Последствия от некачествен горивен филтър, TDCi

Започната от miki_maus68, 14 Май 2016 09:40:44

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

miki_maus68

Може ли някой да подскаже какво се случва ако, горивния филтър е некачествен? Влиза ли в авариен режим, и да ли забива муцуната или какви са симптомите?


Иван Вълков

След като покараш с некачествен филтър следват симптомите описани от теб. Следва бъркане надълбоко в джоба за рециклиране на дюзи и помпа.
Не оригинален не значи некачествен. Самият филтриращ елемент е с определена пропускливост. Евтините заместители са с голяма пропускливост.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk


Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

miki_maus68

#2

Хубаво де, но ето ви парадокс, днес от Германия си купих срещу 57 евро горивен филтър MAHLE  произведен в България. Как да разбера става ли този


[/quote]

hotblooded

Карам от лятото с такъв, само дето в България струва 20 евро....

miki_maus68

Смених филтъра и пак-авариен режим,  свалих ЕГР клапана и беше сравнително чист- доизчистих го, пак няма ефект! Направи ми впечатление, че когато на термометъра на колата показва над 18-градуса няма проблем, но падне ли под тях и се започва с аварийните режими и няма оправия.

Alexi


miki_maus68

#6
Цитат на: Alexi в 15 Май 2016 16:31:32
а каква грешка записва

Никаква. Любопитен съм при демонтиран ЕГР и при даване на контакт или палене какво трябва да прави клапана, освен че при гасене на мотора отваря и затваря няколко пъти?

hotblooded

На Евро 4,  ако затапиш EGR ще запише грешка, но няма да влезе в авариен режим.  Зататапи го,  ако трябва от компотена капачка си изрежи една заглушка и го затапи.  Ще светне лампата с двигателя, ще запише грешка че "потока през EGR е твърде нисък"  - но авариен режим няма да имаш - пробвано.  Ако въпреки затапения EGR  вземе да мига лампата с подгрева - проблема е другаде

Alexi

ако няма грешка може да се погледне и сензора на разпр. вал .. капачка от буркан - най много за 20-30 км ,после се пробива - изпробвано :)

miki_maus68

Цитат на: hotblooded в 15 Май 2016 19:53:23
На Евро 4,  ако затапиш EGR ще запише грешка, но няма да влезе в авариен режим.  Зататапи го,  ако трябва от компотена капачка си изрежи една заглушка и го затапи.  Ще светне лампата с двигателя, ще запише грешка че "потока през EGR е твърде нисък"  - но авариен режим няма да имаш - пробвано.  Ако въпреки затапения EGR  вземе да мига лампата с подгрева - проблема е другаде
Направих както ми каза и още при запалването започна да мига реотанчето и не се форсира- авариен режим.


miki_maus68

Цитат на: Alexi в 15 Май 2016 20:47:25
ако няма грешка може да се погледне и сензора на разпр. вал .. капачка от буркан - най много за 20-30 км ,после се пробива - изпробвано :)
Къде да го търся този сензор, къде стои?

hotblooded

Цитат на: miki_maus68 в 15 Май 2016 21:16:16
Направих както ми каза и още при запалването започна да мига реотанчето и не се форсира- авариен режим.
Зависи къде си я сложил - нали  я сложи на металната тръба дето влиза отзад на EGR? 
Ако прави така има две причини - кабелите към EGR някъде прекъсват,  или проблема е другаде...

miki_maus68

Точно там я сложих, странна ситуация когато и е кеф може цял ден да не прави проблеми, но започне ли полудява. Направи ми впечатление,  че когато времето е по-топло към 20те градуса забравя за аварийните режими, но паднат ли температурите под 18-градуса  полудява.