Mondeo MK4 2.0 TDCi - проблеми с DPF

Започната от ovi, 19 Май 2016 18:17:36

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ovi

Здравейте, в момента семейната ни кола е друга марка (Пежо), и смятам да мина от вашия отбор с Мондео около 2009-2010та 2.0 дизел.
Още не е купена колата, нито съм набелязал конкретни автомобили за оглед, но искам да попитам и да проуча предварително ситуацията с дизелите. В стария ми отбор (Пежо-Ситроен) филтрите за твърди частици се слагат от доста години, смениха им технологията, но не са нещо проблемно, а и дори като се скапят се отстраняват без проблеми (къде евтино, къде по-скъпо в зависимост от колата).

Каква е ситуацията при Форд? Проблеми с DPF-ите? Имат ли допълнителна течност и ако да каква, колко струва, колко често се долива - в смисъл какъв разход е? И разбира се отстраняват ли се ако се наложи?


Pyrhel

Ти от едно Пежо на друго отиваш :)) 2.0 е на ПСА мотор. Нямат някакви общи проблеми, няма допълнителна течност, с нафта е регенерацията. Махат се.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

ovi

Ха! Не знаех че Форд и Пежо-Ситроен споделят двигатели. Значи да не се притеснявам от DPF? А на колко време прави регенерация?

jo_jo

зависи от карането (градско/извънградско), нафта и други фактори.  Според книжката, ако се кара предимно градско е хубаво, от време на време,  да се покара за по-продължително време на по-високи обороти, за да се активира. На теория трябва да се чуе като започне (пукане от метала и разни такива), да не се паркира върху листа, че могат да се запалят и тн. Аз за 12000 километра не съм го чувал, но пък караме предимно извънградско.

ovi

Благодаря за бързите отговори! (fri)

Septerra

Намесвам се и аз с въпрос. Да разбирам, че активирането на регенерацията става принудително, когато шофьорът реши, или когато системата сама реши?

momo76

Когато компа си прецени. Може и принудително с диагностиката.

Sent from my Правец 82