Централно заключване на студено

Започната от Беки, 12 Ноември 2012 22:02:05

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Беки

Имам Фокус 2001 с четири врати.От както стана студено сутрин като завъртя ключа и централното се чуди дали да се задейства. Даже от дясната врата отваря само нея. Като се затопли, няма проблем. Какво трябва да направя ?


Dmitarcho

На тези фокуси централното не е ли вакуумно ?
Ръца Пръца

Andreiand

и аз съм така. с дистанционното отваря но не може да затвори. с ключа заключва

Беки

Проблемът е, че при мен централното се задейства с ключа. Завъртам ключа на шофьорската врата и почва да "мисли" и в един момент отвори. И това при сегашните сутрешни температури, а като паднат повече. Та въпроса ми е ако някой има на идея, какво трябва да се направи?

fordsiesta

1. Пръскаш спрей срещу ръжда или по-скоро силиконов на всички видими места от ключалките.
2. Проверяваш, доколкото имаш възможност, за спукан маркуч от централното.
Не се сещам за друго.

tropper

Цитат на: fordsiesta в 13 Ноември 2012 09:23:12...спукан маркуч от централното....
При Форд не е вакуумно, както при Volkswagen/Audi/Skoda/Seat и прочие ;)
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

Беки

Извинявам се за невежеството, но от къде да проверя за този маркуч. А и интересното е, че по обяд, когато температурите са по-високи и го напече слънцето, няма проблем с отварянето. Проблема е сутрин когато е студено.

fordsiesta

На старата ми кола стоеше в багажника, скрит някъде под корите. Нека някой по-компетентен да каже къде се намира точно при теб. Да не забравя, ако дълго време се мъчи да заключи има опасност да се повреди. Мое мнение е да не го оставиш така.

Иван Вълков

Най вероятно окислени клеми вътре във вратата. От там се влошава контакта. Най добре да се почисти с контактен спрей.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

tropper

Цитат на: Беки в 13 Ноември 2012 09:39:31
Извинявам се за невежеството, но от къде да проверя за този маркуч....
Няма маркуч ;)
А по проблема - окисляване най-вероятно...
Кофтито е че ако проблемът е в самите машинки няма стабилно решение за оправяне и се стига до "нови" от морга. Иначе ако е в кабелите/клемите се прави.
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/


Doin

Фокуса няма вакум, но това не прави проблема по-лесно решим.
Проверяваш проблемната врата, с четка за рисуване или четка за зъби и WD-40 почистваш добре видимата механика
на бравата и ако няма видимо подобрение - сваляш кората на вратата, вадиш буксата на бравата почистваш добре с контактен спрей, смазваш с WD-40 лостовата система към дръжката, и аз поне пробивам дупки в пластмасовия корпус
на бравата откъм електрониката и вътре пръскам с контактен спрей. Всичките ми врати с течение на времето отказваха от студа, имам успех 3 от 4, само предна лява врата ми се опъва, преди седмица правих процедурата, работи засега, но ако отново ми прави мизерии съм си купил друга.

Беки

А от известно време, във време на движение, се задейства централното,нещо  като опити да се включи и изключи. Говоря за централното на автомобила със ключ, не на допълнително поставяно. Във време на движение се чува в задната част на автомобила нещо като " чат-чат" и това е . Нормално ли е, във време на движение, да се задейства ?

Bobi

Определено не е нормално и означава, че има проблем.

Andreiand

При мен сутрин отварям с дистанционното(допълнително слагано от някой) и тръгвам като стигна и опитам да заключа с дистанционното не става. При опит да заключа с ключа пак не ще и след един два опита заключва. Прави ми впечатление че от вътре на шофьорската врата не ще да се натисне заключването. 

Dmitarcho

Да нямаш механичен проблем на самата врата ? Доколкото помня, на фокуса ако има отворена,не добре затворена врата, като заключиш, механизмите на вратите сработват и ведната отключва ... Свали кората и огледай заключващия механизъм на твоята врата ;)
Ръца Пръца

Vasilev

Няма проблем, това си е заводска настройка. С допълнителна аларма на студено време, не можеш да заключиш Фокус  :D И моя е същия, с дистанционното на ключа затваря, с такова от допълнителна аларма - не ще.

Andreiand

Моето е само допълнително дистанционно без аларма(не съм я слагал аз) отключва но не ще винаги да заключи. Понякога и с ключа не ще да заключи.

