Смяна горивен филтър, C-Max 2.0 TDCi

Започната от svetlio72, 29 Юни 2016 02:59:53

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

svetlio72

Днес смених въздушния филтър. Беше черен и пълен с насекоми. Идва ред и на горивния, но нямам идея как се обезвъздушава и ме е страх да го започна. Някой ако знае как става, моля да сподели.


svetlio72


Pyrhel

Попринцип преди да започне да се развърта "капачката" се източва нафтата, за да не попаднат боклуци във вътрешната част на новия филтър, а и по този начин после като сложиш новия не оливаш всичко с нафта (не прелива). Тия имат ел. подкачваща помпа и като дадеш 1-2 пъти на контакт се обезвъздушава сам, нямат нужда от ръчно пълнене или обезвъздушаване. За да си вържа гащите и да не обезвъздушавам ако глътне въздух, при първото палене след смяна на филтър - паля с натиснат педал на газта, за да може да вдигне обороти веднага и ако има малко въздух останал да не угасне.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

svetlio72

Ще опитам по твоя начин. Гледах клип за мондео и там се обезвъздушава, като се даде на контакт няколко пъти. За моя не бях сигурен

svetlio72



Това е моя филтър и обезвъздушавах. Първо пийнах малко нафта и после намерих помпичка. Иначе при мен помпата не качва на контакт. Свърших си и акумулатора.... Доста нерви заминаха

G_o_c_e_v

Сигурно ли е, че има ел. помпа? Защото, когато сменях филтъра, не се обезвъздуши сам, а и няма бучене, жужене или нещо, което да подскаже, че има помпа в резервоара. Запалих я на дърпане иначе и Аз щях да свърша акумулатора.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Pyrhel

Уж трябва да има, под задните седалки няма ли някаква дупка за кабелите?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

G_o_c_e_v

Ще проверя. Бе да не ми е заминала ел помпата, затова, когато паля пали едно такова мудно. Да остава само на голямата помпа каквото засмуче?
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Pyrhel

#8
Възможно е, точно така правят като им отиде помпата и обикновено не се форсират докрай или като се настъпва не може да си напълни оборотомера. Ще погледна довечера дали имат по каталог.

Едит: И според микроката има:

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

G_o_c_e_v

Благодаря. Като се заслушам не се чува звук от въртяща се помпа, а съвсем леко цъззз. Дали и другите колеги не им се чуват помпите? Или моята е блокирала, но все още не е изгоряла. Иначе двигателя се форсира, тяга има на всички скорости. Проблема е само с най първото палене за деня. Запалва от първия път, но самото запалване е едно такова мудно.

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!


Jhereg

Цитат на: G_o_c_e_v в 08 Юли 2016 10:39:59
Запалва от първия път, но самото запалване е едно бтакова мудно.

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
И при мен е така. Първото палене е мъчно,  после няма проблем. При мен даже на 3 пъти а да запали,  но неще и после продължава да върти все едно не му стига гориво. Пали само с натиснат педал на газта. И това само първото палене.