Проблем с попмата на Фокус МК 1 1,8 TDDI

Започната от Docheff, 28 Юли 2015 20:53:28

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Docheff

Здравейте колеги! Поразрових се из форума, но не видях описан проблем като моя та затова реших да поискам съвет. Преди около 3 месеца се здуха електрониката на помпата на Фокуса ми,  МК 1 1,8 TDDI, 2000г. Понеже в Плевен един ТВ техник каза, че ги прави му оставих помпата да я ремонтира. При него стоя около 50 дни и накрая ми каза да си търся друга - тази нямало да стане. Още същият ден намерих втора употреба от един колега, като той ми каза, че е свалена от работещ Фокус преди около 4-5  месеца. Сложиха я на колата. От Мотопфое дойдоха да синхронизират помпата с имобилайзера на колата и тя запали някак  :))... В последствие установих, че на първа и втора скорост при около 1000-1500 оборота колата няма мощност. Като натискам педала колата няма мощност - все едно има мъртав ход. След като мине 1500-1600 оборота върви нормално. Ходих До Мотопфое за да ми направят центровка като хората / защото в сервиза където я слагаха и били дали предварение според диагностиката/, но проблема остана. Сега я карам така, но ме дразни. Дайте някакъв съвет ако някой е имал този проблем. Поздрави


Docheff

Някакви съвети? Ходих до морето и едва дигнах 150 на магистралата... Има ускорение но като цяло е тромава колата

Иван Вълков

А как е като разход? При подаване на гас има ли характерното пропушване? По принцип самата помпа има доста настройки.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Docheff

Забелязах че малко ми гори в сравнение със старата помпа - за 1150 км от Плевен до Малко търново, обратно до Бургас / цяла седмица градско/, след това язовир Доспат, София и Плевен изхарчи 65-67 литра. През повечето време и климатика работеше. На магистралата под 140 не съм падал. Там и усетих, че повече от 155 не ще да вдига. А и до Доспат са едни изкачвания със завой където повече от 3та не съм включвал. Та затова казвам, че разхода е малко. Не пуши, не мирише на не изгоряла нафта...

Иван Вълков

Може би порцията гориво на "новата" помпа е по-малка. Или помпата е от Фокус ТДДИ, но 75 коня, защото има и такава версия на модела.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Docheff

Цитат на: Иван Вълков в 23 Август 2015 15:15:19
Може би порцията гориво на "новата" помпа е по-малка. Или помпата е от Фокус ТДДИ, но 75 коня, защото има и такава версия на модела.

Не, колега. От 1.8 ТДДИ е. Варианта май пред мен е да търся друга...Поздрави

Иван Вълков

Е предвид че е добре помпата може да минеш само през помпаджия или тунер който да бъзикне в софтуера.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Docheff

А с какво ще ми помогне този тунер?

Иван Вълков

Има доста неща който могат да се променят,порция гориво, аванс.......

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!