Китайски "малък" термостат/на маслото

Започната от Иван Вълков, 22 Октомври 2016 17:40:34

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Иван Вълков

Здравейте,
Реших да споделя малко инфо отностно китайски термостат купен за 5 долара. Купих въпростния термостат като единствен заместител на оргиналния. Така дойде термостата на вид същия но сив.



При тест с надув от към щуцера доволно си пропущаше . При десекция на термостата открих няколко недостатъка :
Няма гумена шапка на елемента с парафина (уплътнява челно).
Братята Китайци се бяха погрижили фабрично да пропуща термостата



Имах още един оргинален който уплътняваща гумичка беше закъсана в основата.



Взех частта с парафиновата част от китаеца и му нахлупих гуменото калпаче( конуса е малко по голям и калпачето влиза плътно) заедно с новата китайска пружина( по дебела и не толкова мека) и ги присадих в корпуса на оригиналния термостат.
При тест с надув имаше херметичност. След това във вряла вода. Термостата веднага си отвори, изкарах го от врялата вода и го охладих малко с вода от чешмата. Пробвах пак за херметичност и отново имаше.
Засега мога да кажа, че успешно спестих 52 лева( 62 лева в МП и китаеца за 10 лева)

С тази тема мога да обощя:
За да дефектира термостата или пружината омеква прекалено много или се прекъсва гуменото калпаче за уплътнение.

Надявам се че съм бил полезен на някого. Благодаря на Васко @ ihovahi за предоставяне на дефектиралият оригинален термостат.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!


Mondeicho

Сега остава и да го тестваш на практика, че теорията не винаги познава...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Иван Вълков

Още утре ще го мятам на таласъма. Но и този да не действа ще видя този който е на колата какъв му е проблема - обикновенно пружината е проблем но ще видим все пак.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Иван Вълков

#3



Красавец........


П.п. По методана Алекси за проверка моят държеше - преди да го отстраня изтекоха около 200 мл. антифриз.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk
   

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Alexi


Иван Вълков

#5
Щото ме е яд на МП....

П.п А и напоследък не ме бият през кръста (парите) така че предпочитам 50 лева в резервоара или в хладилкика.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Mondeicho

Аз също не бих се занимавал, но одобрявам опитите да се намери нещо по икономично и работещо
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

ihovahi

Друго си е да се поровиш и да измислиш нещо. Купуването... лесна работа  ^-^
Който фôрка "майстор" си нахôда!


baibradar

То като купиш от МП решаваш проблема само за кратко. Аз купих от там и след година и малко умря. Сега съм поръчал от другаде да видим какво ще стане, а и в МП вече струва 80 лв.

teloto

Цитат на: baibradar в 06 Декември 2016 18:58:27
То като купиш от МП решаваш проблема само за кратко. Аз купих от там и след година и малко умря. Сега съм поръчал от другаде да видим какво ще стане, а и в МП вече струва 80 лв.

Аз намерих за 75 лв на ул.Цар Симеон,но пак ми се струват много 75 лева!!! :'( А кой знае и колко ще ми вземат за да ми го сменят?! :-\ :-X А пък ако кара само 1 година си е направо напразно дадени пари!!!!


Alexi

можеш и сам да си го смениш лесно е

teloto

Цитат на: Alexi в 09 Декември 2016 23:17:11
можеш и сам да си го смениш лесно е

Така ли?Има ли тема как се сменя и къде се намира?Все пак още се уча....кое къде е и как се сменя?! :-[

Alexi

забит е на водната помпа ,тема имаше някъде потърси я

teloto

Цитат на: Alexi в 10 Декември 2016 14:25:23
забит е на водната помпа ,тема имаше някъде потърси я
Благодаря.Темата я намерих,но в темата снимките ги няма и....по обяснения ми е трудно!

V.Buzev


teloto