Focus MK3 115hp - Engine malfuction service now

Започната от Ford Focus mk3 1.6 tdci, 28 Април 2019 17:27:57

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Ford Focus mk3 1.6 tdci

Здравейте,

Притежавам "Ford focus Mk3 115hp 2011г" на 232 000км  от една година и преди месец започна да показва грешка при натискане на Start бутона "engine malfunction service now" и няма мощност. След като загрее колата след стоп и старт, грешката изчезва.

В последствие се появиха и следните проблеми:
1. Двигателят работи шумно, от време на време несинхронно и след това прегрява.
2. Нивото на маслото се вдига.
3. Колата гори (харчи) 1.5л. повече от преди да започне да се появява грешката.

Живея в Холандия, закарах колата на повече от 5 серсиза и резултат няма.

Получих следните прогнози:
1 сервиз: диагностиката показа проблем с 3'та дюза и катализатор.
2 сервиз: искаха да сменят цилиндровата глава  (rofl) , тъй като смяната дюзите било много трудно.
3 сервиз: съобщението за смяна на масло не е било занулено и нямало никакъв проблем.
4 сервиз: диагностика - 1'ва дюза работи на 40% и 4'та на 60% + запушен катализатор. По време на диагностиката колата работеше като трактор, прегря и пушеше, а те ми казаха, че всичко е нормално, катализаторът трябва да се отпуши и да карам на магистралата на високи обороти.
5 сервиз: оставих колата  един ден в сервиза майсторът ми каза, че е EGR или DPF.

Крайна сметка никой не можа да каже какъв е проблемът. Тук разбират само от смяна на масло, гуми и наклатки, даже и това не могат защото падат болтове и капачки и после търсиш болтове по пътя.

Моите съмнения са че има проблемни дюзи и оттам се пълни картера с нафта и нивото на маслото се вдига. Когато работи нормално колата се ускорява нормално 150 160 и не влиза в авариен режим оттам си мисля че DPF все още има малко живот.

Въпрососът ми е - някой знае ли какви за сиптомите на запушен DPF и проблемни дюзи?
Имaли ли сте някога подобни проблеми?

Благодаря предварително!



iwo_19

Нивото на маслото се вдига  от ДПФ, влиза нафта в картера , нямаш добра регенерация и ще окотиш мотора / маслото ти ще стане сироп /.

Alexi

подозирам ,че ходиш по разни гаражи .. не може в държава като Холандия да няма официален сервиз на марката ,където ще ти направят читава диагностика ..