G_o_c_e_v

Аз съм с допълнително поставяна аларма и нямам никакви проблеми засега. На брачеда Маверика не отключваше и трябваше с ключа да завърти, за да отключи вратите. Разглобих кората и регулирах машинката за отключването да може да изтегля достатъчно лоста. При тебе трябва да се отвори кората на вратата и да видиш, в какво състояние е всичко иЗ вътре и евентуално да се направи почистване, регулиране или смазване на съответните механизми, така по интернет няма кой знае колко да ти помогнем.
Поздрави ^-^
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

tropper

Цитат на: Vasilev в 20 Ноември 2012 09:19:21
Няма проблем, това си е заводска настройка. С допълнителна аларма на студено време, не можеш да заключиш Фокус  :D И моя е същия, с дистанционното на ключа затваря, с такова от допълнителна аларма - не ще.
До колкото имам опит с два броя аларма/централно на Мондео МК1 мога да кажа че там проблемът е следния:
Кабелът за +12 за машинките (мисля че беше оранжево/черен) е отчайващо тънък/слаб и при всяко отключване/заключване напрежението по него кляка до около 3-4V  (sd). Афтърмаркет алармите подават импулс с определено времетраене и той се оказва недостатъчен. Бях се чудил навремето как да удължавам умпулса... и накрая като видях колко кляка напрежението, дублирах го от друго място с +12 контакт и нещата заспаха. Преди няколко дена второто Мондео Мк1, на което правих аларма се държеше по същия начин.
Силно подозирам че проблемът няма да е много различен при Фокус МК1 ;)
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

Беки

Да уточня,че става дума за централното на автомобила и се задейства със завъртане на ключа, а не на поставено допълнително централно или аларма. И още :
първо - проблема се появи като температурите паднаха
второ - проблема се получава само сутрин при първо отваряне, през деня нататък не се проявява.
трето - не че не отключва, а се "замисля " и след около 2 секунди отключва.
Не ми е ясен принципа на работа и тъй като го свързвам с температурата се притеснявам какво ще стане като температурата падне под 0 градуса ?


tropper

"Замислянето" свързано ли е с размърдване на ключа от твоя страна или просто се забавя?
Май не е предположеното от мен...
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

Беки

Не е свързано със размърдване на ключа, просто се забавя

G_o_c_e_v

Може механиката да е постегнала малко и да има нужда от почистване или смазка или пръскане с антикорозионен спрей... :)
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

shenti_bul

Здравейте колеги, за да не отварям нова тема реших да събудя тази и да попитам тук. Имам проблем със централното на фокус 2000г, цяло лято колата се отваряше с голяма мъка от копчетата на фабричния ключ, при всяко откл. и закл. трябваше да се натиска по няколко пъти докато се задейства, отделно при по-студено време в редки случаи се самозаключва докато работи и така ме остави навън в студа докато ми докарат резервния ключ, при отваряне от ключалката  ту отваря всички врати ту само шофьорската. Вчера тотално спря да работи центр. от копчетата на ключа и сега отварям само през ключалката, там центр. работи, смених батерията на ключа но не тръгна дистанционно, по колата всичко е фабрично и не съм слагал допълнителна аларма. За 4 год. откакто си я докарах от Германия това ми е първия проблем, ще бъда благодарен ако някой помогне

nipresi

При мен имаше същия проблем.Застудееше ли спираше централното.Елиминирах го и сега отключвам и заключвам с дистанционното на алармата.Какво ли не пробвах преди това,така и не се получи.Това мисля беше някакъв сериен дефект,както и изпотяването,т.е. пропускането на вода в единия от фаровете при първите Фокуси.При мен се проявиха и двата проблема.Е,вече са отстранени  8).Пишеш,че не си слагал допълнителна аларма,тогава може би трябва да си смениш модула.Но дали новия "стар" ще е читав...Мисля,че беше някъде зад жабката.Поне там видях да бърка майстора по алармите,когато елиминираше централното.Мисля,че има и други,които са имали същия проблем.Нека споделят.

pi4o

Здравейте колеги!
Аз имам същия проблем. Имам монтирана друга аларма, защото не ми работят бутоните на ключа за запалването и се налагаше да отключвам с ключа. На всичко отгоре работеше само дясната ключалка. Поради тази причина ми монтираха аларма за да мога да отварям центалното от нея. До тук добре, но сега като позахладня времето, сутрин и когато е по-студено през деня шофьорската врата не иска да се отключва,  а само другите 3 се отключват като цъкна с дистанционното на алармата. Когато е ТОПЛО ВРЕМЕТО проблема ИЗЧЕЗВА и  всичките врати си се отварят нормално. Реших да сваля кората и да смажа механизма. Свалих кората, но .... се оказа, че всичко е в едни пластмасови "опаковки" и почти е невъзможно да се види механизма. Доколкото успях с една спринцовка с тънка игла вкарах масло където можах да бръкна, но проблема все още си го имам. Сутрин отключвам с дистанционното на алармата 3-те врати, а моята с ключа.... По обед, когато се стопли, няма никакъв проблем... Моля, който се е справил с този проблем нека сподели. Аз утре я вкарвам в бокса за преглед преди зимата и ще видя майстора дали ще иска да погледне и този проблем с централното "отключване" ;)  Ще пиша пак за резултата.... Успех на другите колеги!

j8j8

проблем централното го няма и не се отвара багажника чрез бутоналПроверени бушони всички ОК