Питане за вихрови клапи в колектора .

Започната от dak, 11 Април 2016 10:45:49

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

dak

Става дума за C Max 1,8 duratec 04г. Проблема е , че леко потракват клапите и като им измъкна вакума тракането спира. Въпроса ми е , може ли да се кара с изолиран вакуум вместо да се демонтират капите. Питах за нови клапи но ми казаха , че при мен вървят с колектора който е към 700 лв.  :D 


dak


SICKandPROUD

Аз карах над две седмици с махнат маркуч за вакуум преди да отстраня клапите. Нямах никакви проблеми. Но незнам дали е добре да се прави така, вероятно ще има проблеми и разлики с някои стойности.

Sent from my HTC Desire 310 using Tapatalk



Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

dak

Колега твойте клапи защо ги махна , проблем ли имше с тях ?

SICKandPROUD

#4
Клапите тракаха, уж бил отстранен проблема на Мондео след 2003-та, ама дръжки. Колегата ihovahi  може да ти каже какво дрънчене беше.

Sent from my HTC Desire 310 using Tapatalk



Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

dak

В моя случай има едно много леко тракане на студено (подобно на клапан) Но повечето хора не го чуват (аз съм много педантичен) карах я при двама майстор слушаха мотора и ме уверяват че работи повече от добре . Като прочетох темата за клапите измъкнах вакмума и шума изчезна. Колата е на 150 000 км. и се чудя дали да ги махам или да си седят до като не се разтракат повече. Въпроса е да не вязат в мотора  :D

SICKandPROUD

Има и такива случай, влезне ли в мотора, работата става дебела. При мен липсваше една малка пластмасова част. Мисля че е заминала при буталата. Топката е в твоето поле. Според мен, махни ги, може много главоболия да си създадеш иначе.

Sent from my HTC Desire 310 using Tapatalk



Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

SICKandPROUD

При мен колата беше на 207 000 км като ги махнах, но реални. Ако смяташ че твойте са реални километри може да потърпиш още малко.

Sent from my HTC Desire 310 using Tapatalk


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

dak

Колата е от първи собственик , всичко има като история , това са километрите. Значи може да отложим малко интервенцията :)