време. Един колега тука ме засилва че ще прецакам турбината, защото тя си гонела да си направи налягането, и като има пропуск на въздух тя пренадувала и въртяла на по високи обороти!
Карам я вече повече от година колата така. Възможно ли е да стане това или да е станало вече и какви са симптомите на тръгнало турбо, защото нямам някакви зверски пушеци, не пипа маслото поне по щека? Като изпреварвам в последно време усещам че при по-високи обороти над 2700 ускорението на тласъци!

G_o_c_e_v

Ако си на климатик, изключи го и тласъците ще престанат. Колкото до пропуските и пренадуването - не се плаши, няма нищо вярно. Така или иначе двигателя е оборудван с разтоварващ клапан на турбината.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

V.Buzev

Най-накрая смених кулера. Гадното свистене изчезна и колата започна да тръгва още 1800-1900 оборота. Днес на климтик с 5 човека направо ми хреса как дърпа!

flowsky

Браво! А дано да не чуеш свистене от никъде, освен от гума по асфалт при ускорение